zalosne reklamowki programow TVN

Data: 2011-10-20 22:29:43
Autor: Remek
zalosne reklamowki programow TVN
Użytkownik "John Doe" napisał:

TVN jesteś żałosny!

Żałosny jest każdy oglądający to gówno. Znaczy się TVN.

Remek

Data: 2011-10-21 09:23:31
Autor: z
Remek pisze:
Żałosny jest każdy oglądający to gówno. Znaczy się TVN.

No nie do końca. Ja oglądam namiętnie ale moje "szare" jakoś chyba same z siebie odsiewają propagandę od informacji. Zresztą w innych stacjach też mi się to uaktywnia. Im więcej oglądam to ten mechanizm staje się doskonalszy :-)

Właśnie pan Gwiazdowski wyłożył kawa na ławę że w bankach nie ma pieniędzy, rządzący UE nie rozumieją praw rynku, nie mają pomysłu co zrobić, poruszają się w wirtualne rzeczywistości, że na rynkach hulają spekulanci którzy mają wszystko w d... ważne żeby zarobić (nie ważne czy na wzroście czy na spadku) że pakiet klimatyczny nie przeszkodzi zatruwaniu planety tylko zarżnie gospodarki Europy Wschodniej.
I na koniec wisienka: Właśnie zbiera się w Warszawie plenum KC które będzie rozmawiać o wyzwaniach dla euro i gospodarek wschodniej Europy.
Będzie prezydent RP Łał :-)
Krótko mówiąc za 3-4 lata będzie wielkie SRRRRRU

Myślę że warto było to usłyszeć właśnie na antenie TVN. Bezcenne :-)

Data: 2011-10-21 13:52:40
Autor: pawell32
W dniu 20.10.2011 22:29, Remek pisze:
Użytkownik "John Doe" napisał:

TVN jesteś żałosny!

Żałosny jest każdy oglądający to gówno. Znaczy się T

sam jesteś żałosny i dawno Ci to mówili

zalosne reklamowki programow TVN