zamarzający zamek

Data: 2014-12-28 09:06:20
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
"platformowe głupki" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> wrote in message news:m7mooe$qph$1node2.news.atman.pl...
zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...

szukam na to patentu...

czy można do zamka nalać oleju?

Nie.

kolega radzi mi, Ĺźe lepiej WD40...

ale WD40 to na pewno zamarznie...

WD40 to głupi pomysł.

wlałbym kurde oleju, da to coś?

Nie. Do zamków nie stosuje się żadnych olejów!
Tam stosuje się tylko suche smarowidła grafitowe, jak ten:
http://www.tme.eu/html/PL/suchy-smar-grafitowy-do-zamkow/ramka_12402_PL_pelny.html
Jeśli nie online to szukaj w dobrym sklepie samochodowym.

Data: 2014-12-28 08:01:25
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 16:06:31 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

http://www.tme.eu/html/PL/suchy-smar-grafitowy-do-zamkow/ramka_12402_PL_pelny.html
Jeśli nie online to szukaj w dobrym sklepie samochodowym.

A w fabrykach klamek do samochodów mają biały grafit? Bo smar jakiego używają jest biały.

Data: 2014-12-28 10:50:14
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:26f8e8f9-60a1-4cbf-a804-d2993fea1ea4googlegroups.com...
A w fabrykach klamek do samochodów mają
biały grafit? Bo smar jakiego używają jest biały.

Klamki to jedno a wkład zamka to co innego.

Data: 2014-12-28 08:53:07
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 17:49:38 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> A w fabrykach klamek do samochodów mają
> biały grafit? Bo smar jakiego używają jest biały.

Klamki to jedno a wkład zamka to co innego.

Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami. Dobrze wiesz o co chodzi. Białym smarem jest to w fabryce smarowane. I klamki i wkładki.

Data: 2014-12-28 12:27:41
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:b8989584-e720-4c73-8cbd-c8041a70e899googlegroups.com...
> [...]
> biały grafit? Bo smar jakiego używają jest biały.

Klamki to jedno a wkład zamka to co innego.

Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami.

Nie wiem.

Białym smarem jest to w fabryce smarowane.
I klamki i wkładki.

Podasz jakieś wiarygodne źródła tej informacji?

Data: 2014-12-28 11:03:49
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 19:27:46 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:b8989584-e720-4c73-8cbd-c8041a70e899googlegroups.com...

> Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami.
> Dobrze wiesz o co chodzi.

Nie wiem.

> Białym smarem jest to w fabryce smarowane.
> I klamki i wkładki.

Podasz jakieś wiarygodne źródła tej informacji?

Przyłapany na głupocie zaczynasz rzeźbić w gównie. Jak byś chociaż raz w życiu miał w ręku nową kompletną klamkę z bębenkiem to byś wiedział. Ciekawe ile lat trzeba być w USA żeby mieć początki martwicy mózgu?

Data: 2014-12-28 14:02:03
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:39045e47-6c7c-4fa8-951c-75be5dbf86c6googlegroups.com...

> Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami.
> Dobrze wiesz o co chodzi.

Nie wiem.

> [...]

Jak byś chociaż raz w życiu miał w ręku nową
kompletną klamkę z bębenkiem to byś wiedział.
Ciekawe ile lat trzeba być w USA żeby mieć

Podasz te źródła czy nie potrafisz?
Bo chyba nie powiesz mi, że nowy bębenek otwierałeś?

Data: 2014-12-28 12:48:18
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 21:01:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> początki martwicy mózgu?

Podasz te źródła czy nie potrafisz?
Bo chyba nie powiesz mi, że nowy bębenek otwierałeś?

Paragraf 22. Pylisty smar brudzący na czarno i białe spodnie. Taki wynalazek do zamków tylko amerykanie mogą stosować. To jak z tą martwicą? Już chyba masz.

Data: 2014-12-28 16:49:19
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:9b792500-7d40-429e-8326-bb91d45e385egooglegroups.com...
> [...]

Paragraf 22.
Pylisty smar brudzący na czarno i białe spodnie.
Taki wynalazek do zamków tylko amerykanie mogą stosować.

Tak myślałem że nie potrafisz.

Data: 2014-12-28 14:53:25
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 23:48:43 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Paragraf 22.
> Pylisty smar brudzący na czarno i białe spodnie.
> Taki wynalazek do zamków tylko amerykanie mogą stosować.

Za to Ty potrafisz. Co mi do tego że wysmarujesz sobie białe spodnie czarnym pyłem. Pyłem którego nie da się w żaden sposób usunąć.. Producenci samochodów żeby nie oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie nie brudzącym smarowidłem. Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie bagienny?

Data: 2014-12-28 17:06:53
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:4aefbb96-c848-4da1-a767-f700c48ede10googlegroups.com...
> [...]

