zamiast kazania o 12.00

Data: 2010-09-26 10:09:15
Autor: apr...
zamiast kazania o 12.00
http://tiny.pl/hrvjv
..."Niedorzeczności wymyślane przez ekologów nawet najbardziej otwarty umysł wprawiają w osłupienie. Natomiast w szerszym ujęciu ekolodzy są ludźmi o podobnej mentalności co komuniści i kreacjoniści."...

Data: 2010-09-26 12:30:26
Autor: jadrys
zamiast kazania o 12.00
  W dniu 2010-09-26 12:09,  apr... pisze:
[...]

Tak, oni maja na względzie nie  napychanie  sobie kieszeni a wspólne dobro. Pewnie nie jesteś w stanie takich ludzi nawet zrozumieć.

Data: 2010-09-26 10:48:58
Autor: Antenka
zamiast kazania o 12.00
On 26 Wrz, 12:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Tak, oni maja na względzie nie  napychanie  sobie kieszeni a wspólne dobro. Pewnie nie jesteś w stanie takich ludzi nawet zrozumieć.<

Tiaa przykładem takich  bezinteresownych komunistów, dbających o
"dobro wspólne" był klan Jaroszewiczów w okresie PRL-u. O synalku
Jaroszewicza zwanym "czerwonym księciem", o jego hulaszczym życiu za
państwowe pieniądze, krążyło mnóstwo legend ;-).

Antenka

Data: 2010-09-26 20:52:31
Autor: jadrys
zamiast kazania o 12.00
  W dniu 2010-09-26 19:48, Antenka pisze:
[...]

Czas pokazał że to faktycznie były legendy :-( . - młody Jaroszewicz jest praktycznie nikim. Nie ma go w żadnych rankingach na najbogatszych Polaków. :-) . Ale tak ogólnie to  w odpowiedzi miałem na myśli działania ekologów. :-)

zamiast kazania o 12.00