zamiast teleekspresu i tvn-u

Data: 2010-04-16 17:24:05
Autor: (heÂŽsk)
zamiast teleekspresu i tvn-u
On Fri, 16 Apr 2010 14:55:46 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

http://www.wykop.pl/ramka/347463/koniec-kaczyzmu-wiwat-demokracja-wiwat-
zachod/

Czytając co pisze się o Kaczyńskich, jakie to perły inteligencji rodzą głowy rodzimych filozofów, jęknąłem z rozpaczy nad umysłową kondycją ludzkości. To co mnie uderzyło, to powrót do starych medialnych praktyk, wielokrotnie sprawdzonych i zastosowanych w niszczeniu Kaczyńskich.

 zapomniales o "bufetowej", o "dziadku z wehrmachtu",  o "wilczych oczach", o "pobitej przez po aktorce" ?

Gdy Jarosław Kaczyński przyleciał na miejsce katastrofy,
Tusk i Putin którzy wcześniej ściskali się przed kamerami czekali w namiocie aż prezes do nich przyjdzie,

 prezes w otoczeniu swoich kumpli z pis nie chcial widziec nikogo.
 "wielki maz stanu" nie musial spotykac sie z putinem i nie chcial.

by mogli przed kamerami się przytulać, całować, składać kondolencje.

 a poza kamerami skakac sobie do gardel ?

Przypomnijmy facet ma umierającą matkę w szpitalu,

 ta "umierajaca matka" zagrywano juz kilka razy.

tego samego dnia umarł jego brat bliźniak

 nie umarl tylko zginal w katastrofie lotniczej.

(znacznie głębsze połączenie emocjonalne niż z "typowym" bratem) z małżonką,

 raczej jednostronne. to jaroslaw byl samcem alfa.

zginęło kierownictwo partii której jest prezesem. [...]

 tyle, ze jaroslaw nie polecial tym samolotem chociaz mial leciec.
 otrzymal 2-gie zycie. powinien to przemyslec.

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 17:31:51
Autor: Jerzy Tabortowski
zamiast teleekspresu i tvn-u
tego samego dnia umarł jego brat bliźniak

  nie umarl tylko zginal w katastrofie lotniczej.

Tak Cię obserwuję od paru lat, jesteś niefunkcjonalny umysłowo, żeby nie wypaść z ram politycznej poprawności ??

Data: 2010-04-16 18:05:45
Autor: (heÂŽsk)
zamiast teleekspresu i tvn-u
On Fri, 16 Apr 2010 17:31:51 +0200, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

>   nie umarl tylko zginal w katastrofie lotniczej.

Tak Cię obserwuję od paru lat,

 a ja ciebie nie. zalozyles mi teczke ?

jesteś niefunkcjonalny umysłowo,

 nie przenos na innych swoich problemow genetycznych

żeby nie wypaść z ram politycznej poprawności ??

 cienias jestes "jurus" czy jak ci tam.
 pogonili cie ze sciepy ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-16 18:10:40
Autor: Jerzy Tabortowski
zamiast teleekspresu i tvn-u
  cienias jestes "jurus" czy jak ci tam.
  pogonili cie ze sciepy ?

Nigdy tam nie byłem, tu jestem od bardzo dawna, putano :)

zamiast teleekspresu i tvn-u