Data: 2014-01-25 21:12:25 | |
Autor: Michał Jankowski | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-25 15:00, inny punkt siedzenia... pisze:
szybkie pytanko macie jakiś patent na zamarzającą od środka szybę, a Po zakończonej podróży wywietrzyć samochód. Otworzyć drzwi na obie strony, w 3/5-drzwiowym także tylne. Powiedzmy na pół minuty. MJ |
|
Data: 2014-01-25 12:58:03 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu sobota, 25 stycznia 2014 21:12:25 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
W dniu 2014-01-25 15:00, inny punkt siedzenia... pisze: Niedawno kto¶ w innym temacie nabijał się jak upierdliwe jest wł±czenie silnika polegaj±ce na dwukrotnym nagrzaniu ¶wiec żarowych. A tu proszę. Żeby zamkn±ć samochód po jeĽdzie to trzeba mieć doktorat. To co piszesz to o jakie¶ natręctwa haczy i trzeba pigułki pomiędzy każdym zamknięciem samochodu po jeĽdzie łykać zanim choroba odpu¶ci. |
|
Data: 2014-01-25 22:30:13 | |
Autor: ToMasz | |
zamarzaj�ca szyba | |
Niedawno ktoś w innym temacie nabijał się jak upierdliwe jest włączenie silnika polegające na dwukrotnym nagrzaniu świec żarowych.któż to taki? Ja odkryłem że nawet jak kontrolka świec żarowych zgaśnie, to one i tak grzeją jeszcze kilkanaście sekund.... ToMasz |
|
Data: 2014-01-25 14:03:08 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu sobota, 25 stycznia 2014 22:30:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> Niedawno kto¶ w innym temacie nabijał się jak upierdliwe jest wł±czenie silnika polegaj±ce na dwukrotnym nagrzaniu ¶wiec żarowych. WeĽ je latem wykręć. Latem bez ¶wiec też zapali. I wkręć w ich miejsce za¶lepki. Przekonasz się że one grzej± cały czas jak silnik pracuje. Tylko nie s± pr±dem grzane a spalaj±c± się mieszank±. Jak wyjmiesz ¶wiece żeby w cylindrze ich nie było to auto tak ¶rednio będzie jechało. |
|
Data: 2014-01-26 08:19:10 | |
Autor: sqlwiel | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-25 23:03, kogutek444@gmail.com pisze:
Weź je latem wykręć. Latem bez świec też zapali. Gówno prawda :) Prościej odłączyć kabelek na zasilaniu ś.ż. :P Przegrałem tak skrzynkę piwa. Passat 1.6D ("atmosferyczny") '83 -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2014-01-26 06:29:20 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 08:19:10 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
W dniu 2014-01-25 23:03, kogutek444@gmail.com pisze: Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworz± wirtualn± rzeczywisto¶ć która ma tyle wspólnego ze ¶wiatem realnym co barwa na kurierze z kurw± na barierze. ¦wica przy podgrzewaniu przed uruchomieniem nie jest w stanie z wyj±tkiem siebie nic ugrzać w cylindrze. Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo. Po uruchomieniu rozgrzewa się do kilkuset stopni i to od niej zapala się paliwo. Paliwo i tak by się zapaliło ale ono ma się zapalić w okre¶lonym miejscu w cylindrze i płomień ma się rozej¶ć w sposób kontrolowany. Zast±pienie ¶wiecy za¶lepk± spowoduje ze paliwo nie będzie się tak spalało jak przewidział konstruktor silnika. W wielu samochodach ¶wiece grzane s± pr±dem po uruchomieniu silnika zanim nie osi±gn± wła¶ciwej temperatury pracy. Nie przegrałe¶ piwa a wygrałe¶ możliwo¶ć bycia m±drzejszym. Czy skorzystasz, ¶miem w±tpić. |
|
Data: 2014-01-26 20:11:36 | |
Autor: neoniusz | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 26.01.2014, 15:29, kogutek444@gmail.com pisze:
Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość Swietnie sie podsumowales. Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo. ROTFL. I z tego wlasnie powodu diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym. |
|
Data: 2014-01-26 11:16:43 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:11:36 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
