zamek

Data: 2012-04-02 21:05:47
Autor: J.F
zamek

Mail byc zamek
http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0

Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)

J.

Data: 2012-04-02 21:13:25
Autor: Axel
zamek

"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:jlctac$j90$1inews.gazeta.pl...

Mail byc zamek

A tak bardziej po polsku?

--
Axel

Data: 2012-04-02 21:18:47
Autor: Tomek Mentzel
zamek
W dniu 2012-04-02 21:05, J.F pisze:

Mail byc zamek
http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0

Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)

J.

Jak TIRman nie był pewien czy może zmieniać pas to nie powinien tego robić. I co tam robiły TIRy na wszystkich pasach?

Data: 2012-04-03 20:56:40
Autor: Marek Dyjor
zamek
Tomek Mentzel wrote:
[...]

klasyka wyścigi tirów, przecie im sie tak strasznie spieszy...  gnojom zasranym.

Data: 2012-04-02 21:31:15
Autor: megrims
zamek
W dniu 2012-04-02 21:05, J.F pisze:

Mail byc zamek
http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0

Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)

J.

Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć.
Dlatego zaczął mi się podobać blind spot assistant :)

Data: 2012-04-02 20:16:08
Autor: to
zamek
begin megrims
Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć. Dlatego zaczął mi
się podobać blind spot assistant :)

Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś jedzie obok niego.

Data: 2012-04-02 22:50:38
Autor: megrims
zamek
W dniu 2012-04-02 22:16, to pisze:
begin megrims

Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć. Dlatego zaczął mi
się podobać blind spot assistant :)

Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś
jedzie obok niego.

Kurde - no może zamyślony, zmęczony, skacowany. Błąd popełnił. Może
nie miał takiego lustereczka. Najważniejsze: nikomu się nic nie stało.

Data: 2012-04-03 07:24:42
Autor: huri_khan
zamek
Dnia 02 Apr 2012 20:16:08 GMT, to napisał(a):

begin megrims

Z tego miejsca kierowca nie miał szans go zobaczyć. Dlatego zaczął mi
się podobać blind spot assistant :)

Niech sobie dodatkowe lustereczko zamontuje jak nie ogarnia czy ktoś jedzie obok niego.

Z tego co widzę to ma już 2 lusterka, ale jak ktoś nie ma pojecia jak je
ustawić to już nic nie poradzimy. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-03 09:06:59
Autor: Kuba \(aka cita\)
zamek

Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:lyte1vjzl1o1$.cx66l0y3jumx$.dlg40tude.net...
[...]

miał raczej trzy, co nie zmienia faktu, ze Meganka bya w takim miejscu, ze nadal mógł jej nie widziec.
Nawet w osobówce znajdzie sie takie miejsce, gdzie można czegoś nie zauważyć, a co dopiero w takim zestawie.

I choć wina jest tu bezsporna, to wielkie biadolenie w tej chwili w wątku jakie to te tiry są ZUE jest niczym innym jak zwykłym biciem piany.

ps. kto z Was nigdy w samochodzie nie popełnił błędu przez  niedopatrzenie, zamyślenie czy cokolwiek innegi i spowodował kolizje bądz tylko szczęscie sprawiło, ze akurat był sam na drodze - niech pierwszy rzuci kamien...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-04-03 10:23:13
Autor: J.F
zamek
Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomości
[...]

No, ale pominawszy ten przypadek to zdarza im sie zajechac droge na autostradzie gdy widocznosc maja swietna.

I jak bronie ich prawa do wyprzedzania, to trzeba jednak przyznac ze czasem nie chce im sie popatrzec w lusterka, tylko dlatego zeby przypadkiem nie zwolnic o ten 1km/h.

J.

Data: 2012-04-03 10:46:23
Autor: Cavallino
zamek

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlec1j$cba$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Oni patrzą w lusterka, tylko wolą żebyś Ty zwolnił o 60 km/h niż oni o 1 km/h.
To takie typy są po prostu.

Data: 2012-04-03 13:01:05
Autor: J.F
zamek
Użytkownik "Cavallino"  napisał
[...]

No wiesz - ja tez wole zebys ty zwolnil niz ja, chocbys musial zwolnic o 100km/h :-)

Chodzi tylko o elementarna przyzwoitosc - zeby to bylo zwolnienie, a nie zmuszenie do gwaltownego hamowania, zeby przy tym 1km/h sobie odpuscic, albo poczekac na pusta droge, bo jednak manewr trwa nieznosnie dlugo, co innego jak sa choczby 3 km/h, zeby ten wyprzedzany zwolnil o te 2km/h, co przyspieszy manewr wielokrotnie, a strata dla niego niemal zadna ...

J.

Data: 2012-04-03 13:25:06
Autor: Cavallino
zamek

[...]

Ta grupa zawodowa jest jej pozbawiona, więc nie wymagaj za dużo.
Spróbuj zwrócić uwagę gdy urządzają sobie wyścigi żółwi na zakazie wyprzedzania dla ciężarówek (autostradowa obwodnica Poznania)....
W ramach edukacji pozostaje potem spowodować, aby wyprzedzający bałwan musiał konkretnie zwolnić, czyli żeby zrozumiał że wyprzedzanie komuś na złość nie musi się opłacać.

