zamiana foteli w cinquecento

Data: 2009-07-24 23:50:55
Autor: Rafał Grzelak
zamiana foteli w cinquecento
Witam,

Poniewaz z jakichs magicznych przyczyn szlag mi trafil fotel kierowcy w
moim wehikule (oparcie peklo, gorna jego polowa lata sobie luzno...)
potrzebuje czegos na wymiane.

W tygodniu bede jednak musial troche pojezdzic, a nie wiem jak szybko
znajde nastepny fotel, wiec mam pytanie: czy da sie zamienic fotel kierowcy
i pasazera miejscami? Czy szyny sa identyczne po obu stronach? A moze
jakies inne przeciwskazania?

z google nic ciekawego nie wyluskalem.
--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-07-25 00:09:33
Autor: Tomasz Pyra
Rafał Grzelak pisze:
[...]

Na pewno mają te wajchy do regulacji i kładzenia oparć z różnych stron, ale samo mocowanie do podłogi jest symetryczne, więc z tym problemów nie będzie.

Nie pamiętam tylko jak oryginalne pasy - jeżeli środkowe mocowanie jest do podłogi, to można, bo jak do fotela to wypadnie Ci ze złej strony (ale może też się da jakoś przełożyć?)

Data: 2009-07-25 01:16:15
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Sat, 25 Jul 2009 00:09:33 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

Na pewno mają te wajchy do regulacji i kładzenia oparć z różnych stron, ale samo mocowanie do podłogi jest symetryczne, więc z tym problemów nie będzie.

Wajchy i regulacja to nie problem - zazwyczaj i tak jezdze sam.

Nie pamiętam tylko jak oryginalne pasy - jeżeli środkowe mocowanie jest do podłogi, to można, bo jak do fotela to wypadnie Ci ze złej strony (ale może też się da jakoś przełożyć?)

A wlasnie - o tym nie pomyslalem.
Moze cos odczytam z jakichs fotek w sieci - a jutro pojde zobaczyc.

Dzieki.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-07-26 00:28:51
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Rafał Grzelak" <aa@aa.aa> napisał w wiadomości news:k2a3v6quomq0.dlg40tude.rg.cc...
Witam,

Poniewaz z jakichs magicznych przyczyn szlag mi trafil fotel kierowcy w
moim wehikule (oparcie peklo, gorna jego polowa lata sobie luzno...)
potrzebuje czegos na wymiane.

Swoja droga tez tak mial model ktorym jezdzilem. Moze mam za duza masę? Na szczescie na szrocie kupilem 2 na zapas za 60 zł.

zamiana foteli w cinquecento