zamek w focusie - wazelinka :)

Data: 2017-09-25 10:50:43
Autor: RadoslawF
zamek w focusie - wazelinka :)
W dniu 2017-09-25 o 10:21, sczygiel@gmail.com pisze:

Zamek mi sie zatarł. Zapytalem google jak naprawic i sie okazalo ze potrzebuje zdjąć jedną zaślepke, torxem odkrecic jedna srobe i wyjąć bębenek.

3 minuty roboty. Potem czyszczenie plynem do mycia silników i smarowanie pędzelkiem.
Działa pieknie :)
Skręcenie całości kolejne 3 minuty.

No wypas, tak to ja moge co miesiąc zamki naprawiac :)

Wazelina dla forda. Zasłużył.

Za niedostateczne nasmarowanie?

A zamiast tych robótek ręcznych nie można było trysnąć oleju maszynowego
do zamka?

Pozdrawiam

Data: 2017-09-25 02:15:09
Autor: sczygiel
zamek w focusie - wazelinka :)
W dniu poniedziałek, 25 września 2017 10:50:50 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]

> Skręcenie całości kolejne 3 minuty.

Za niedostateczne nasmarowanie?

A zamiast tych robótek ręcznych nie można było trysnąć oleju maszynowego

po 10 latach i nie uzywaniu zamka od jakich5 lat :)
No przestało sie ruszać.

Pewnie mozna bylo ale olej nie jest dobry dla zamka. No i płynie w dół. górne ząbki miały by problem sie nasmarować nie wspominając o całym bębenku.

Data: 2017-09-25 12:07:28
Autor: Axel
zamek w focusie - wazelinka :)

"RadoslawF"  wrote in message news:oqag18$fq1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jeśli już, to najpierw strzykawką benzynę ekstrakcyjną (obficie), a potem smar grafitowy (albo pył grafitowy).
I ten smar grafitowy proponuję użyć wątkotwórcy...

--
Axel

zamek w focusie - wazelinka :)