zamiast Schwalbe Land Cruiser

Data: 2017-05-27 02:59:58
Autor: Titus Atomicus
zamiast Schwalbe Land Cruiser
Witam,
Czy cos byscie polecili zamiast Schwalbe Land Cruiser?
Chodzi o w miare odporna na przebicia opone do sporadyczngo, malo agresywnego jezdzenia po drogach piaszczysto szutrowych, na rowerze... Jubilat (pasuja 20x1,75).
Ten Land Cruiser troche za drogi.
Moze Continental Explorer?
--
TA

Data: 2017-05-27 08:51:41
Autor: Łukasz Kroczka
zamiast Schwalbe Land Cruiser
W dniu 27.05.2017 o 02:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Moze Continental Explorer?

Przecież to się nie będzie chciało toczyć.

Z tanich masz np.:
http://allegro.pl/mitas-shield-v81-20-x-1-75-opona-drutowa-i6718770867.html

a jak bieżnik za mało agresywny, to:
http://allegro.pl/mitas-rapid-v36-20-x-1-75-opona-drutowa-i6632698089.html

Data: 2017-05-27 01:11:27
Autor: Ignac
W dniu sobota, 27 maja 2017 08:52:29 UTC+2 użytkownik Łukasz Kroczka napisał:
W dniu 27.05.2017 o 02:59, Titus_Atomicus pisze:
> Moze Continental Explorer?

Przecież to się nie będzie chciało toczyć.

> [...]

Co dopiero była mowa, żeby nie kupować badziewia bez wkładek antyprzebiciowych,
a tu proszę co moje piękne oczy widzą, opony z 29TPI, gorszych już nie ma!
Ludzie, wy w ogóle wyciągacie jakiekolwiek wnioski z doświadczeń innych?
To jest jakieś forum stetryczałych i nie kumatych dziadków, nic tylko opadające ręce załamać!

TA, tu masz opony do swojego rumaka:
allegro.pl/opona-grl-20-x-1-75-6031-wkladka-antyprzebiciowa-i6306734992.html

Data: 2017-05-27 11:00:33
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 27.05.2017 o 10:11, Ignac pisze:
Co dopiero była mowa, żeby nie kupować badziewia bez wkładek antyprzebiciowych

....a polecasz coś, co ma w opisie: "Opona wyposażona w 1mm wkładkę PPHT, coco zmniejsza ryzyko przebicia dętki."

Cały jeden milimetr? To rewelacja!

Ja polecam klej z łatkami w tańszej opcji lub wożenie zapasowej dętki w droższej, bo możesz założyć Schwalbe Marathon Plus za 110 zł/sztuka i też ją przebić.

Data: 2017-05-27 11:33:40
Autor: AL
On 2017-05-27 11:00, Łukasz Kroczka wrote:
[...]

na wyprawy min 1 dętka zapasowa to chyba norma (+łatki i klej) - nie każde przebicie dętki da się zalepić.
Wkładka zmniejsza prawd. przebicia, jednak nie czyni 'nieśmiertelnym' (mleczko też nie :)

Data: 2017-05-27 13:26:24
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 27.05.2017 o 11:33, AL pisze:
na wyprawy min 1 dętka zapasowa to chyba norma (+łatki i klej) - nie każde przebicie dętki da się zalepić.
Wkładka zmniejsza prawd. przebicia, jednak nie czyni 'nieśmiertelnym' (mleczko też nie :)

No ja oglądałem jakiś filmik z wyprawy na jakąś tam przełęcz i na zjeździe ktoś tak rozwalił oponę z boku, że musieli ją zszyć, bo zapasowej nie mieli (a przecież mogli wziąć na całą grupę jakąś zwijaną).
W każdym razie ja bym w pierwszej kolejności patrzył na bieżnik, bo ta Conti może i przyczepna, ale na szutrze zaraz byś ją zużył.
Łyżka do opon, klej, łatki, imbus, skuwacz, spinka, dwie lateksowe rękawiczki, awaryjny pieniądz - bez tego się nie ruszam. Jeszcze jakieś trytytki muszę do tego dołożyć.

Data: 2017-05-27 19:45:31
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Sat, 27 May 2017 13:26:24 +0200, Łukasz Kroczka napisał(a):

[...]
Mi swego czasu dość często pękały, przecinały się opony z boku i też raz musiałem zszywać żeby móc gdziekolwiek dojechać.
Nie pamiętam ale wydaje mi się że to była opona zwijana a one chyba są słabsze po bokach.

