zamek w focusie - wazelinka :)

Data: 2017-09-25 12:09:18
Autor: J.F.
zamek w focusie - wazelinka :)
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8a384445-8e7a-4e49-b762-f53ec65c5160@googlegroups.com...
Zamek mi sie zatarł. Zapytalem google jak naprawic i sie okazalo ze potrzebuje zdjąć jedną zaślepke, torxem odkrecic jedna srobe i wyjąć bębenek.
3 minuty roboty. Potem czyszczenie plynem do mycia silników i smarowanie pędzelkiem.
Działa pieknie :)
Skręcenie całości kolejne 3 minuty.
No wypas, tak to ja moge co miesiąc zamki naprawiac :)
Wazelina dla forda. Zasłużył.

Za co ? sierra miala 20 lat i zamki dzialaly :-)

J.

Data: 2017-09-26 00:21:40
Autor: Tomasz Pyra
zamek w focusie - wazelinka :)
Dnia Mon, 25 Sep 2017 12:09:18 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Ale używane przez ten czas czy nie?
Bo moje doświadczenia z zamkami są takie że jak zamka się używa, to on
działa długie lata.
A jak przez 10 lat zamek jest nigdy nie ruszony, to po tym czasie już nie
ruszy.

Data: 2017-09-26 09:28:37
Autor: Uncle Pete
zamek w focusie - wazelinka :)
[...]

Dokładnie. Mojej synowej w dziesięcioletnim Focusie II rozładował się akumulator i okazało się, że nie może otworzyć drzwi kluczem. Na szczęście klucz w masce działał - bo był używany :)

Data: 2017-09-26 00:36:41
Autor: sczygiel
zamek w focusie - wazelinka :)
W dniu wtorek, 26 września 2017 09:28:33 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
> [...]
> Dokładnie. Mojej synowej w dziesięcioletnim Focusie II rozładował się akumulator i okazało się, że nie może otworzyć drzwi kluczem. Na szczęście klucz w masce działał - bo był używany :)

przypadek dokładnie jak mój :)
Tyle ze ja wiedzialem ze mi zamek zaniemógł :)
A bateryjke wymieniałem ostatnio. Tyle ze chyba styki nie do konca kontaktuja bo musze dusić guzik na pilocie mocno.

Ale to radosc tak znowu otwierac zamek kluczykiem :)

zamek w focusie - wazelinka :)