zamiana aresztu na cos innego...

Data: 2009-12-27 21:50:19
Autor: Feromon
zamiana aresztu na cos innego...

Uzytkownik "MarianP" <marian.pasieka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a576ab42-0cf0-48b3-afd4-4a1eb3acc0fbg26g2000yqe.googlegroups.com...
[Ciach] Wydaje mi sie, ze sad nie wzial w ogole pod uwage jego wieku...[ciach]

17 to nie jakis niemowlak. Dzisiaj wczesniej dojrzewaja, a napadanie na sklep "bo sie w glowach przewraca"
to chyba jakas pomylka! Mozna nastolatke zgwalcic, ale napad na sklep??? ;))
Sad powinien byc niezawisly i nie brac pod uwage plci, koloru skóry i wieku pewnie tez...
Jesli teraz wykreci sie wiekiem, potem zbroi i wykreci sie znajomym prawnikiem?
Cieszylbym sie, jesli mojemu synowi sad zasadzil wiezienie, a nie ja musialbym mu sprawic lanie....

Generalnie uwazam, ze tlumaczenie przestepstwa wiekiem jest nienormalne. czy ktos mnie usprawiedliwi
wlamanie do monopolowego bo dobiegam piecdziesiatki i musze sie napic???

Feromon

zamiana aresztu na cos innego...