Za to Ty potrafisz. Co mi do tego że wysmarujesz sobie białe spodnie czarnym pyłem. Pyłem którego nie da się w żaden sposób usunąć. Producenci samochodów żeby nie oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie nie brudzącym smarowidłem. Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie bagienny?

Nosisz białe spodnie? :-))))

Data: 2014-12-28 15:15:54
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 00:06:10 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
>
> Za to Ty potrafisz. Co mi do tego że wysmarujesz sobie białe spodnie > czarnym pyłem. Pyłem którego nie da się w żaden sposób usunąć. Producenci > samochodów żeby nie oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie > nie brudzącym smarowidłem. Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie > bagienny?

Przy azbeście robisz że białe źle Ci się kojarzy? No chyba że w branży pogrzebowej robisz i co za różnica czy masz ciuchy upaprane piachem czy grafitem od kluczyków.

Data: 2014-12-28 18:10:42
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:7abf5137-521f-4f23-a61a-a488315b1f98googlegroups.com...
co za różnica czy masz ciuchy upaprane piachem czy grafitem od kluczyków.

Czemu tak ten grafit przeżywasz? Używałeś go kiedyś?
Kilka razy stosowałem i ani razu nie nabrudziłem.

Data: 2014-12-28 16:29:25
Autor: kogutek444
zamarzający zamek
W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 01:10:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Czemu tak ten grafit przeżywasz? Używałeś go kiedyś?
Kilka razy stosowałem i ani razu nie nabrudziłem.

Srałeś a nie stosowałeś.

Data: 2014-12-29 01:31:47
Autor: Alf/red/
zamarzający zamek
On 29/12/14 01:29, kogutek444@gmail.com wrote:
Srałeś

Na sranie to węgiel (czarny), a nie grafit (srebrny).
3.V poziom!

--
Alf/red/

Data: 2014-12-29 09:16:12
Autor: Czesław Wiśniak
zamarzający zamek

Na sranie to węgiel (czarny), a nie grafit (srebrny).
3.V poziom!

Srebrny powiadasz, no moze troche sie mieni na srebrno jak np. olowkiem piszesz :)
Ale grafit jest czarny i smar grafitowy tez:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafit
http://autogp.pl/images/smary/malwa_smar_gafitowy_pudelko.jpg

Dodatkowo kolega Przemol chyba nie doczytal skladu tego preparatu, ktory zaproponowal.
Spodobal mi sie pewien opis (chyba smaru stalego), akurat z jakiejs strony rowerowej:
"Co prawda służy do smarowania przekładni łańcuchowych, ale nie jest odpowiedni do roweru. Jest to plastyczny smar, który łapie wszystko co leży na drodze. Całkowity brak penetracji - nie smaruje sworzni łańcucha. Dobry w zastosowaniach w parku maszynowym gospodarstwa rolnego." :)
Smar grafitowy w sprayu jako suchy moglby byc dobry do bebenkow ale tylko idealnie czystych w srodku  i jesli spray oprocz grafitu zawieralby tylko rozpuszczalniki, ktore szybko sie ulotnia, bez zadnych dodatkow olejowych bo to juz jest zupelny bezsens.
Fabrycznie rzeczywiscie chyba nikt nie stosuje i faktycznie gdy rozbieralem kiedys drzwi to na prowadnicach, drutach, linkach i na bebenkach byly pozostalosci po jakims smarze bialym, ale mysle, ze do bebenkow nieprzeznaczonym.
Wszelkie bebenki fabrycznie w zakladzie, ktory je produkuje smaruje sie w niewielkiej ilosci olejem maszynowym, ktory tez lapie powoli syf. Najlepiej jakby bebenek caly czas byl suchy :)

Data: 2014-12-29 07:21:56
Autor: Pszemol
zamarzający zamek
"Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> wrote in message news:m7r2m7$nii$1node1.news.atman.pl...
Dodatkowo kolega Przemol chyba nie doczytal skladu tego preparatu,
ktory zaproponowal.

Doczytał, doczytał...

Data: 2014-12-28 16:51:37
Autor: Czesław Wiśniak
zamarzający zamek
[...]

Tak tak , tylko i broń Boże nic innego bo kluczyk zeżre:)

Data: 2014-12-28 21:04:45
Autor: m4rkiz
zamarzający zamek
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:m7p68t$n1k$1dont-email.me...
Nie. Do zamków nie stosuje się żadnych olejów!

oczywiscie ze sie stosuje, ja na przyklad od zawsze psikam silikonami
w sprayu i na dzialanie zamkow nie narzekam

byc moze "producent nie przewiduje" i zamiast 100000 otworzen bede mial
tylko 20000 ale przy dwoch otwarciach dziennie i tak predzej samochod
mi sie rozpadnie niz zamek zacznie sprawiac problemy

--
http://db.org.pl/

zamarzający zamek