zalewanie amora olejem

Data: 2009-05-25 08:28:01
Autor: Rafał VFR
zalewanie amora olejem
Witam
Najprościej kupić w rowerowm (nie wiem skąd jesteś ale w Poznaniu tak można) odpowiednią ilośćoleju.
Z autopsji mogę powiedzieć, że czasem opłąca się kupić ten litr za 30 - 40 zł bo ich ceny za 100 ml są lekko przerażające.
Jak pisali poprzednicy lepkość oleju odbije się na jego pracy. Im wyższe W tym olej większy będzie stawiał opór podczas przepływu przez tłumik.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

chcę przeserwisować moją judy 3. W instrukcji jest, że prawą lagę
należy zalać olejem 5wt, a do golenii dolać 15wt. W sklepie
motoryzacyjnym chciałem kupić olej do amortyzatorów motorowych, ale to
był sklep z częściami do aut, sprzedawca mi powiedział, ze może mi
oddać swój, bo mu zostało jakieś 200ml, ale to ma 10wt.
W jaki sposób to się odbije na pracy amora?
Nie opłaca mi się kupować całego litra za 40zł, zresztą i tak bym
kupił pewnie tylko 5wt i zalał tym i lagę i goleń. Też tak robicie?

zalewanie amora olejem