zamiana fotela

Data: 2009-06-09 17:57:51
Autor: hovat
zamiana fotela
witam

znajomy chce mi dac za free 2 skórzne fotele od renalut megane coupe
tylko zastanawiam sie czy da sie je wstawic bez problemu do berlingo 2004

bo jesli nie to szkoda mojej jazdy 4,5h w jedna strone aby je odebrac

ktos sie orietuje ?

a moze ktos potrafi z was powiedziec od jakiego samochodu beda pasowac bo oni rozbieraja samochody i czesto sie trafia jakas skórka do wziecia za free

Data: 2009-06-09 20:43:35
Autor: Elwis
zamiana fotela
a moze ktos potrafi z was powiedziec od jakiego samochodu beda pasowac bo oni rozbieraja samochody i czesto sie trafia jakas skórka do wziecia za free
A może Twój znajomy ma skórkę za "free" do BMW E34 touring?? Chętnie wezmę za przysłowiową flaszkę :)

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-09 21:14:01
Autor: hovat
zamiana fotela

Użytkownik "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0mako$63l$1atlantis.news.neostrada.pl...

A może Twój znajomy ma skórkę za "free" do BMW E34 touring?? Chętnie wezmę za przysłowiową flaszkę :)

pewnie cos by sie znalazło tylko trza poczekac jak sie trafi to" po pierwsze primo"

za przysłowiowa flaszke to moze nie ale za 1/3 tego co na allegro to pewnie tak to "po drugie primo"

tylko czy od wersji angielskiej bedzie pasowac do twojej to nie mam pojecia to "po trzecie primo ultimo"

wiesz ja mieszkam w uk , zawsze moge to przywiesc bo srednio co 1,5 miecha jestem autkiem w polsce

ewentułalnie polecam ci zakład jeden z lepszych w polsce http://www.javacardesign.com/ :))

Data: 2009-06-09 22:19:00
Autor: Michal
zamiana fotela
tylko czy od wersji angielskiej bedzie pasowac do twojej to nie mam pojecia to "po trzecie primo ultimo"

no wlasnie... jak to sie ma z wersji UK ? zazwyczaj fotel paszera ma mniej opcji regulacji
niz kierowcy... i nawet jakby wstawic lewy na prawa strone to co ?
pokretła przy srodkowej konsoli ??? to chyba slabo regulowalne
o ile wogole sie zmiesci....

Data: 2009-06-09 22:23:10
Autor: Elwis
zamiana fotela
[...]
Szkielet zostawiasz kontynentalny a wymieniasz tylko oparcia i siedzisko - jeden fotel to ok 30 min zabawy.

Data: 2009-06-09 22:21:37
Autor: Elwis
zamiana fotela

A może Twój znajomy ma skórkę za "free" do BMW E34 touring?? Chętnie wezmę za przysłowiową flaszkę :)

pewnie cos by sie znalazło tylko trza poczekac jak sie trafi to" po pierwsze primo"

Cierpliwy jestem :)

za przysłowiowa flaszke to moze nie ale za 1/3 tego co na allegro to pewnie tak to "po drugie primo"

To sie rozumie...

tylko czy od wersji angielskiej bedzie pasowac do twojej to nie mam pojecia to "po trzecie primo ultimo"

Będzie - siedzenia w BMW e34, e32 są rozbieralne na czynniki i strony L i P sa zamienne jeżeli chodzi o oparcia i siedziska.

wiesz ja mieszkam w uk , zawsze moge to przywiesc bo srednio co 1,5 miecha jestem autkiem w polsce

ewentułalnie polecam ci zakład jeden z lepszych w polsce http://www.javacardesign.com/ :))
Z tym że oni nie robią za 1/3 ceny z allegro :-))

Data: 2009-06-09 23:10:38
Autor: Borys Pogoreło
zamiana fotela
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:14:01 +0100, hovat napisał(a):

za przysłowiowa flaszke to moze nie ale za 1/3 tego co na allegro to pewnie tak to "po drugie primo"

