zamach terrorystyczny polskiej chrześcijanki we Włoszech

Data: 2018-09-02 20:02:42
Autor: silvio balconetti
zamach terrorystyczny polskiej chrześcijanki we Włoszech
Am 02.09.2018 um 18:06 schrieb japanizer@japanizer.org:
Łżemedia znowu nie mają odwagi nazwać rzeczy po imieniu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,23851063,polka-we-wloszech-zaatakowala-dwoma-nozami-przechodniow-nie.html

   Polka we Włoszech zaatakowała dwoma nożami przechodniów. Nie żyje jedna osoba

   58-letnia Polka w miejscowości Canetto we Włoszech atakowała nożami
   przypadkowych przechodniów. Nie żyje jedna osoba.

   Do zdarzenia  doszło dzisiaj po południu w Canneto w prowincji Mantua na północy
   Włoch. Włoskie media podają, że 58-letnia Polka weszła do mieszczącego się przy
   Piazza Gramsci muzeum zabawek. Była uzbrojona w dwa noże.

   Tam dźgnęła śmiertelnie zwiedzającą kobietę. Następnie wyszła na pobliski plac,
   gdzie zaatakowała kolejnych przechodniów. Między innymi mężczyznę pchającą wózek
   inwalidzki ze swoją matką. Kobieta ucierpiała po tym, jak spadła z wózka.
   Kobietę powstrzymał dopiero policjant, który rzucił w nią rowerem. Życiu
   pozostałym ofiarom 58-latki nie zagraża niebezpieczeństwo.

Bladzisz kolego. Gdyby krzyczala cos w stylu "Allah akbar" , ISIS przyznalby sie do niej lub chocby doniesli, ze przeszla na islam, to bylby wtedy zamach terrorystyczny, a tak jest to przypadek jakich wiele - wariatka pod wplywem alkoholu z Europy wschodniej. A skoro demonstracji przeciw cudzoziemcom nie ma, to tym bardziej zaden terror.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-09-02 13:33:53
Autor: japanizer
On Sunday, September 2, 2018 at 9:02:43 PM UTC+3, silvio balconetti wrote:
> [...]
> Bladzisz kolego. Gdyby krzyczala cos w stylu "Allah akbar" , ISIS przyznalby sie do niej lub chocby doniesli, ze przeszla na islam, to bylby wtedy zamach terrorystyczny, a tak jest to przypadek jakich wiele - wariatka pod wplywem alkoholu z Europy wschodniej. A skoro demonstracji przeciw cudzoziemcom nie ma, to tym bardziej zaden terror.

Łot, a jak w Niemczech jakiś wariat rozjechał furgonetką ludzi, to TVPiS pierwsze krzyczało, że islamski terror w Europie Zachodniej. Później się okazało, że jakiś psychiczny Jens G. rozjeżdżał.

Data: 2018-09-02 22:46:28
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 22:33, japanizer@japanizer.org pisze:
Łot, a jak w Niemczech jakiś wariat rozjechał furgonetką ludzi, to TVPiS pierwsze krzyczało, że islamski terror w Europie Zachodniej. Później się okazało, że jakiś psychiczny Jens G. rozjeżdżał.

ano, a jak Urbana zabił arab, to była zmowa milczenia:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-02 22:48:25
Autor: silvio balconetti
[...]

Roznie z tym jest, ale czasem wariactwa sa zarazliwe. Zdarzaja sie pozary, to i piromani sie ujawniaja. Wczoraj lub przedwczoraj czytalem w "Dzienniku wschodnim" (dawne moje strony) o chyba dwoch lub trzech atakach nozem. A wczoraj u nas (RFN) kolo Bamberga policja zamknela autostrade, bo znaleziono pod mostem paczke z napisem "Allahu akbar". Atrapa.
Samochod wynajac nie jest latwo (trzeba miec karte kredytowa, prawo jazdy i dowod - pewnie to teraz lepiej sprawdzaja?), do ataku nozem tez trzeba troche sily i odwagi, a paczke gdzies podrzucic, zatelefonowac... latwiej.
Pisza czasem, ze ewakuuja szkole, bo ktos zadzwonil, ze jest bomba. A sam znalem takich co w latach 80 dzwonili do ambasady ZSRR, ze podlozyli bombe. Zartownisie! :-)

Wodan akbar!

Data: 2018-09-02 22:51:03
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 22:48, silvio balconetti pisze:
[...]

ano, syffek z Lublina, po KUL, niedoszły ksiundz, to tłumaczy tę jego zaciekłą nienawiść do katoli:)

Data: 2018-09-02 20:08:15
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:02, silvio balconetti pisze:
[...]

ano, syffek wie, że nigdy zachodnie merdia nie podadzą narodowości terrorysty jeśli arab, czy murzyn, a na zwariowanych Polaków syffek chętnie pluje:)