Data: 2009-12-14 06:31:45 | |
Autor: kml | |
[OG] zamienię kasetę | |
Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hg3p9c$nd5$1atlantis.news.neostrada.pl... Tak na marginesie zastanawiająca jest praktyka wstawiania takich kaset do cięższych fulli a jak przeglądnałem ofertę kilku producentów sprcjalizujących się w takich rowerach to jest to nagminne. Nie rozumiem takiego działania bo producent mógłby przewidzieć, że ktoś chce pojeździć po bardziej wymagajacych górkach. Pewnie dlatego, że wersja 34 jest niewykorzystywalna w prawdziwym świecie IMO. Dwa zeby, w stosunku do 32, świata nie wywrócą do góry nogami a jak nie mogłeś wjechać wtedy tak i teraz nie wjedziesz. Dla mnie 34 to jest po prostu za miękkie przełożenie i jedyne co można nim osiągnąć to mega młynek. -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd. |
|
Data: 2009-12-16 09:57:50 | |
Autor: Rowerex | |
zamienię kasetę | |
On 14 Gru, 06:31, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomościnews:hg3p9c$nd5$1atlantis.news.neostrada.pl... Samo 34 to nie przełożenie :-p Domyślam się, że chodzi o przełożenia typu 22/34 lub 22/34, ale nie ma póki co prawnego obowiązku używania największej koronki kasety wyłącznie z najmniejszą koronką korby. Inna sprawa, że wszechobecna linia łańcucha 50mm dla korb w zasadzie do tego zmusza i przełożenia 32/32 lub 32/34, to już spory przekos łańcucha, ale takie sprawy można obejść. Jeśli ktoś uważa 22/32 za zbyt miękkie, to niech sobie sprawi napęd 2x9, z przodu korba np. 42-28 lub 40/26 (np. 42 w miejsce środkowej koronki, 28 np. od Alivio), a z tyłu kaseta 11-32 lub 34 i jazda. Pozdr- -Rowerex |
|
Data: 2009-12-16 19:19:11 | |
Autor: kml | |
zamienię kasetę | |
Użytkownik "Rowerex" <rowerex@op.pl> napisał w wiadomości news:ca7713dc-8b1d-49cb-9716-dd0ee204f170g23g2000vbr.googlegroups.com... (...) i jazda. Rohloff Speedhub :> -- pozdrawiam kml http://endurorider.pl Beskidy na rowerze. Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy napęd. |
|