zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 12:58:42
Autor: Michal Gut
zamarzniety diesel
-25

punto 2 diesel 1.3 odpalil
toyota corolla benzyna 1.4 odpalila po reanimacji akumulatora kablami
punto 2 benzyna 1.2 probuje odpalic przez 1,5h (z kablami, bez, itd)
pinto 1 benzyna 1.2 przy -18 jeszcze odpalal a obecnie sopel

efekt taki ze diesel to narazie jedyny samochod ktory o wlasnych silach sie uruchamia i jezdzi:)

Data: 2010-01-25 15:52:49
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
zamarzniety diesel
-25
efekt taki ze diesel to narazie jedyny samochod ktory o wlasnych silach sie uruchamia i jezdzi:)
Jak było tak ciepło to i mój odpalał. Tutaj było -32st.C.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-01-25 22:28:47
Autor: Michał Gut
zamarzniety diesel

Jak było tak ciepło to i mój odpalał. Tutaj było -32st.C.

jak bylo tak cieplo...hehe dobre....

zamarzniety diesel