zamach na Okenciu

Data: 2010-06-26 14:34:42
Autor: uwaga_NAIP
zamach na Okenciu
Data: 2010-06-26 18:44:32
Autor: bonus
zamach na Okenciu
 a gdzie jest  to Okencie???????????????????????

Użytkownik "uwaga_NAIP" <marta.serdewsi@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i04s53$8e3$1news.onet.pl...
prawny oczywiście

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8067231,Na_Okeciu_sikha_proszono_o_zdjecie_turbanu__Dla_niego.html?skad=rss

Data: 2010-06-27 10:32:17
Autor: Big Jack
zamach na Okenciu
W wiadomości
*bonus* napisał(-a):

a gdzie jest  to Okencie???????????????????????

Czego spodziewasz się po trollu kolinie? On nie potrafi napisać jednego
wiersza tekstu, w którym nie nawaliłby kilka błędów. Swoją szczególną
aktywność wykazuje na pl.rec.lotnictwo. Ja to już sobie wyrobiłem taki
nawyk, że zanim post przeczytam, to najpierw weryfikuję nagłówki, czy
aby nie czasem kolina. KF to już mi pęka w szwach od jego klonów. Widzę,
że teraz tutaj szuka czytaczy/słuchaczy swoich pierdów. Moja rada: kiedy
jeden z nagłówków jego ekskrementów wygląda ni mniej, ni więcej tak

to natychmiast plonkować. W żadnym wypadku nie wchodzić w dyskusję.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-06-26 18:57:51
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
zamach na Okenciu
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8067231,Na_Okeciu_sikha_proszono_o_zdjecie_turbanu__Dla_niego.html?skad=rss

A co ze zdejmowaniem butow? Zjawisko dosc powszechne chyba w calej Europie - w jakiś sposób nie jest to podobne do zdjęcia turbanu?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-06-26 20:25:36
Autor: Stefan
zamach na Okenciu

http://www.hfhrpol.waw.pl/uchodzcy/opinie-i-wystapienia/kontrola-bezpieczenstwa-pasazerow-na-lotnisku-okecie
http://www.hfhrpol.waw.pl/pliki/ShaminderPuri.pdf

> "Pan Shaminder Puri wyraźnie zaznacza, że bardzo często podróżuje,
> również do Polski, w sprawach służbowych i prywatnych [...]"

Więc zapewne znajomość polskich zwyczajów, w tym związanych z nakryciami głowy nie jest mu obca.

> Z przytoczonych przepisów prawa nie wynika obowiązek zdjęcia turbanu
> przy kontroli na odprawie lotniskowej, zwłaszcza mając na uwadze, co
> ta czynność oznacza dla Sikha. Sikhowie wierzą, że turban określa ich
> powiązanie z Bogiem i okrywa bardzo prywatną i osobistą część ciała.
> Żądanie zdjęcia turbanu jest odczytywane jako najbardziej inwazyjny
> akt, jaki można sobie wyobrazić. Pojawienie się bez turbanu publicznie
> jest dla Sikha zawstydzające i upokarzające.

A mnie z bogiem łączy AK-47 przewieszone przez ramię, ciekawe czy ta broń jest ujęta w przepisach.

Przybył facet do Polski, więc niech się dostosuje do naszej kultury, a jeśli mu nasze zwyczaje nie odpowiadają to po co się tu pcha?

--
http://www.artveo.pl/

zamach na Okenciu