 Czemu sami nie wystawiają na Allegro? Pewnie wielu by kupiło skórzane
siedzenia w dobrej cenie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-09 23:49:27
Autor: hovat
zamiana fotela

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:coefps575xet$.iqpdx2kth5vv$.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 9 Jun 2009 21:14:01 +0100, hovat napisał(a):

Czemu sami nie wystawiają na Allegro? Pewnie wielu by kupiło skórzane
siedzenia w dobrej cenie.

bo to angole ha ha
maja swoich klientów ( byc moze polaków tez ) a reszta do prasy i kostka rubika

w tamtym roku jak tam byłem to powiem wam ze gorsze szroty do polski z niemiec sciagaja  i naprawiaja niz oni tam kostke robia

laguna 2002r kombi , uderzona w tył, ubezpieczyciel zdecydował sie nie naprawiac tylko wypłacił kase a samochód do prasy

Data: 2009-06-10 01:41:48
Autor: Borys Pogoreło
zamiana fotela
Dnia Tue, 9 Jun 2009 23:49:27 +0100, hovat napisał(a):

Czemu sami nie wystawiają na Allegro? Pewnie wielu by kupiło skórzane
siedzenia w dobrej cenie.

bo to angole ha ha

 Jeśli oba fotele mają ten sam typ regulacji, to jest to duży problem?
Jakoś inaczej robią te angliki?

 Najwyżej pasażer będzie miał lepiej niż kierowca. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-10 11:25:06
Autor: venioo
zamiana fotela
Borys Pogoreło pisze:
[...]

a pojedziesz se do anglii po gratisowe fotele?

Jakoś inaczej robią te angliki?

na to juz odpowiedzial po czesci Elwis

 Najwyżej pasażer będzie miał lepiej niż kierowca. :)

:)

--
venioo

Data: 2009-06-10 11:32:32
Autor: Borys Pogoreło
zamiana fotela
Dnia Wed, 10 Jun 2009 11:25:06 +0200, venioo napisał(a):

 Jeśli oba fotele mają ten sam typ regulacji, to jest to duży problem?

a pojedziesz se do anglii po gratisowe fotele?

 Zawsze są kurierzy. Przy fajnych skórzanych siedzeniach dalej się opłaca.
:)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-10 11:38:58
Autor: kamil
zamiana fotela

"hovat" <hovat@gazeta.pl> wrote in message news:h0mou3$qn3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Samochod wart ze 2500. Solidna naprawa to tyle samej robocizny + czesci. Do tego samochod ma w papierach wypadek i w zyciu go nie sprzedasz za wiecej niz polowe ceny rynkowej. Po co naprawiac, skoro ubezpieczalnia da ci wiecej i klopot z glowy?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-10 12:04:29
Autor: hovat
zamiana fotela

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:h0o2g3$kr5$1inews.gazeta.pl...

[...]

kamilu ja to wiem i zgadzam sie z toba,
pragne tylko zwrócic uwage ze takie auta ida na szrot a w niemczech auto pospotkaniu z z murem , przystankiem lub tirem idzie do polski gdzie za miesiac jest juz na allegro jako nigdy nie bity od dziadka niemca z pełna historia i 60k przejechanymi na budziku

w polsce ta lagune wyklepali i pomalowali  by za 1000zł

Data: 2009-06-10 12:12:58
Autor: kamil
zamiana fotela

"hovat" <hovat@gazeta.pl> wrote in message news:h0o409$rp3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ano zal troche, ale to pewnie jedna z przyczyn najmniejszej smiertelnosci na drogach w EU (obok spokojniejszej jazdy) - kiedy juz w cos przydzwonisz, jest szansa ze poduszki zadzialaja a strefy zgniotu nie byly pospawane w warsztacie "Mechanika pojazdowa u Kaprawego Zbycha".

Troche gorzej wyglada sprawa z kradzieza, mojego auta nie chcial bym z powrotem bo stolen and recovered tez mocno zaniza wartosc.

Pozdrawiam
Kamil

zamiana fotela