zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 07:26:56
Autor: Gabriel'Varius'
zamarzniety diesel
Użytkownik J.F. napisał:
Specjalnie dla Altiego:
to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
Hehe, wczoraj i dzisiaj na osiedlu stalo wiele autek z silnikiem diesla, ktore nie mogly odpalic i chyba tylko jeden bezyniak ale to zaliczyl pad aku :-) Najsmieszniejsze jest to ze stare auta jak 10 letnia zaba zony(benzyna) z 6 letnim aku, stare uno, stare punto, stare polo, saxo, stary golf II i vectra czy beczka nawet z dieslem pod maska odpalaly a takie cuda jak nowe(2-3 latki) megane, outlander, vw transporter, audi a4, alfa 147, vectra, mondeo nie daly rady. Zliczaly pad aku albo paliwo bylo " niezimowe" :-)
pozdrawiam i zycze temp. o 30 st. wyzszej

                Oskar Wilde

Data: 2010-01-25 09:58:37
Autor: Eli
zamarzniety diesel
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjjdjg$ajg$1omega.artcom.pl...

[...]

No właśnie. :) Ja mam poloneza z LPG, akumulator z hipermarketu za 180 zł, jedyne zimowe usprawnienie (poza oponami) to kawałek tektury zatknięty za chłodnicę, nie dbam o to auto za bardzo bo nie lubię samochodów ogólnie (sens jego posiadania jest taki że zwinęli mi pociągi na trasie do narzeczonej)... a pali mi bez problemów przy tych -20 stopniach i obojętnie mu na którym paliwie. :)

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-25 10:13:55
Autor: krzysiek82
zamarzniety diesel
Eli pisze:
[...]

czyli sprawdza się reguła, im prościej tym lepiej :)

--
krzysiek82

Data: 2010-01-25 10:33:18
Autor: Gabriel'Varius'
zamarzniety diesel
Użytkownik krzysiek82 napisał:
Eli pisze:

[...]

Chyba tak. W rodzinie jest prawie 14 letnie punto oraz 10 letnie clio, ktore stoja pod chmurka i zawsze pala od kopa(nie liczac padu aku w kazdym aucie ale to z powodu wieku aku), nigdy nie zawiodly ani w trasie anie w zimie przez caly okres uzytkowania czyli od nowosci.

                Oskar Wilde

Data: 2010-01-25 01:50:49
Autor: ks
zamarzniety diesel

[...]
pozdrawiam

Moj Focus 1.8 TDCi juz w piatek nie odpalil i sytuacja sie nie
zmienila do dzisiaj. Aku w porzadku, swiece wymienionie, a nie
pali :/.

Data: 2010-01-25 22:13:42
Autor: Bastion
zamarzniety diesel

Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjjdjg$ajg$1omega.artcom.pl...
to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

3miasto, Zafira DTi 2.0, 2003r, okolo - 18 oC nad ranem.
Majac swiadomosc, ze przynajmniej 1 lub siecej swiec zarowych
jest upalona (swieci sie kontrolka i na kompie pokazuje blad ze swiecami),
wieczorem dolalem do baku 1 litr benzyny 98 i
cala noc ladowalem aku (bez wyciagania z auta).
Rozrusznik zakrecil calkiem zwawo ale zalapywal tylko jakby jeden cylinder.
Czyli dzwieki takie:
- szuszu,szuszu,szuszu, bam
- szuszu,szuszu,szuszu, bam
Zostala tylko jedna dobra swieca?
Po 3- 4 sec krecenia zalapaly pozostale cylindry:)

zamarzniety diesel