zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 19:47:58
Autor: szwagier
zamarzniety diesel
Clio 1,2 benzyna odpalilo od razu
Lanos 1,5 benzyna+lpg odpalil od razu
Octavia 1,6 benzyna+lpg odpalila od razu
Audi A6 3,0 TDI nie odpalilo :/
Siostry Xsara Picasso benzyna nie odpalila, padl aku
Szwagra Sorento 2,5 CRDI odpalilo do dluzszym chechlaniu.

szwagier

Data: 2010-01-25 19:58:58
Autor: Przemek V
zamarzniety diesel

Uzytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:hjkp53$8dr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

BMW 530d z 5 letnim akumulatorem nieruszane od piatku odpalilo rano od razu ale telepalo jak kuter rybacki przez pierwsze pól minuty. Active steering padl, czujniki parkowania padly, kierunkowskazy nie wylaczaly sie po skonczeniu skretu. Do wieczora poza czujnikami wszystko sie naprawilo samo. Powyzej -9 stopni czujniki tez sie reanimuja.

Megane 1.5 dci z rocznym akumulatorem odpalila od razu po ponad tygodniu stania w bezruchu pod chmurka. Swiece zarowe z 10 sekund sie nagrzewaly, krecil dosyc wolno i dosyc dlugo ale zaskoczyl. Pojawil sie komunikat wymiany oleju mimo, ze byl wymieniany 2 miesiace temu

Data: 2010-01-25 20:37:23
Autor: Hektor
zamarzniety diesel
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał

[...]

Ladne jaja... :-) A ile było mrozu?

Zbigniew Kordan

Data: 2010-01-25 20:48:28
Autor: Przemek V
zamarzniety diesel

Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjks2a$f5b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Rano za oknem w kuchni -23. Wieczorem Meganka pokazywała -21

Data: 2010-01-25 22:15:29
Autor: jerzu
zamarzniety diesel
On Mon, 25 Jan 2010 19:58:58 +0100, "Przemek V"
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

[...]

A u mnie odwrotnie. Rano, przy -23 czujniki parkowania działały. W
ciągu dnia, jak temp się nieznacznie podniosła, znowy przestały
działać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-26 08:19:53
Autor: Przemek V
zamarzniety diesel

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:md2sl5d928iqdc7nu50b9m7l1as8ifrsg04ax.com...
[...]

U mnie jeszcze fajnie wyświetlacze się wzbudzają jak jest zimno. Z duuuużym leeeeeeniwym opóźnieniem się kolejne ekrany wyświetlają.

Data: 2010-01-26 08:35:47
Autor: Marcin Stankiewicz
zamarzniety diesel
Dnia Tue, 26 Jan 2010 08:19:53 +0100, Przemek V na pl.misc.samochody
napisał(a):

U mnie jeszcze fajnie wyświetlacze się wzbudzają jak jest zimno. Z duuuużym leeeeeeniwym opóźnieniem się kolejne ekrany wyświetlają.

Urok wyświetlaczy ciekłokrystalicznych. U mnie z kolei coś zamarzło. Nie wiem co, ale daje o sobie znać rano, przy paru pierwszych zakrętach, komputer grzmi o niesprawności układu
hamulcowego i wyświetla wielki STOP. Po parku sekundach jazdy na wprost
komunikat znika. I tak do następnego zakrętu. --
"To sztuka być lwem mocnym, a schować pazury i owieczce nikczemnej nie
potargać skóry. Drużbacka"

Data: 2010-01-26 01:56:10
Autor: Przemek V
zamarzniety diesel
napisał(a):

> [...]

hamulcowego i wyświetla wielki STOP. Po parku sekundach jazdy na wprost
komunikat znika. I tak do następnego zakrętu.

Jeszcze mi się przypomniało z ciekawostek:

- Zawieszenie tylne w beemce skrzypi jak w 30letnim Żuku, do tego
stopnia, że dzieci wstydzą się wysiadać z auta przed szkołą ;). Już
raz skrzypiało i na jesieni zostało nasmarowane ale problem wrócił.

- Dzisiaj po lekkim nagrzaniu na postoju na luzie przez 10 minut i
następnie wyzerowaniu komputera, na odcinku 15 km. do centrum Warszawy
pokonanym w 25 minut spalanie wg kompa wyniosło 16.5l/100.

- Nawet po tych 25 minutach jazdy nie da rady uzyskać buchającego
ciepła z nawiewów jak w większości aut. Leci coś pomiędzy letnim a
ciepłym mimo ustawienia temperatury na max a temepratura w kabinie
jest taka, że raczej trzeba siedzieć w kurtce. Gdyby nie podgrzewane
fotele to byłoby mało fajnie.

- Gdzieś wyleciała zaślepka od gniazda oka holowniczego w tylnym
zderzaku.

Data: 2010-01-26 11:26:53
Autor: suo@csl.smieciomailomnie.pl
zamarzniety diesel
On Tue, 26 Jan 2010 01:56:10 -0800 (PST), Przemek V
<przemmvv@gmail.com> wrote:
[...]

Hmmm... mnie w dyszlu zamarzlo radio - zaczelo skrzypiec i wydawac
dzwieki jakby mialo spalona koncowke mocy.  Po 40-minutowym grzaniu
ozylo.  Odpalany na mrozie przez kilkanascie sekund telepie sie jak
eplieptyk.

Sturbiala benzyna w aftamacie odpala od strzalu, ale przez pierwsze
kilka minut getriebe robi mocne sceny.

Sturbialej benzyny z autronikiem w poszperowanej osce przez ostatnie
dwa tygodnie nie ruszalem.  W weekend zobacze, kable i tak beda w
rezerwie ;)

ATSD witam po latach ;)
pzdr/S

Data: 2010-01-26 07:00:25
Autor: Przemek V
zamarzniety diesel
On 26 Sty, 11:26, "s...@csl.smieciomailomnie.pl"
<s...@csl.smieciomailomnie.pl> wrote:

ATSD witam po latach ;)
pzdr/S- Ukryj cytowany tekst -

He, he z zaświatów jakichś chyba się pojawiłeś a na peemesie to z 10
lat cię nie było :))) Na długo? ;)

Data: 2010-01-26 12:47:10
Autor: Axel
zamarzniety diesel
<suo@csl.smieciomailomnie.pl> wrote in message

[...]

11-letnia Nubira odpala bez problemu - nieznacznie pozniej, niz w cieplym. Musze tylko nasmarowac zawiasy drzwi, bo woda noca zamarza i trzeszcza przy otwieraniu ;-)
Vectra odpala bez problemu, ale nie wiem, czy oryginalny aku jeszcze dlugo pociagnie (ma 6 lat). Wyswietlacz radia/komputera baaardzo powooooli zmienia obraz, dopoki sie nie rozgrzeje ;-)

--
Axel

zamarzniety diesel