Data: 2010-04-11 21:42:45 | |
Autor: zenzen | |
załoga słabo mówiła po rosyjsku | |
rozmowa z kontrolerem:
http://www.tvn24.pl/-1,1651830,0,1,odradzalem-ladowanie-mowili-- ze-sprobuja,wiadomosc.html |
|
Data: 2010-04-12 06:44:42 | |
Autor: GreGG | |
załoga słabo mówiła po rosyjsku | |
W dniu 2010-04-11 21:42, zenzen pisze:
rozmowa z kontrolerem:Mi coś nie gra, gdy kontroler mówi, że załoga przestała się z nim kontaktować i nie podawała wysokości, bo "źle znali rosyjski i nie radzili sobie z podawaniem liczb". Może problem znów polega na przeliczaniu stóp na metry? Czy wskaźniki w Tu były zmienione na stopowe czy dalej były metryczne? Gdyby kontroler wiedział, na jakiej są wysokości, to by się chyba spostrzegł na podstawie wskazań radaru, że są stanowczo za nisko jak na ich odległość od pasa... |
|
Data: 2010-04-12 11:58:00 | |
Autor: Zulus | |
załoga słabo mówiła po rosyjsku | |
Witam,
> Gdyby kontroler wiedział, na jakiej są wysokości, to by się chyba spostrzegł na A skąd założenie, że była prowadzona kontrola radarowa? Na wielu większych od Smoleńska lotniskach prowadzi się kontrolę prceduralną, gdzie kontroler wie tyle na temat położenia samolotu w przestrzeni, ile powie mu pilot... Czy ktoś wie coś PEWNEGO na temat tego, jak wyglądała kontrola w Smoleńsku? Radarowy Obszar plus proceduralne podejście prowadzone przez TWR? Zulus |
|
Data: 2010-04-12 23:24:25 | |
Autor: biniobill | |
załoga słabo mówiła po rosyjsku | |
"Pilot rz±dowego Tu-154M, który rozbił się pod Smoleńskiem, doskonale znał
język rosyjski. Znał też samo lotnisko - tak o kapitanie Arkadiuszu Protasiuku mówi± jego przełożeni i koledzy z 36. specpułku. " http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7764434,Kpt__Protasiuk__doskonale_znal_jez__rosyjski_i_lotnisko.html http://tinyurl.com/y4pyyjs |