zamek w drzwiach sie nie zamyka

Data: 2017-06-10 05:00:48
Autor: Aniuska
zamek w drzwiach sie nie zamyka
witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
da sie cos z tym zrobic?

Data: 2017-06-10 08:20:17
Autor: Akarm
W dniu 2017-06-10 o 05:00, Aniuska pisze:
witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
da sie cos z tym zrobic?

A do czego służy casto w tych drzwiach?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-06-10 09:03:23
Autor: gosx
zamek w drzwiach sie nie zamyka
pewnie chodziło ze z castoramy

Data: 2017-06-10 11:01:27
Autor: cef
[...]

wymienić zamek, wymienić drzwi, podgrzać drzwi, podgrzać zamek etc

Data: 2017-06-10 11:20:13
Autor: t-1
[...]

Pewnie trzaskałaś drzwiami.
Zobacz, czy w futrynie blaszany kątownik z otworem na zatrzask nie jest przygięty.

Data: 2017-06-10 11:41:22
Autor: collie
W dniu 10.06.2017 05:00, Aniuska pisze:

witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu
gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
da sie cos z tym zrobic?

Założyć klimatyzację w pomieszczeniu.

--
collie

Data: 2017-06-10 15:58:11
Autor: t-1
W dniu 2017-06-10 o 11:41, collie pisze:
[...]

Ponieważ są to drzwi zewnętrzne także klimatyzacje w ogrodzie.

Data: 2017-06-10 21:08:48
Autor: tomek
W dniu 10.06.2017 o 05:00, Aniuska pisze:
witam, zauwazylam ze jak jest goraco na dworze to zamek w drzwiach w pomieszczeniu gosp sie nie zamyka, drzwi mam metalowe z casto
da sie cos z tym zrobic?
przymknac drzwi na zamkietym zamku, zobaczyc w ktorym miejscu bolec zamka mija sie z otworem w futrynie, wziasc pilnik do metalu, rozszlifowac w podejrzanym miejscu otwor w futrynie, czynnosc powtarzac az zamek bedzie dzialal prawidlowo

Data: 2017-06-10 22:34:53
Autor: Grzegorz Tomczyk
zamek w drzwiach sie nie zamyka
W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

wziasc pilnik

Wziąć. :]

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2017-06-11 10:11:25
Autor: tomek
W dniu 10.06.2017 o 22:34, Grzegorz Tomczyk pisze:
W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

wziasc pilnik

Wziąć. :]

Mozna i tak zrobic

Data: 2017-06-11 11:16:45
Autor: collie
W dniu 11.06.2017 10:11, tomek pisze:

W dniu 10.06.2017 o 22:34, Grzegorz Tomczyk pisze:
W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

wziasc pilnik

Wziąć. :]

Mozna i tak zrobic

Krajan Pawłowicz? Pewnie też w kinie jesz sałatkę.

--
collie

Data: 2017-06-11 21:31:43
Autor: tomek
zamek w drzwiach sie nie zamyka

Mozna i tak zrobic

Krajan Pawłowicz? Pewnie też w kinie jesz sałatkę.

Nie chodze do kina

Data: 2017-06-11 22:48:42
Autor: t-1

W dniu 2017-06-10 o 22:34, Grzegorz Tomczyk pisze:
W dniu 10.06.2017 o 21:08, tomek pisze:

wziasc pilnik

Wziąć. :]

Obecnie formalnie błąd, ale widać, że nie jesteś z Warszawy.
W stolicy jest to forma bardzo popularna wśród autochtonów.
Po prostu lokalna gwara.
Nawet Prezes mówi wziąść.
I ma to głębokie uzasadnienie.
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralczyk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-pojawialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewiczaś