zamglawiacz sadowniczy

Data: 2014-05-13 19:46:31
Autor: Malpy i Delfiny
zamglawiacz sadowniczy
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie do karambolu na S8.

--

Uwaga! Delfiny i ma艂py do艂膮cz膮 do internetu! 艢rednie IQ
internaut贸w ma dzi臋ki temu szans臋 znacz膮co... wzrosn膮膰!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

Czy偶 nie? ;)

Data: 2014-05-13 19:48:40
Autor: Baczek
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
do karambolu na S8.

Mo偶e m贸g艂, mo偶e nie m贸g艂. Nikt takiego sprz臋tu tam nie widzia艂

Data: 2014-05-13 19:51:56
Autor: Malpy i Delfiny
zamglawiacz sadowniczy
On 13.05.2014 19:48, Baczek wrote:
W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
do karambolu na S8.

Mo偶e m贸g艂, mo偶e nie m贸g艂. Nikt takiego sprz臋tu tam nie widzia艂

Bo byla mgla :D

/bo zamglawiacz nie jest na drodze tylko w sadach kolo drogi, niekoniecznie 50 m od drogi/

Data: 2014-05-14 11:36:16
Autor: Michal Lukasik
zamglawiacz sadowniczy
On 13/05/2014 18:51, Malpy i Delfiny wrote:

Bo byla mgla :D

/bo zamglawiacz nie jest na drodze tylko w sadach kolo drogi,
niekoniecznie 50 m od drogi/

A niechby sobie by 10m albo i 1000m od drogi. Co to ma do rzeczy?
To mi przypomina podobn sytuacj w UK gdzie sprzed roku g髍a dw骳h lat. Po podobnym wypadku doszukiwali si przyczyny powstania mg硑 w fajerwerkach puszczanych w trakcie jakiego tam festynu i AFAIR czepiali si organizator體.
Ja si pytam q*a, to teraz jak chc odpali petard w ogrodzie, czy te spryska jab硂, to mam przewidze "efekt motyla" i czy nie spowoduj tym kataklizmu, powiedzmy, w Chinach? Czy to zasmarkany obowi眤ek kierowcy uwa縜 bez wzgl阣u na to sk眃 ta mg砤 si wzi瓿a?
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-05-14 15:07:50
Autor: Roman Stachowiak
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-14 12:36, Michal Lukasik pisze:
On 13/05/2014 18:51, Malpy i Delfiny wrote:

Bo byla mgla :D

/bo zamglawiacz nie jest na drodze tylko w sadach kolo drogi,
niekoniecznie 50 m od drogi/

A niechby sobie by艂 10m albo i 1000m od drogi. Co to ma do rzeczy?

PoRD:
  Art. 3.

1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajduj膮ca si臋 na drodze s膮 obowi膮zani zachowa膰 ostro偶no艣膰 albo gdy ustawa tego wymaga 鈥 szczeg贸ln膮 ostro偶no艣膰, unika膰 wszelkiego dzia艂ania, kt贸re mog艂oby spowodowa膰 zagro偶enie bezpiecze艅stwa lub porz膮dku ruchu drogowego, ruch ten utrudni膰 albo w zwi膮zku z ruchem zak艂贸ci膰 spok贸j lub porz膮dek publiczny oraz narazi膰 kogokolwiek na szkod臋. Przez dzia艂anie rozumie si臋 r贸wnie偶 zaniechanie.

2. Przepis ust. 1 stosuje si臋 odpowiednio do osoby znajduj膮cej si臋 w pobli偶u drogi, je偶eli jej zachowanie mog艂oby poci膮gn膮膰 za sob膮 skutki, o kt贸rych mowa w tym przepisie.

Tyle "do rzeczy"

--
RomanS
___________________

Data: 2014-05-14 15:39:22
Autor: Michal Lukasik
zamglawiacz sadowniczy
On 14/05/2014 14:07, Roman Stachowiak wrote:

2. Przepis ust. 1 stosuje si odpowiednio do osoby znajduj眂ej si w
pobli縰 drogi, je縠li jej zachowanie mog硂by poci眊n辨 za sob skutki, o
kt髍ych mowa w tym przepisie.

Tyle "do rzeczy"

No w砤秐ie, 縜dnych konkret體.
Ile to jest "w pobli縰"? 1, 5, a mo縠 1000m?
Ponadto drzewa spryska trzeba, a gdzie "drwa r眀i to i lec wi髍y", sorry, ale troch mg硑 to nie zamach i w 縜dnym wypadku brak "szczg髄nej ostro縩o禼i" ze strony spryskuj眂ych (zak砤daj眂, 縠 w og髄e ma to jaki zwi眤ek).
Tak naprawd to sam swoj obecno禼i mog kogo narazi na niebezpiecze駍two bo np. jaki "cymba" si na mnie zagapi bo wydawa硂 mu si, 縠 mnie sk眃 zna i wjedzie np. w przystanek. Co wtedy? Paranoja.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2014-05-14 17:39:55
Autor: Gotfryd Smolik news
zamglawiacz sadowniczy
On Wed, 14 May 2014, Roman Stachowiak wrote:

W dniu 2014-05-14 12:36, Michal Lukasik pisze:

A niechby sobie by 10m albo i 1000m od drogi. Co to ma do rzeczy?

PoRD:
Art. 3.
[...]
2. Przepis ust. 1 stosuje si odpowiednio
do osoby
   ^^^^^^^^
   ^^^^^^^^

znajduj眂ej si w pobli縰 drogi,
je縠li jej zachowanie mog硂by poci眊n辨 za sob skutki, o kt髍ych mowa w tym przepisie.

  Dla ustalenia uwagi.
  Je秎i wi阠 zamg砤wiacz jest w潮czany elektropstryczkiem w潮czanym
via net przez operatora znajduj眂ego si w pa砤cu kultury (wiem, z砮
miejsce, 2000 nadajnik體/zak丑caczy w bezpo秗ednim s眘iedztwie),
to *OSOBA* nie znajduje si "w pobli縰", tako w przypadku automatu
w潮czaj眂ego si przy +2, wi阠 przepis (takiego) zdarzenia NIE DOTYCZY.
  Zgadza si?
  Ratio legis implikuje wi阠 bezpo秗ednie oddzia硑wanie OSOBY.

Tyle "do rzeczy"

  No mam w眛pliwo禼i. W tym rzecz.
  Co do zapodanego przepisu rzecz jasna :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-05-13 21:32:58
Autor: Sonn
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-13 19:48, Baczek pisze:
W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
do karambolu na S8.

Mo偶e m贸g艂, mo偶e nie m贸g艂. Nikt takiego sprz臋tu tam nie widzia艂

Byli tacy co widzieli oczami wyobra藕ni, ale w Smole艅sku

--
Sonn

Data: 2014-05-13 21:47:34
Autor: z
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-13 19:48, Baczek pisze:
W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
do karambolu na S8.

Mo縠 m骻, mo縠 nie m骻. Nikt takiego sprz阾u tam nie widzia

Bo to wszystko przez te ekrany d紈i阫och硂nne. Taka sadownicza mg砤 normalnie by si rozproszy砤 ale przecie walczymy z ha砤sem za grube miliony ;-)
Ale b阣 jaja jak si ta teoria kt髍 dzisiaj us硑sza砮m potwierdzi. :-)

PS. Tak wiem. Nie ma si z czego 秏ia ale te tory bobslejowe mnie 秏iesz a do momentu kiedy pomy秎 縠 ja za nie zap砤ci砮m.

Data: 2014-05-14 07:19:36
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Tue, 13 May 2014 21:47:34 +0200, z
PS. Tak wiem. Nie ma si臋 z czego 艣mia膰 ale te tory bobslejowe mnie 艣miesz膮 a偶 do momentu kiedy pomy艣l臋 偶e ja za nie zap艂aci艂em.

Trzeba podzi臋kowa膰 ministrowi, w najlepszym rz膮dzie czas贸w, Szyszko. Te偶
mnie trz臋sie na te ekrany, zw艂aszcza 偶e np. taka POW zosta艂a oddana do
u偶ytku rok p贸藕niej, bo montowali... ekrany.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 08:58:49
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zamglawiacz sadowniczy
[...]

ROTFL owszem Szyszko dokonywal roznych cudow gdy zaczynal orientowac sie, ze droga klasy S moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci, ale dlaczego takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego nie raczyles zauwazyc. Przeciez to pozniej wybudowano "siec autostrad". Na samej A2 艁odz- Wawa na ekrany wydano 200 baniek. Moze sprobuj jakos to usprawiedliwic jak te blyski z fotoradarow :)
Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz sa podpisane umowy na ich budowe hehehe.

