zamówienie

Data: 2015-10-29 10:13:48
Autor: Nix
zamówienie
W dniu 2015-10-29 o 10:00, Nix pisze:
Witam

Zamawiam:

Sorki... zakrêcony jestem i "zamówienie" posz³o na grupê.

pozdrowienia dla GRUPY :)

Data: 2015-10-29 10:19:39
Autor: PiteR
zamówienie
na  ** p.m.s **  Nix pisze tak:

Sorki... zakrêcony jestem i "zamówienie" posz³o na grupê.

User-Agent = Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.3.0
               ^^^^^^^^^^^

jak co¶ jest do wszystkiego ... :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-10-29 10:52:46
Autor: sirapacz
zamówienie

jak co¶ jest do wszystkiego ... :)
....to dzieki cosiowi nie ma 15 aplikacji na pasku:)

Data: 2015-10-29 10:56:10
Autor: Liwiusz
zamówienie
W dniu 2015-10-29 o 10:52, sirapacz pisze:

jak coÅ› jest do wszystkiego ... :)
...to dzieki cosiowi nie ma 15 aplikacji na pasku:)

Czasem mnie zastanawia bezmyślne używanie powiedzeń. Wszak "thunderbid"
to nie jest "coÅ› do wszystkiego" - ma oddzielne funkcje do poczty,
oddzielne do grup, od tego, że się by to podzieliło na dwie aplikacje
nic się nie polepszy. Może jeszcze do grup mam używać innego komputera?

No cóż, ale jak dla kogoś reklamowe slogany to mądrości życiowe...

--
Liwiusz

Data: 2015-10-29 11:37:40
Autor: Alf/red/
zamówienie
W dniu 29.10.2015 o 10:56, Liwiusz pisze:
"thunderbid" to nie jest "coÅ› do wszystkiego" -
ma oddzielne funkcje do poczty, oddzielne do grup

Z drugiej strony trochę mnie irytuje, że przy odpowiadaniu na grupy pierwszy guzik to "odpowiedz bezpośrednio mailem".

--
Alf/red/

Data: 2015-10-29 11:51:31
Autor: Liwiusz
zamówienie
W dniu 2015-10-29 o 11:37, Alf/red/ pisze:
[...]

Pojawiło to mi się przy jakiejś aktualizacji kilka miesięcy temu. Ale
już to wywaliłem - pierwszy guzik to odpowiedź na grupę. A odpowiedzi na
maila nie mam w ogóle w przyciskach.

--
Liwiusz

Data: 2015-10-29 13:35:15
Autor: albercik
zamówienie

Z drugiej strony trochę mnie irytuje, że przy odpowiadaniu na grupy
pierwszy guzik to "odpowiedz bezpośrednio mailem".

kliknij tam ppm, wybierz dostosuj i poprzestawiaj przyciski jak Ci wygodnie...

Data: 2015-10-29 12:46:41
Autor: sirapacz
zamówienie
W dniu 2015-10-29 o 10:56, Liwiusz pisze:
[...]

eee spokojnie. niektorzy sa przyzwyczjeni do aplikacji osobnych i wyspecjalizowanych. mnie to osobiscie drazni dlatego staram sie uzywac kombajnow gdzie tylko sie da.

a co do powiedzen - po prostu on nie lubi miec czytnika w programie tylko np z google groups:) co kto lubi

Data: 2015-10-29 16:44:34
Autor: PiteR
zamówienie
na  ** p.m.s **  Liwiusz pisze tak:

W dniu 2015-10-29 o 10:52, sirapacz pisze:

jak co¶ jest do wszystkiego ... :)
...to dzieki cosiowi nie ma 15 aplikacji na pasku:)

Czasem mnie zastanawia bezmy¶lne u¿ywanie powiedzeñ. Wszak
"thunderbid" to nie jest "co¶ do wszystkiego" - ma oddzielne
funkcje do poczty, oddzielne do grup, od tego, ¿e siê by to
podzieli³o na dwie aplikacje nic siê nie polepszy. Mo¿e jeszcze do
grup mam u¿ywaæ innego komputera? No có¿, ale jak dla kogo¶ reklamowe slogany to m±dro¶ci ¿yciowe...

W³a¶nie ¿e siê bardzo polepszy. Jakby nie mia³ skonfigurowanej poczty albo w ogóle poczty w czytniku to by nie wys³a³. A nie wys³anie jest wa¿niejsze od czegokolwiek. Kiedy¶ sieknie co¶ powa¿nego na grupy to siê nauczy. Widaæ ma jaja ze stali, ¿e igra z ogniem.

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 28 latach?

zamówienie