Data: 2015-04-09 12:34:05 | |
Autor: zlotowinfo | |
żałosny vectone mobile | |
dostałem maila, i jak sądzę wszyscy którzy zamówili kartę na vectone
łączymy się na numer, dla polski wybrać 1, numer nieprawidłowy wkońcu łączy na moje usilne próby wyjaśnienia koleś który prawie umie polski, przerywając mi ciągle klepie, słucha pan co do pana mówię a potem rejestrować się kolejny raz to mu mowie ze rejestrowalem sie już 10x w ciagu pol roku i nic nie dostalem ale on dalej w kółko to samo, "słucha pan..." temat: Niepoprawny adres Drogi Kliencie, Jeśli wciąż nie otrzymałeś naszej karty SIM to oznacza, że Twój adres został wprowadzony niepoprawnie (proszę pamiętaj o poprawnym wpisaniu ulicy, numeru domu, kodu pocztowego i miasta. Wszystkie pola powinny być wypełnione). Proszę wejdź na naszą stronę www.vectonemobile.pl i zamów kartę SIM ponownie. Otrzymasz swoją kartę w ciągu 4-5 pracujących dni. Pozdrawiam. |
|
Data: 2015-06-05 09:47:58 | |
Autor: masti | |
żałosny vectone mobile | |
zlotowinfo wrote:
dostałem maila, a Ty zamiast olać badziwiarzy walczysz z materią i jęczysz po grupach -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2015-06-05 17:27:23 | |
Autor: TOMASZEK | |
żałosny vectone mobile | |
W dniu 2015-04-09 o 12:34, zlotowinfo pisze:
[...] A czego Ty się po nich spodziewałeś? Oni stronę, gdzie doładowało się numer i np. podawało numer karty płatniczej mieli w otwartym tekście bez żadnego szyfrowania!! -- Tomaszek #lubię to: enklawa.net #nie lubię tego: tvn#wosp#facebook#gazeta# #akceptuję bitcoin: 1A7QVC25jwqr1DaFf2UuppaKcaWHBX9QpY |