Data: 2014-05-14 09:07:18
Autor: Malpy i Delfiny
zamglawiacz sadowniczy
On 14.05.2014 08:58, Czes艂aw Wi艣niak wrote:

Ostatnio rzad wpadl na pomysl likwidacji bramek, ale zapomnial, ze juz
sa podpisane umowy na ich budowe hehehe.

Ale to tylko 8 baniek kary z budzetu, wiec zaplaci pan, pani i tamci panstwo.

o ukaraniu za niegospodarnosc mowy nie bedzie

Data: 2014-05-14 10:10:01
Autor: olaboga
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-14 08:58, Czes艂aw Wi艣niak pisze:
[...]

O niczym nie zapomnia艂, znaj膮c 偶ycie w przetargu wygra艂a zani偶ona oferta bo i tak wiedzieli 偶e temat upadnie. Wiec teraz kto艣 si臋 zastanawia kiedy przeprowadzi si臋 do nowej wypasionej chaty w jakiej艣 atrakcyjnej lokalizacji, wybudowanej w podzi臋ce przez tych co przytulili te 8mln.

Data: 2014-05-14 10:49:43
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Wed, 14 May 2014 08:58:49 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Dzi臋kuj臋 za potwierdzenie.

gdy zaczynal orientowac sie, ze droga klasy S moze zbyt blisko przebiegac od jego posiadlosci,

Gdzie ta jego "posiad艂o艣膰" jest?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 11:46:38
Autor: z
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-14 08:58, Czes砤w Wi秐iak pisze:
dlaczego takie same ekrany byly stawiane przez kolejne 7 lat ? Tego
nie raczyles zauwazyc.

Bo to jest jedynie s硊szna wersja prawdy.
Przecie 7 lat to zbyt ma硂 縠by co zrobi. My tu operujemy dekadami ;-)
Tak wiem... Nic nie mog, taka umowa... bezw砤dno舵 urz阣nicza...
Mo縠 rura zmi阫nie jak si oka縠 縠 s ofiary przez ekrany.

Data: 2014-05-14 11:58:23
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Wed, 14 May 2014 11:46:38 +0200, z
Bo to jest jedynie s艂uszna wersja prawdy.

Jest druga wersja tej prawdy? Kto艣 si臋 pod Szyszko podszy艂 w momencie
podpisywania tego bubla prawnego? Mo偶e jaka艣 z艂a, wredna wtyka papier
podsune艂a?

Przecie偶 7 lat to zbyt ma艂o 偶eby co艣 zrobi膰.

Zmieniono normy w 2012, wiesz? Oczywi艣cie, to i tak p贸藕no, ale nie musisz
odrazu zak艂amywa膰 rzeczywisto艣ci.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 12:57:23
Autor: z
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-14 11:58, Myjk pisze:
Zmieniono normy w 2012, wiesz? Oczywi禼ie, to i tak p蠹no, ale nie musisz
odrazu zak砤mywa rzeczywisto禼i.

Dlaczego zmieniono normy tak p蠹no skoro do w砤dzy dorwali si profesjonali禼i. Co sta硂 na przeszkodzie 縠by szast prast naprawi g硊pot poprzedniego ministra (z tym przecie si wszyscy tu zgadzamy)
Dlaczego??? Logiczny pow骴 poprosz.

Data: 2014-05-14 13:00:24
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Wed, 14 May 2014 12:57:23 +0200, z
Co sta艂o na przeszkodzie 偶eby szast prast naprawi膰 g艂upot臋 poprzedniego ministra (z tym przecie偶 si臋
wszyscy tu zgadzamy) Dlaczego???

Zapytaj si臋 nast臋pcy(贸w) Szyszko. *hint* to nie ja. :P
Logiczny pow贸d poprosz臋.

Tymczasem mo偶e podasz logiczny pow贸d dla kt贸rego K艁AMIESZ w swoich
wypowiedziach i jednocze艣nie mi zarzucasz "manipulacj臋" (cho膰 nic takiego
miejsca nie mia艂o)? --
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-14 16:04:31
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zamglawiacz sadowniczy
Zapytaj si臋 nast臋pcy(贸w) Szyszko.
*hint* to nie ja. :P

No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki, a rowniez nastepcow ktorzy dobrze wiedzieli, ze wszystkie przyszle inwestycje skoncza sie stawianiem ekranow na polach i pojda na to setki milionow zl.
Oczywiscie jezeli jestes ograniczony to ci wybaczam, ale urzedasom juz nie z wiadomych powodow.