[...]
Trytyk nie wożę ale jeszcze nie miałem potrzeby ich używania. W sumie dawno temu udało mi się naprawić łańcuch kamieniem. --
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-05-28 16:19:49
Autor: Titus Atomicus
zamiast Schwalbe Land Cruiser
No, qrde.
Ja tu pytam o opone do skladaka Jubilat na dzialke  dla starszej pani, a wy mi wyjezdzacie z poradami wyprawowymi.
--
TA

Data: 2017-05-28 15:16:00
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 28 maja 2017 16:19:50 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
No, qrde.
Ja tu pytam o opone do skladaka Jubilat na dzialke  dla starszej pani, a wy mi wyjezdzacie z poradami wyprawowymi.

Ty, mnie wręcz inspirujesz do polemiki, więc po kolei.
Jestem pewien, że rekomendowane przeze mnie, spełnią należycie oczekiwania.
A oni nie dość, że nie wiedzą jakie opony wybrać, to o zgrozo,
nie wiedzą, że Ty, przykładowo Egipt przejechałeś tam i z powrotem.

Ojej, a co to jest 29TPI?
To oznacza, że zajebiście, seriami łapią kapcie i pod tym względem
gorszych już nie ma.

Data: 2017-06-01 10:59:29
Autor: ąćęłńóśźż
zamiast Schwalbe Land Cruiser
To kup Kendy lub Rubeny.
Ale z emerytkami nigdy do końca nie wiadomo ;-)
Pewna starsza pani, znajoma rodziny od kilkudziesięciu lat i dystyngowana emerytka, zapytała mnie o poradę o samochód.
To podpowiedziałem Fabię "taka akurat, mało pali i serwis niewiele kosztuje".
If the look could kill I would be dead ;-)))
"Skoda????? A co myślisz o Alfa Romeo? Tylko nie wiem, czy są z automatyczną skrzynią biegów, a wolę automat!"
Za kilka dni podwoziła mnie jakimś nowym kompaktowym automatem ;-))

-- -- -
pytam o opone do skladaka Jubilat na dzialke dla starszej pani

Data: 2017-05-28 16:17:31
Autor: Titus Atomicus
zamiast Schwalbe Land Cruiser
In article <ef1ace50-7682-45d7-b0c5-791588208e45@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

To jest jakieś forum stetryczałych i nie kumatych dziadków, nic tylko opadające ręce załamać!
No, przeciez pytam.
Ja tam jestem zadowolony z moich marathonow.

TA, tu masz opony do swojego rumaka:
allegro.pl/opona-grl-20-x-1-75-6031-wkladka-antyprzebiciowa-i6306734992.html
E, to ma byc do Jubilata mojej rodzicielki, na dzialke.
Przy jej czestotliwosci jezdzenia Landcruisery uznalem za zbytnia ekstrawagancje.
--
TA

Data: 2017-05-28 22:22:54
Autor: Jacek G.
W dniu 2017-05-28 16:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a)::
E, to ma byc do Jubilata mojej rodzicielki, na dzialke.
Przy jej czestotliwosci jezdzenia Landcruisery uznalem za zbytnia
ekstrawagancje.

Titus, to po co w ogóle pytasz o takie rzeczy na grupie. Kup jakiekolwiek i pewnie będą działały.
Ja tam jeżdżę może niezbyt dużo (2 - 2,5 tys km rocznie), w zróżnicowanym terenie, ale głównie po lesie, czasem też w górach na góralu na oponach za  45 - 60 zł (Author, Maxxis, Schwalbe) bez żadnych wkładek antyprzebiciowych i nie mam żadnych problemów. Raz na pół roku jakaś dętka do naprawy się zdarza.
--
Jacek G.

Data: 2017-06-01 14:41:07
Autor: dot
W dniu 2017-05-28 o 16:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

E, to ma byc do Jubilata mojej rodzicielki, na dzialke.
Przy jej czestotliwosci jezdzenia Landcruisery uznalem za zbytnia
ekstrawagancje.

Jeżeli tak to kupiłbym np. coś takiego: KROSS Clement 20x1,75.
Można kupić za około 20zł. Powinny się sprawdzić.
Pozdr JT

Data: 2017-06-09 03:48:08
Autor: Titus Atomicus
[...]

Dzieki, ale jak zwykle nie wiem, czy ty tak powaznie czy dla jaj.
Opona wyglada nawet zacnie, ale czy to made in india brzmi powaznie?
Prawde mowiac nawet nie slyszalem wczesniej o firmie GRL.
--
TA

Data: 2017-06-09 03:00:36
Autor: Ignac
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 03:48:11 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

> TA, tu masz opony do swojego rumaka:
> allegro.pl/opona-grl-20-x-1-75-6031-wkladka-antyprzebiciowa-i6306734992..html Dzieki, ale jak zwykle nie wiem, czy ty tak powaznie czy dla jaj.
Żartować to możemy z miśka, który Cię nawiedził na biwaku.
A w kwestii porad, to jestem śmiertelnie poważny.

