założenie firmy - czas (Wrocław)

Data: 2010-08-07 08:51:45
Autor: Janusz
założenie firmy - czas (Wrocław)
Chciałbym się dowiedzieć, ile trwa założenie firmy. Jestem z Wrocławia.

Data: 2010-08-07 12:04:31
Autor: grin

Użytkownik "Janusz" <dinxles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3ivpv$e0g$1news.onet.pl...
Chciałbym się dowiedzieć, ile trwa założenie firmy. Jestem z Wrocławia.

Koncern zakłada się kilka lat
Spółkę Akcyjną co najmniej rok
Sp. z o.o. c.a. kwartał
Fitulitengeszeft od kilku minut do kwartału

Data: 2010-08-07 13:40:00
Autor: Janusz
założenie firmy - czas (Wrocław)
Koncern zakłada się kilka lat
Spółkę Akcyjną co najmniej rok
Sp. z o.o. c.a. kwartał
Fitulitengeszeft od kilku minut do kwartału

No tak, oczywiście spółkę sp. z o.o.

Data: 2010-08-11 17:13:14
Autor: Icek
> [...]
> Spółkę Akcyjną co najmniej rok
> Sp. z o.o. c.a. kwartał
> Fitulitengeszeft od kilku minut do kwartału

1 dzien (jak masz fachowca, ktory wie co robi) + czas oczekiwania na krs

Jak chcesz pomocy pisz na priv

Icek

Data: 2010-08-07 16:31:45
Autor: WAM
założenie firmy - czas (Wrocław)
On Sat, 7 Aug 2010 08:51:45 +0200, "Janusz" <dinxles@poczta.onet.pl>
wrote:

Chciałbym się dowiedzieć, ile trwa założenie firmy. Jestem z Wrocławia.
Założenie firmy? Znaczy szyldu? :)

WAM

Data: 2010-08-07 17:04:01
Autor: Janusz
założenie firmy - czas (Wrocław)
Chciałbym się dowiedzieć, ile trwa założenie firmy. Jestem z Wrocławia.
Założenie firmy? Znaczy szyldu? :)

Nie. Spółkę z o.o.

Data: 2010-08-10 11:45:52
Autor: Dzooo
Janusz pisze:
Chciałbym się dowiedzieć, ile trwa założenie firmy. Jestem z Wrocławia.

Najdluzej sie czeka na odpowiedz z Urzedu Statystycznego. Tam przydzielaja Ci numer. Ja zakladalem okolo 2 tygodni.

założenie firmy - czas (Wrocław)