zamarzajÄ…cy zamek

Data: 2014-12-28 17:27:27
Autor: rAzor
zamarzajÄ…cy zamek
nie wiem czy to istotne, ale golf 4

zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...

szukam na to patentu...

czy można do zamka nalać oleju?

kolega radzi mi, ĹĽe lepiej WD40...

ale WD40 to na pewno zamarznie...

wlałbym kurde oleju, da to coś?

Którędy się woda dostaje? Przez dziurkę kluczyka, czy gdzieś po obwodzie zamka? Ja bym zaciapał z zewnatrz jakimś smarem i po jabłkach.

A jeśli juz się stało i zamarzło, to (niektórzy pewnie bedą się cieszyć) znakomicie sprawdza się szczelny woreczek foliowy napełniony gorącą wodą jako kompres na zamek.

Data: 2014-12-28 08:37:18
Autor: kogutek444
zamarzaj±cy zamek
W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 17:27:32 UTC+1 użytkownik rAzor napisał:
> nie wiem czy to istotne, ale golf 4
>
> zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...

> [...]

Którędy się woda dostaje? Przez dziurkę kluczyka, czy gdzie¶ po obwodzie zamka? Ja bym zaciapał z zewnatrz jakim¶ smarem i po jabłkach.

A je¶li juz się stało i zamarzło, to (niektórzy pewnie bed± się cieszyć) znakomicie sprawdza się szczelny woreczek foliowy napełniony gor±c± wod± jako kompres na zamek.

A najlepiej sprawdza się dowolny odmrażacz do zamków użyty jak jeszcze nie ma mrozów.

zamarzajÄ…cy zamek