Data: 2012-04-03 13:41:22
Autor: J.F
zamek
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
[...]

Nie, w wiekszosci calkiem przyzwoicie jezdza, ale takie momenty psuja wrazenie.

Spróbuj zwrócić uwagę gdy urządzają sobie wyścigi żółwi na zakazie wyprzedzania dla ciężarówek (autostradowa obwodnica Poznania)....

Ech, a ty to wszystich obowiazujacych zakazow przestrzegasz :-)

W ramach edukacji pozostaje potem spowodować, aby wyprzedzający bałwan musiał konkretnie zwolnić, czyli żeby zrozumiał że wyprzedzanie komuś na złość nie musi się opłacać.

Owszem, ale on ma 40 ton ...

J.

Data: 2012-04-03 14:07:09
Autor: Cavallino
zamek

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlenl4$c74$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Nie, w większości nie zmniejszą prędkości o 1km/h gdy dojadą do wolniejszego kolegi.
Wtedy można by powiedzieć, że przyzwoicie jeżdżą.
Ale tak nie jest - przytłaczająca większość z nich w takiej sytuacji urządzi wyścig żółwi.

Spróbuj zwrócić uwagę gdy urządzają sobie wyścigi żółwi na zakazie wyprzedzania dla ciężarówek (autostradowa obwodnica Poznania)....

Ech, a ty to wszystich obowiazujacych zakazow przestrzegasz :-)

Nie chodzi o zakaz, tylko o to jak utrudniają innym.
Ja tego nie robię, nie jeżdżę 90/90 lewym pasem.

W ramach edukacji pozostaje potem spowodować, aby wyprzedzający bałwan musiał konkretnie zwolnić, czyli żeby zrozumiał że wyprzedzanie komuś na złość nie musi się opłacać.

Owszem, ale on ma 40 ton ...

I co, zaryzykuje kolizje ze swojej winy, żeby tempomatu nie zmienić?
Jeszcze się taki odważny nie zdarzył....

Data: 2012-04-05 01:07:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
zamek
Dnia 03.04.2012 Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> napisał/a:

[...]

Skoro nie wymieniłeś przypadku popełnienia błędu i uratowania sytuacji
przez refleks innego kierowcy... rzucam: JEB!
;-P

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: Tak na serio: nie jestem w stanie wyobrazić sobie kierowcy, który
jeździ i nie popełnia błędów.

Data: 2012-04-05 01:21:21
Autor: J_K_K
zamek

PS: Tak na serio: nie jestem w stanie wyobrazić sobie kierowcy, który
jeździ i nie popełnia błędów.

No popatrz, a 3/4 pms'owców jak najbardziej siebie wyobraża sobie
w takiej roli ;)

--
Pzdr

JKK

Data: 2012-04-05 08:53:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
zamek
Dnia 04.04.2012 J_K_K <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał/a:

PS: Tak na serio: nie jestem w stanie wyobrazić sobie kierowcy, który
jeździ i nie popełnia błędów.

No popatrz, a 3/4 pms'owców jak najbardziej siebie wyobraża sobie
w takiej roli ;)

Kierowcę przekonanego, że nic źle nie robi to ja sobie umiem wyobrazić
:)

pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-04-02 21:36:33
Autor: PiteR
zamek
na  ** p.m.s **  J.F pisze tak:

Mail byc zamek

a wyszło zatrzymanie ściganego po chamerykańsku.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-04-03 20:56:05
Autor: Marek Dyjor
zamek
J.F wrote:
Mail byc zamek
http://www.youtube.com/watch?v=4k3c_NvT-J0

Ech, nie ma jak to dorwac buraka w BMW, i umiejetnie tracic :-)

tir z litwy...  z tego co słyszałem oni nie umieją jeździć :)  są jeszcze wieszymi debilami niż nasi durni w przewadze tirowcy.

Data: 2012-04-05 09:04:36
Autor: Wmak
zamek
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):
tir z litwy...  z tego co słyszałem oni nie umieją jeździć :)  są jeszcze wieszymi debilami niż nasi durni w przewadze tirowcy.
Pod filmikiem piszą , ze Łotysz.
Mojego Roverka 114 jakiś Łotysz podobnie potraktował pod poniatoszczakiem kierunek południowy.
Tam jest pas do skrętu w lewo, barierka rozdzielająca i dwa pasy na wprost, z lekkimi łukami w prawo potem  lewo. Tir pojechał prościutko, z prawego pasa zmienił na lewy bez kierunkowskazu a ja znalazłem się pod jego lusterkiem.
Prawie docisnął mnie do barierki - wcisnął pancernym zderzakiemi prawy przedni błotnik a po moim trąbieniu hamując i odbijając w prawo chciał Roverkowi drzwi oderwać.
Miał jeszcze pretensje, że mu się zderzak odgiął do przodu!!!!
Ze dwie godziny czekania na policję - Łotysz dzięki Bogu miał jakąś zieloną kartę - ubezpieczyciel za klepanie moich drzwi i błotnika zapłacił.

--

zamek