W dniu 26.01.2014, 15:29, kogutek444@gmail.com pisze: Nie jeste¶ mnie w stanie dupku sprowokować. Jak by¶ był taki wysoki jak głupi to mógłby¶ Księżyc lizać. Zamiast się m±drować wykręć ¶wiece wstaw za¶lepki i opisz jak auto super jechało. Oczywi¶cie tego nie zrobisz bo z wyj±tkiem komputera i netu nie masz nic więcej. |
|
Data: 2014-01-26 23:12:49 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-26 20:16, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:11:36 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał: Jeśli zaślepki będą mieć kształt dokładnie taki jak świeca, to w temperaturach dodatnich, nie powinno być różnicy. Ty, głupku, chcesz wykręcić długie świece żarowe i wkręcić krótkie zaślepki. I chyba nie zdajesz sobie sprawy, o ile tym zwiększysz objętość komory spalania w dieslu. A co za tym idzie, znacznie zmniejszysz kompresję i będziesz się dziwił, że silnik nie działa jak powinien. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-01-26 14:31:28 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 23:12:49 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
W dniu 2014-01-26 20:16, kogutek444@gmail.com pisze: Debil taki jak ty nawet wkręcenie za¶lepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy wiesz od czego powinno zapalać się wtry¶nięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w niewiedzy maj±c dyplom wiejskiego głupka. |
|
Data: 2014-01-28 22:18:42 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-26 23:31, kogutek444@gmail.com pisze:
A coś merytorycznie? Czy może próbujesz atakować, bo wiesz, że strzeliłeś babola, ale nie masz za grosz godności by się do tego przyznać? Za cienki w grzebyku jesteś, kurczaczku. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-01-28 14:44:09 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:18:42 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
W dniu 2014-01-26 23:31, kogutek444@gmail.com pisze: Merytorycznie to tak ze m±dry wie o co chodzi z uproszczeniem w stylu wyjmij ¶wiecę żarow±. Ona jest tak potrzebna jak powietrze do oddychania. M±dry nawet jak nie wiedział to się zastanowi i uzna że potrzebna. Wiejski głupek będzie szukał dziury w całym. Każdy pełnosprawny dizel zapali w korzystnych warunkach bez ¶wiec. Ludzie jesieni± się dowiaduj± że co¶ za długo musz± kręcić rozrusznikiem. Po wymianie ¶wiec usterka znika. Przy -10 ¶wieca nie jest w stanie z wyj±tkiem siebie nic ugrzać. Nie ta moc. Wtry¶nięte paliwo wcale nie musi się zapalić. Ale jak trafi na co¶ ugrzane do kilkuset stopni to zapali się na 100%. W czasie pracy ¶wieca jest rozgrzana do kilkuset stopni ciepłem spalania w cylindrze. I to że jest bardzo gor±ca ułatwia zapłon. Zapłon nie może być w dowolnym miejscu w cylindrze. Płomień musi rozej¶ć się w sposób kontrolowany, bo tylko wtedy spali się cała albo prawie cała ilo¶ć wtry¶niętego paliwa. Jak tego nie rozumiesz to nie jest to mój problem tylko twój. Pracuj±cy silnik wysokoprężny z rozgrzan± do kilkuset stopni ¶wiec± żarow± która ułatwia zapłon paliwa dalej jest silnikiem o zapłonie samoczynnym. Bo do zapłonu nie potrzebuje energii z zewnętrznego Ľródła. |
|
Data: 2014-01-29 08:41:10 | |
Autor: Adam | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-28 23:44, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:18:42 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:e rozumiesz to nie jest to mój problem tylko twój. Pracujący silnik wysokoprężny z rozgrzaną do kilkuset stopni świecą żarową która ułatwia zapłon paliwa dalej jest silnikiem o zapłonie samoczynnym. Bo do zapłonu nie potrzebuje energii z zewnętrznego źródła. Zauważcie jeszcze chłopaki, zanim się pobijecie ;) że są starsze dizle z komorą wstępną - i te trudno odpalić bez podgrzania świec, i są nowsze z wtryskiem bezpośrednim, ale też o 2 głównych konstrukcjach - ze świecami płytkowymi i świecami prętowymi. Ponadto silniki uturbione są odprężone względem podobnych konstrukcyjnie wolnossących. Bez grzania świec najłatwiej odpalić wersje CR-2 (wtryskiwacze pracujące na ok. 1600 do 1800 bar) oraz CR-3 (ponad 2000 bar) - powinny w okolicy zera Celsiusza odpalić od razu. Przykładowo Freelander 1 po liftingu, silnik TD4 (czyli M47R) - palił przy zerze bez grzania jak gdyby nic, tylko przez chwilę były białe, "naftowe" spaliny i smród. Common Rail 2 gen, ok. 1650 bar, turbo. Silnik Mitsubishi 4M40 (np. Pajero II, 2.8TD) - już przy zerze miewa problemy (bez świec). Wtrysk pośredni i turbo. Niektóre czołgi w czasie II W.