zamarzająca szyba

Data: 2014-01-25 16:25:32
Autor: inny punkt siedzenia...
zamarzająca szyba
Data: 2014-01-25 07:29:10
Autor: kogutek444
zamarzająca szyba
W dniu sobota, 25 stycznia 2014 16:25:32 UTC+1 użytkownik inny punkt siedzenia... napisał:
http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html

a coś takiego?

Kup, 14 złotych to niewiele. Potem opisz czy działa.

Data: 2014-01-25 16:43:06
Autor: ToMasz
zamarzająca szyba
W dniu 25.01.2014 16:25, inny punkt siedzenia... pisze:
http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html

a coś takiego?
w aucie masz w sumie kilka litrów wody. większość, a po długim postoju wszystko skroplone, albo zestalone w postaci szronu/lodu
W momencie podniesienia temperatury, w ciepłym powietrzy "zmieści" się więcej wody. Stąd łatwiej "znika" ona z szyb. Niestety doprowadzasz do tego, że w powietrzu znajduje się maksymalna do zgromadzenia woda. każde obniżenie temperatury spowoduje wytrącenie się tej wody. im zimiej tym szybciej się wytrąca - więc pierwsze są szyby.

Pochłaniacz wilgoci działa super. pochłonie.... 7 gram? moze 10? Sam się zastanów- coś się z tą wodą musi stać! W coś musi wsiąknąć i tam pozostać. dużo lepszy efekt osiągniesz mechanicznie susząc auto. jak pracujesz w samochodzie to kładź na podłogę gazety reklamowe rano, wieczorem je zbieraj i do śmietnika.
jak chcesz się bawić w osuszacze zacznij od rozsypania ryżu - jest tani i łatwo go na wiosne pozbierasz odkurzaczem. najlepiej jednak zwiąże wodę to, czym są wypełnione pampersy, podpaski. tego bym nie radził rozsypywać "byle gdzie" bo jak wchłonie wodę to zamieni się w galaretę  :)

ToMasz

Data: 2014-01-25 17:05:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
zamarzająca szyba
Hello ToMasz,

Saturday, January 25, 2014, 4:43:06 PM, you wrote:

http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html
a coś takiego?
w aucie masz w sumie kilka litrów wody.

Bez przesady - chlupałoby.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-01-30 17:28:53
Autor: Shrek
zamarzająca szyba
On 2014-01-25 16:43, ToMasz wrote:
W dniu 25.01.2014 16:25, inny punkt siedzenia... pisze:
http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html

a coś takiego?
w aucie masz w sumie kilka litrów wody.

To chyba jak uwzględnisz zawartość wody w płynach eksploatacyjnych;)

I nie zapominaj, że sam kierowca składa się w 3/4 z H2O;)

Shrek.

Data: 2014-01-25 21:11:20
Autor: Adam
zamarzająca szyba
W dniu 2014-01-25 16:25, inny punkt siedzenia... pisze:
http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html

a coś takiego?

Był jeszcze inny patent.
Osobiście w żadnym aucie (nawet w maluchu) nie miewałem problemów, więc nie wypróbowałem.

Procedura:
Przed dojechaniem na miejsce/wyłączeniem silnika przechłodzić wnętrze, czyli dmuchawa na max, bez ogrzewania oraz otworzyć wszystkie szyby.

Wyjaśnienie:
W zimnym powietrzu mieści się mniej wody. Napływające zimne powietrze wydmucha zastane ciepłe (z większą ilością wody) - stąd w aucie powinno zostać mniej wilgoci.

Wypróbuj, może pomoże.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2014-01-25 21:20:41
Autor: zhbick
zamarzająca szyba
dmuchawa na max, bez ogrzewania oraz otworzyć wszystkie szyby.

ja to robię nieco inaczej: na krótko przed zakończeniem jazdy temp na max i intensywny nawiew a po dojechaniu i wyłączeniu silnika otwieram wszystkie drzwi i wietrzę przez minutę (wylewam też wodę z dywaników gumowych, jeśli takowa jest)

Data: 2014-01-27 10:46:23
Autor: robot
zamarzaj�ca szyba
W dniu 2014-01-25 16:25, inny punkt siedzenia... pisze:
http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-formula-finska-i3876127202.html
a coś takiego?

Ja kiedyś kupiłem pochłaniacz, ale taki zwykły nie "samochodowy".
Nic to nie pomogło.

--
pozdro

zamarzająca szyba