zalewanie amora olejem

Data: 2009-05-25 12:38:29
Autor: Mamut
zalewanie amora olejem
trzybanany@gmail.com {trzybanany@gmail.com} naskrobał:
Witam,
chcę przeserwisować moją judy 3. W instrukcji jest, że prawą lagę
należy zalać olejem 5wt, a do golenii dolać 15wt. W sklepie
motoryzacyjnym chciałem kupić olej do amortyzatorów motorowych, ale to
był sklep z częściami do aut, sprzedawca mi powiedział, ze może mi
oddać swój, bo mu zostało jakieś 200ml, ale to ma 10wt.
W jaki sposób to się odbije na pracy amora?
Nie opłaca mi się kupować całego litra za 40zł, zresztą i tak bym
kupił pewnie tylko 5wt i zalał tym i lagę i goleń. Też tak robicie?

Zdaje się, ze RS zmienia lepkości swoich olejów i 5wt to będzie 7,5. Do prawej goleni (z tłumikiem) możesz dać 5wt ale będziesz miał słbsze tłumienie odbicia. 15wt to chyba do lewej tam gdzie masz sprężynę.

zalewanie amora olejem