zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 11:08:24
Autor: Przemek
zamarzniety diesel
On 25 Sty, 01:04, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Specjalnie dla Altiego:
to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)

A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
mrozu.

J.

W sobotę mi odpalil, ale po drodze zdechl na skrzyżowaniu. Pacjent
Omega 2,5TD. W sumie to moja wina, bo jeździłem na prawie pustym baku
i nie dawałem żadnych dodatków. Po zalaniu kilku litrów Pb95 i reszty
ON, odpalił i pali bez problemu.
pozdr
Przemek

PS.
Czy to normalne, że na biegu jałowym, na ON spalanie oscyluje w
okolicach 0,8-0,9l/h, to teraz na miesznce pali 1,2-1,3l/h, czy to
może efekt mrozu?

zamarzniety diesel