zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 09:44:44
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
zamarzniety diesel
WItam serdecznie.

to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
Białystok, a właściwie pod Białymstokiem. 8:00 na termometrze -32st.C.
Nissan X-Trail, roczny 48kkm. Kręci nie odpala. Pieprzony traktor na mazut!
Wiedziałem, że tak musi być bo nie ma cudów. Nie pomogło porządne rozgrzanie
("wycieczka" 140km.) przed północą, kiedy było jeszcze -27st.C.
Tankowany wyłącznie na Statoil, cała zima z dodatkami...
Benzynowy CR-V nie miał problemów w takich warunkach.
Pozostałe nie CR, odpaliły.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-01-25 09:46:09
Autor: newsartmedia
zamarzniety diesel
.....aha, Foczka 1,6 Tddi, 2008 kolegi, garażowana odpaliła ale w czasie jazdy
kontrolka silnika i ledwo jedzie.

Data: 2010-01-25 09:52:49
Autor: juhass
zamarzniety diesel
Punto 1.2 8v. W niedziele rano odpaliło ale z problemami (mało prądu), dzisiaj do pracy dojechałem autobusem. :/ Aku do wymiany już w sumie, ale jak niema mrozów po -20 to jeszcze kręci w miarę ok...

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-01-25 11:47:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zamarzniety diesel
newsartmedia@op.pl pisze:
....aha, Foczka 1,6 Tddi, 2008 kolegi, garażowana odpaliła ale w czasie jazdy
kontrolka silnika i ledwo jedzie.

I Nyska i Foczka tankowane na tej samej stacji? Bo wygląda na to, że paliwo zamarzało - niegarażowanemu już przy postoju, a garażowanej Foczce w czasie jazdy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-25 12:49:30
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
zamarzniety diesel
newsartmedia@op.pl pisze:
> [...]

I Nyska i Foczka tankowane na tej samej stacji? Bo wygląda na to, że paliwo zamarzało - niegarażowanemu już przy postoju, a garażowanej Foczce w czasie jazdy.
Oba na Statoil. Flota. Oba z dodatkami.
Relacja z placu boju...
Godzina dzwonienia do assistance. Dodzwoniłem się. ;-)
W ASO mówią, żeby przywieźć ale odpalą najwcześniej na jutro. ;-)
Po 4,5h. grzania suszarkami do włosów filtra i pompy, Nyska odpalił.
Na zewnątrz już tylko -18st.C.
Teraz godzina dzwonienia do assistance żeby odwołać ;-)

Data: 2010-01-26 13:54:51
Autor: jahi
zamarzniety diesel
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl wrote:

WItam serdecznie.

[...]

Też Białystok ;)
CRDI (KIA) nieuruchamiane od soboty odpaliło przy -27. Miesiąc temu
wymienione wszystkie świece + nowy akumulator. Paliwo również wyłącznie
ze Statoil, bez dodatków.

Pozdrawiam, Jarek
--

zamarzniety diesel