Ś. paliły bez grzania, ale miały "wtrysk" sprężonego powietrza ;) -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2014-01-29 18:13:43 | |
Autor: jerzu | |
zamarzaj?ca szyba | |
On Sat, 25 Jan 2014 14:03:08 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:
WeĽ je latem wykręć. Latem bez ¶wiec też zapali. I wkręć w ich miejsce za¶lepki. Przekonasz się że one grzej± cały czas jak silnik pracuje. Tylko nie s± pr±dem grzane a spalaj±c± się mieszank±. Jak wyjmiesz ¶wiece żeby w cylindrze ich nie było to auto tak ¶rednio będzie jechało. Te, drób, Ty nie my¶lałe¶ kiedy¶ o napisaniu ksi±żki? Takiej o "nowoczesnych rozwi±zaniach w konstrukcji silników"? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 10:48:38 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj?ca szyba | |
W dniu ¶roda, 29 stycznia 2014 18:13:43 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:
On Sat, 25 Jan 2014 14:03:08 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote: Takie ksi±żki zostały już napisane a nowe się pisz±. Nie ma sensu dublować. Problem niektórych grupowiczów polega na tym że nie wiedz± co to jest ksi±żka. Zreszt± po co im ksi±żka jak maj± niusy i st±d wiedzę czepi± gar¶ciami. |
|
Data: 2014-01-29 20:21:31 | |
Autor: masti | |
zamarzaj?ca szyba | |
Dnia pięknego Wed, 29 Jan 2014 10:48:38 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał: Takie książki zostały już napisane a nowe się piszą. Nie ma sensu najgorzej ja czerpią od Ciebie. Bo potem wstyd przed całą wsią jak się nia pochwalą. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-30 04:57:28 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj?ca szyba | |
W dniu ¶roda, 29 stycznia 2014 21:21:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Wed, 29 Jan 2014 10:48:38 -0800 osobnik zwany kogutek444 Przymusu nie ma. Możesz umrzeć głupi. Dla ciebie to i tak żadna różnica. Nawet nie zauważysz że umierasz głupi. |
|
Data: 2014-01-30 13:19:46 | |
Autor: masti | |
zamarzaj?ca szyba | |
Dnia pięknego Thu, 30 Jan 2014 04:57:28 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał: Przymusu nie ma. Możesz umrzeć głupi. Dla ciebie to i tak żadna różnica. coś cieniutko. Coraz dłużej zajmuje Ci wymyślanie coraz głupszych odpowiedzi. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-30 05:40:08 | |
Autor: kogutek444 | |
zamarzaj?ca szyba | |
W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 14:19:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Thu, 30 Jan 2014 04:57:28 -0800 osobnik zwany kogutek444 Na głupie zaczepki nie może być m±drych odpowiedzi bo zaczepiaj±cy by nie zrozumiał. |
|
Data: 2014-01-30 14:23:14 | |
Autor: inny punkt siedzenia... | |
zamarzaj?ca szyba | |
koniec offtopa Panowie!
|
|
Data: 2014-01-26 08:16:59 | |
Autor: sqlwiel | |
zamarzaj�ca szyba | |
W dniu 2014-01-25 21:58, kogutek444@gmail.com pisze:
Niedawno ktoś w innym temacie nabijał się jak upierdliwe jest włączenie silnika polegające na dwukrotnym nagrzaniu świec żarowych. A tu proszę. Żeby zamknąć samochód po jeździe to trzeba mieć doktorat. To co piszesz to o jakieś natręctwa haczy i trzeba pigułki pomiędzy każdym zamknięciem samochodu po jeździe łykać zanim choroba odpuści. Ojtam ch.jtam... A dopalanie filtra w cDi, to nie paranoja? -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |