zamarzniety diesel

Data: 2010-01-25 20:47:43
Autor: P_ablo
zamarzniety diesel
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ibcol5596s36nei4kju0jhh0momk2vuk434ax.com...
Specjalnie dla Altiego:
to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

Sprinter 313 CDi na cyk - tankowany tylko na auchan bez zadnych dodatkow. VW LT 35 2.0 + CNG na cyk, Doblo 1,6 + CNG na cyk, Courier 1,3 + CNG na cyk, Cayenne + LPG na cyk, M5 na cyk, hybrydowy widlak zostawiony na zewnatrz na cyk - te Wasze samochody na zlom sie nadaja ;)

Picasso

Data: 2010-01-25 21:07:21
Autor: WIHEDCNF
zamarzniety diesel

Użytkownik "P_ablo"

Cayenne + LPG na cyk

brak słów...

Data: 2010-01-25 21:20:43
Autor: P_ablo
zamarzniety diesel
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:hjktr4$918$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "P_ablo"
Cayenne + LPG na cyk
brak słów...

uzasadnij...

Picasso

Data: 2010-01-25 21:29:38
Autor: Szymon Machel
zamarzniety diesel

Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości

Cayenne + LPG na cyk
brak słów...

uzasadnij...

Picasso

Chciał powiedzieć: "Jesteś Wielki" :)

Szymon

Data: 2010-01-25 21:36:39
Autor: P_ablo
zamarzniety diesel
Użytkownik "Szymon Machel" <smachelOUT@OUTinteria.pl> napisał w wiadomości news:hjkvkk$573$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości

Chciał powiedzieć: "Jesteś Wielki" :)

Nie musi uzasadniac ;)

Picasso

Data: 2010-01-26 00:15:14
Autor: Eli
zamarzniety diesel
Użytkownik "WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> napisał w wiadomości news:hjktr4$918$1mx1.internetia.pl...

Cayenne + LPG na cyk

brak słów...

Sprzedając, najlepiej od razu wrzucić do kategorii "uszkodzone". ;)

--
pzdr, Eli

Data: 2010-01-26 23:25:12
Autor: P_ablo
zamarzniety diesel
Użytkownik "Eli" <elizeo43_okantdupypotlucspam_@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjl8m2$vml$1news.onet.pl...

Cayenne + LPG na cyk
brak słów...
Sprzedając, najlepiej od razu wrzucić do kategorii "uszkodzone". ;)

Stereotyp... bardzo czesto instalacja koreluje ze zlym stanem technicznym samochodu, jednak nie jest to regula ...

--
Picasso

Data: 2010-01-27 04:14:18
Autor: marko
zamarzniety diesel
Mój focus '06 100 kkm 1,8 TDCI (115 KM) po tygodniu stania na parkingu
przy lotnisku w Pyrzowicach - o 1 w nocy (nie wiem ile było tak na
prawdę - celnicy mówili że -27 - w domu godzinę później  miałem -23)
po tygodniu stania odpalił od razu - bez różnicy w stosunku do
"normalnych" temperatur. Tankowane tylko na STATOIL - ostanie 3
zbiorniki GOLD coś tam. Dla porównania bodajże 4 lata temu na lotnisku
w Balicach przez tydzień stał mój prywatny golf III 1,9 GTD rocznik 93
(190 kkm) - termometr lotniskowy pokazywał po wyjściu z samolotu -29 -
do auta wchodziłem przez bagażnik bo wszystko pozamarzało - dwa
podgrzania i zapalił od razu. Fakt że przez całą drogę wskazówki
obrotomierza i prędkościomierza były na 0, żadne LCD nie działało a w
pewnym momencie zapaliła się kontrolka oleju - ale auto jechało bez
problemów (a tak tylko dodam że tydzień wcześniej jechałem na lotnisko
golfem ze swoim szefem któremu 3 letni ML nie odpalił... i prosił
żebyśmy moim pojechali ;P)

Marek

Data: 2010-01-26 14:36:05
Autor: Brzezi
zamarzniety diesel
pon, 25 sty 2010 o 21:07 GMT, WIHEDCNF napisał(a):

Użytkownik "P_ablo"

Cayenne + LPG na cyk

brak słów...

Wiec moze lepiej juz nic nie pisz...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-25 21:43:56
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
zamarzniety diesel
...te Wasze samochody na zlom sie nadaja ;)
To prawda. Jak wszystkie "klekoty na mazut" mądralo z centralnej Polski. ;-)
Przyjechałbyś na Podlasie to miałbyś assistance "na cyk"... następnego dnia.
Właściwie to nie dojechałbyś, bo po drodze miałbyś zapchany filtr. :-p

BTW:, wiecie co dziś usłyszałem od taksówkarzy? Nie tankują na Statoil, bo słaba
ropa, filtry zapycha :-O
To mogłoby wyjaśniać problem. Może to taka zachęta aby kupować DieselGold? ;-)
No dobra, jutro rano powtórka z rozrywki.
Pozdrawiam serdecznie.
Życzcie miłej zabawy!

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-01-26 07:36:50
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
zamarzniety diesel
P_ablo pisze:
[...]

Still - Diesel czy LPG?

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

Data: 2010-01-26 14:38:45
Autor: szymo
zamarzniety diesel

Cayenne + LPG na cyk, M5 na cyk

Data: 2010-01-26 23:19:19
Autor: P_ablo
zamarzniety diesel
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjmr95$8tg$5news.man.bydgoszcz.pl...
Cayenne + LPG na cyk, M5 na cyk

To tylko znaczek... pod spodem to stary, dobry i siermiezny VW :)

Picasso

zamarzniety diesel