zamach terrorystyczny polskiej chrze¶cijanki we W³oszech

Data: 2018-09-02 09:06:45
Autor: japanizer
zamach terrorystyczny polskiej chrze¶cijanki we W³oszech
£¿emedia znowu nie maj± odwagi nazwaæ rzeczy po imieniu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,23851063,polka-we-wloszech-zaatakowala-dwoma-nozami-przechodniow-nie.html

  Polka we W³oszech zaatakowa³a dwoma no¿ami przechodniów. Nie ¿yje jedna osoba   58-letnia Polka w miejscowo¶ci Canetto we W³oszech atakowa³a no¿ami   przypadkowych przechodniów. Nie ¿yje jedna osoba.

  Do zdarzenia  dosz³o dzisiaj po po³udniu w Canneto w prowincji Mantua na pó³nocy   W³och. W³oskie media podaj±, ¿e 58-letnia Polka wesz³a do mieszcz±cego siê przy   Piazza Gramsci muzeum zabawek. By³a uzbrojona w dwa no¿e.

  Tam d¼gnê³a ¶miertelnie zwiedzaj±c± kobietê. Nastêpnie wysz³a na pobliski plac,   gdzie zaatakowa³a kolejnych przechodniów. Miêdzy innymi mê¿czyznê pchaj±c± wózek   inwalidzki ze swoj± matk±. Kobieta ucierpia³a po tym, jak spad³a z wózka.   Kobietê powstrzyma³ dopiero policjant, który rzuci³ w ni± rowerem. ¯yciu   pozosta³ym ofiarom 58-latki nie zagra¿a niebezpieczeñstwo.

Data: 2018-09-02 20:02:42
Autor: silvio balconetti
zamach terrorystyczny polskiej chrze¶cijanki we WÅ‚oszech
Am 02.09.2018 um 18:06 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Bladzisz kolego. Gdyby krzyczala cos w stylu "Allah akbar" , ISIS przyznalby sie do niej lub chocby doniesli, ze przeszla na islam, to bylby wtedy zamach terrorystyczny, a tak jest to przypadek jakich wiele - wariatka pod wplywem alkoholu z Europy wschodniej. A skoro demonstracji przeciw cudzoziemcom nie ma, to tym bardziej zaden terror.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-09-02 13:33:53
Autor: japanizer
On Sunday, September 2, 2018 at 9:02:43 PM UTC+3, silvio balconetti wrote:
> [...]
> Bladzisz kolego. Gdyby krzyczala cos w stylu "Allah akbar" , ISIS przyznalby sie do niej lub chocby doniesli, ze przeszla na islam, to bylby wtedy zamach terrorystyczny, a tak jest to przypadek jakich wiele - wariatka pod wplywem alkoholu z Europy wschodniej. A skoro demonstracji przeciw cudzoziemcom nie ma, to tym bardziej zaden terror.

£ot, a jak w Niemczech jaki¶ wariat rozjecha³ furgonetk± ludzi, to TVPiS pierwsze krzycza³o, ¿e islamski terror w Europie Zachodniej. Pó¼niej siê okaza³o, ¿e jaki¶ psychiczny Jens G. rozje¿d¿a³.

Data: 2018-09-02 22:46:28
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 22:33, japanizer@japanizer.org pisze:
£ot, a jak w Niemczech jaki¶ wariat rozjecha³ furgonetk± ludzi, to TVPiS pierwsze krzycza³o, ¿e islamski terror w Europie Zachodniej. Pó¼niej siê okaza³o, ¿e jaki¶ psychiczny Jens G. rozje¿d¿a³.

ano, a jak Urbana zabi³ arab, to by³a zmowa milczenia:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-02 22:48:25
Autor: silvio balconetti
[...]

Roznie z tym jest, ale czasem wariactwa sa zarazliwe. Zdarzaja sie pozary, to i piromani sie ujawniaja. Wczoraj lub przedwczoraj czytalem w "Dzienniku wschodnim" (dawne moje strony) o chyba dwoch lub trzech atakach nozem. A wczoraj u nas (RFN) kolo Bamberga policja zamknela autostrade, bo znaleziono pod mostem paczke z napisem "Allahu akbar". Atrapa.
Samochod wynajac nie jest latwo (trzeba miec karte kredytowa, prawo jazdy i dowod - pewnie to teraz lepiej sprawdzaja?), do ataku nozem tez trzeba troche sily i odwagi, a paczke gdzies podrzucic, zatelefonowac... latwiej.
Pisza czasem, ze ewakuuja szkole, bo ktos zadzwonil, ze jest bomba. A sam znalem takich co w latach 80 dzwonili do ambasady ZSRR, ze podlozyli bombe. Zartownisie! :-)

Wodan akbar!

Data: 2018-09-02 22:51:03
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 22:48, silvio balconetti pisze:
[...]

ano, syffek z Lublina, po KUL, niedosz³y ksiundz, to t³umaczy tê jego zaciek³± nienawi¶æ do katoli:)

Data: 2018-09-02 20:08:15
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 20:02, silvio balconetti pisze:
[...]

ano, syffek wie, ¿e nigdy zachodnie merdia nie podadz± narodowo¶ci terrorysty je¶li arab, czy murzyn, a na zwariowanych Polaków syffek chêtnie pluje:)