Logiczny pow贸d poprosz臋.

Tymczasem mo偶e podasz logiczny pow贸d dla kt贸rego K艁AMIESZ w swoich
wypowiedziach i jednocze艣nie mi zarzucasz "manipulacj臋" (cho膰 nic takiego
miejsca nie mia艂o)?

Naucz sie odpowiadac na pytania a dopiero potem sciemniaj.

Data: 2014-05-14 23:17:10
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Wed, 14 May 2014 16:04:31 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki

ROTFL Czyj膮 jest win膮, pytam ponownie, 偶e ta ustawa w og贸le _wesz艂a_ w
偶ycie i potem trzeba by艂o si臋 z tym p*i膰 偶eby to odkr臋ci膰? To niestety nie
taka prosta sprawa jak "zielone strza艂ki" na prawoskr臋cie.

Oczywiscie jezeli jestes ograniczony to ci wybaczam, ale urzedasom juz nie z wiadomych powodow.

Jaki艣 ty wspania艂omy艣lny!
[...]

Ojej, odezwa艂 si臋 Czesio co w galoty kleksa popu艣ci艂 po tym jak pierdn膮艂 o
"posiad艂o艣ci" Szyszko, i teraz 艣ciemnia nie potrafi膮c odpowiedzie膰 na
proste pytanie, bo zwyczajnie nie wie gdzie ta "posiad艂o艣膰" jest. Gdyby
cwaniak Czesiu wiedzia艂, to by takiego smroda nie pu艣ci艂, bo wiedzia艂by
jednocze艣nie, 偶e ten temat to akurat by艂a zwyk艂a medialna nagonka -- i nie
mog艂a mie膰 wp艂ywu na jego decyzj臋 o wprowadzeniu ustawy o ekranach,
poniewa偶 "Ska" mia艂a biec _najbli偶ej_ w odleg艂o艣ci 4km od jego
"posiad艂o艣ci". Czesiu, dawno da艂o si臋 zauwa偶y膰, 偶e 艂ykasz wszystko co ci
podrzuc膮 w mediach (niezale偶nych te偶) -- ale z 艂aski swojej nie rzygaj tym
na innych. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-15 13:52:09
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zamglawiacz sadowniczy
No to napisz z laski swojej, ze to nie tylko wina cwaniaka Szyszki

ROTFL Czyj膮 jest win膮, pytam ponownie, 偶e ta ustawa w og贸le _wesz艂a_ w

Czyja jest wina, ze ustawa przeszla to masz w odpowiedziach wyzej. Po co znowu ta sciema i odwracanie uwagi ?

偶ycie i potem trzeba by艂o si臋 z tym p*i膰 偶eby to odkr臋ci膰? To niestety nie
taka prosta sprawa jak "zielone strza艂ki" na prawoskr臋cie.

No nie taka prosta :) Pierdolili sie 6 lat, zeby to potem ogarnac  w gora 2 miesiace.
Skonczyla sie prawie budowa szybkich drog i sie ockneli.
Ty to chyba powinienes zostac rzecznikiem tego rzadu  hehehehe

[...]

Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow. Wez cos na uspokojenie.
"w galoty kleksa smroda nie pu艣ci艂 nie rzygaj "
Coz za elokwencja hehehe, a w przypadku cudow Szyszki to mialem na mysli odsuwanie obwodnicy na wschod:
http://www.halinow.pl/files/135/45dac8c69eda9/Rezcpospolita,%204%20kwietnia%202007r..pdf
..... ale skoro juz przy tym jestesmy to moze jednak pospekulujemy i napisz, ktory wariant tej drogi mial przechodzic 4km od jego domu no i gdzie jest ten jego dom ? Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

Data: 2014-05-15 22:27:23
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Thu, 15 May 2014 13:52:09 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
[...]

Szyszko wprowadzi艂 ustaw臋, kt贸ra strzeli艂a nas wszystkich nie藕le po
kieszeni i to jest FAKT. Podobno nie mia艂 z艂ych zamiar贸w, ale jak to w
przypadku polityk贸w (wi臋kszo艣ci, o ile nie wszystkich), wysz艂o jak zwykle.
Reszta to ju偶 konsekwencje tego babola i bierno艣膰 jego nast臋pc贸w i to te偶
jest FAKT tak oczywisty, 偶e bardziej si臋 nie da tego podkre艣li膰. NAgina艂e艣
rzeczywisto艣膰, z g艂upoty albo z niewiedzy i to te偶 jest FAKT.

Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow. Wez cos na uspokojenie.

Nie z takimi trollami jak ty mia艂em do czynienia, wi臋c sobie nie schlebiaj.
:>

a w przypadku cudow Szyszki to mialem na mysli odsuwanie obwodnicy na wschod:
http://www.halinow.pl/files/135/45dac8c69eda9/Rezcpospolita,%204%20kwietnia%202007r..pdf

Wiem doskonale o czym pisa艂e艣, wi臋c si臋 nie gimnastykuj bo przepukliny
dostaniesz. Problem jest w tym, 偶e ty nie wiesz o czym pisa艂e艣, a zapytany
o ten szczeg贸艂 wyja艣niaj膮cy sytuacj臋, kota odwr贸ci艂e艣 ogonem i si臋
podnieci艂e艣. Ale oboje wiemy, 偶e w dupie by艂e艣, g贸wno widzia艂e艣 i to znowu
w zupe艂no艣ci wystarczy.

.... ale skoro juz przy tym jestesmy to moze jednak pospekulujemy i napisz, ktory wariant tej drogi mial przechodzic 4km od jego domu no i gdzie jest ten jego dom ?

Ojeju, bidaczku, nie da艂o si臋 tego wyczyta膰 w be艂kocie "prasowym" po kt贸rym
wypru艂e艣 z siebie te rewelacje? Nie dosy膰 偶e z ciebie troll 艣mierdz膮cy na
kilometr, to jeszcze lamer do tego. :>
Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

Nie mam si臋 co obawia膰 przy tobie. :)

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-15 23:09:14
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zamglawiacz sadowniczy
Reszta to ju偶 konsekwencje tego babola i bierno艣膰 jego nast臋pc贸w i to te偶
jest FAKT tak oczywisty, 偶e bardziej si臋 nie da tego podkre艣li膰.

Brawo miszczu :)

NAgina艂e艣
rzeczywisto艣膰, z g艂upoty albo z niewiedzy i to te偶 jest FAKT.

Nic nie musialem naginac bo sam sie do tej rzeczywistosci sieroto wyzej przyznales.

Czlowieku pisalem juz, ze zylka ci pekniez z tych nerwow.
Wez cos na uspokojenie.

Nie z takimi trollami jak ty mia艂em do czynienia, wi臋c sobie nie schlebiaj.
:>

Wiekszego trolla od ciebie to tu chyba nigdy nie bylo. Zamiast merytoryki Caps Lock.

Wiem doskonale o czym pisa艂e艣,

Wiesz tyle co zjesz

[...]

Uhuhuhuhu jaki pyskacz. Znowu zamiast odpowiedziec na pytanie piane z pyska toczysz, a moze uwazasz, ze twoj belkot z glowy lepszy niz "prasowy" ?
Myjk umyj buzie :)

Tylko nie zrob z siebie glupa jak z tymi blyskami :)

Nie mam si臋 co obawia膰 przy tobie. :)

Po dziecinnym blefie z blyskami i dowodami jestes kompletnie niewiarygodny !
To cie tak zabolalo, ze zachowujesz sie jak dzikus ?
Zobacz jakie posmiewisko z siebie robisz.
PLONK

Data: 2014-05-15 23:24:19
Autor: Myjk
zamglawiacz sadowniczy
Thu, 15 May 2014 23:09:14 +0200, Czes艂aw Wi艣niak
PLONK

Mi臋tka pyta. :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-05-13 20:04:35
Autor: xantiros
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-13 19:46, Malpy i Delfiny pisze:
zamglawiacz sadowniczy mogl - generujac sztuczna mgle - przyczynic sie
do karambolu na S8.

ciii, bo jeszcze Antek Smole艅ski si臋 dowie i wr贸ci do sztucznej mg艂y.

Data: 2014-05-13 20:08:54
Autor: trolling tone
zamglawiacz sadowniczy
W dniu 2014-05-13 20:04, xantiros pisze:
[...]

Wygl膮da na to, 偶e do wybor贸w ma zakaz. Akcja "udajemy normalnych".

Data: 2014-05-13 23:04:45
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
zamglawiacz sadowniczy
ciii, bo jeszcze Antek Smole艅ski si臋 dowie i wr贸ci do sztucznej mg艂y.

Wygl膮da na to, 偶e do wybor贸w ma zakaz. Akcja "udajemy normalnych".

NTG

zamglawiacz sadowniczy