Opona wyglada nawet zacnie, ale czy to made in india brzmi powaznie?
Prawde mowiac nawet nie slyszalem wczesniej o firmie GRL.
Kumpel jeździ na takich, tylko rozmiar 26", wciągu 2/3 lat złapał
jednego mini, mini kapcia- powietrze mu schodziło przez noc, ale
tylko dlatego, że nie patrzył po czym jeździ, bo rozglądał się za laskami.
A co do, made in india, to ja jeżdżę na innych- Continentalach tamże zrobionych, tylko rozmiar 28" i nie łapię kapci w ogóle, bo w czasie jazdy nie zachowuję się
jak mój koleś.
Tenże koleś jeździł wcześniej na oponach bez wkładek anty, to była masakra
kapciowa. Dlatego dla starszej pani taka będzie idealna, zwłaszcza, że rozmiar się zmienił:
goo.gl/Zo9QnM I powtarzam jeszcze raz - nie kupujcie opon bez wkładek anty!

Data: 2017-07-03 00:40:33
Autor: Titus Atomicus
zamiast Schwalbe Land Cruiser
In article <609f577f-4301-40c2-b307-6a912e50bf4a@googlegroups.com>,
> [...]

goo.gl/Zo9QnM I powtarzam jeszcze raz - nie kupujcie opon bez wkładek anty!

No dobra. Kupilem w koncu.
Opona jak opona. W realu wyglada jak stomilowska Antylopa. Chcialem cos bardziej terenowego, bo na twardym w ogole nie bedzie wykorzystywana.  Ale wyglada ok. Ciekawe jak bedzie z ta odpornoscia na przebicia (w razie czego nieomieszkam doniesc), bo opona dosc cienka jest (wkladka antyprzebiciowa jakas chyba symboliczna, albo Indianie zapomnieli wkleic).
--
TA

Data: 2017-06-09 03:16:00
Autor: Ignac
zamiast Schwalbe Land Cruiser
W dniu piątek, 9 czerwca 2017 03:48:11 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

Prawde mowiac nawet nie slyszalem wczesniej o firmie GRL.

Śpieszę się i zapomniałem jeszcze na powyższe odpowiedzieć.
Miałem ten sam ból z wyborem żony, no nie znałem wcześniej kobiety,
pierwszy raz ją na oczy widziałem, ale się przemogłem, luknąłem jej
chyba ze trzy razy między nogi, dla pewności i stwierdziłem - ta będzie
bardzo dobra!

Data: 2017-06-09 12:57:01
Autor: cytawa
Ignac pisze:

[...]

I wszystko jasne. Stad preferujesz te ontyprzebiciowe ogumienie. Ja wolalem tradycyjne i nie zaluje.

Jan Cytawa :)

Data: 2017-06-01 10:09:28
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2017-05-27 o 02:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Z oponami 20" w sklepach nie jest łatwo. W Decathlonie w ogóle nie ma, choć sprzedają jakieś rowerki b-fold 20 calowe. W dużym Auchan mają tylko jeden model, za 44 zł. Poza tym 16", 18" i oczywiście większe w cenach 20-25 zł. Dlaczego 20" takie drogie? Ostatecznie kupiłem w sklepie Gianta, choć sprzedawca musiał się troche naszukać. 29 zł, jakaś niezła chińszczyzna. Poprzednio, jakiś rok temu kupiłem u nich taką samą i służy bez problemów od jakiś 3000 km. Po ścieżkach szutrowych też jeżdżę.

Data: 2017-06-01 12:41:26
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 01.06.2017 o 10:09, Andrzej Ozieblo pisze:
29 zł, jakaś niezła chińszczyzna.

A ja w niedzielę za chińską dętkę (nie twierdzę, że złą) zapłaciłem 18 zł... (28x1,75 AV)

Data: 2017-06-02 00:24:50
Autor: Titus Atomicus
zamiast Schwalbe Land Cruiser
In article <Titus_Atomicus-5FBD54.02595827052017@node2.news.atman.pl>,

Czy cos byscie polecili zamiast Schwalbe Land Cruiser?
Chodzi o w miare odporna na przebicia opone do sporadyczngo, malo agresywnego jezdzenia po drogach piaszczysto szutrowych, na rowerze... Jubilat (pasuja 20x1,75).
Ooops.
Pomylilem rozmiar. Chodzilo mi o 24x1.75.