[OG] zamienię kasetę

Data: 2009-12-14 07:45:23
Autor: Adrian S.
[OG] zamienię kasetę
Tak naprawdę to różnica między 32 a 34z jest znikoma, ja na Twoim miejscu
bym ją sobie zostawił. Jeśli gdzieś nie wjedziesz to nie przez tą kasetę
tylko przez to że było za stromo albo za ślisko.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-12-14 09:38:58
Autor: mariuszmo
[OG] zamienię kasetę

Użytkownik "Adrian S." <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał w wiadomości news:hg4n04$msj$1inews.gazeta.pl...
Tak naprawdę to różnica między 32 a 34z jest znikoma, ja na Twoim miejscu
bym ją sobie zostawił. Jeśli gdzieś nie wjedziesz to nie przez tą kasetę
tylko przez to że było za stromo albo za ślisko.

niekoniecznie, wiem jakie różnice są pomiedzy tymi dwoma stopniowaniami bo kiedyś miałem taką 11-34.

ta 34 przydaje się do technicznego wdrapywania się po stromych błotnistych podjazdach takich gdzie przednie koło już traci przyczepność i trzeba leżeć na kierownicy.

34 umożliwia w takiej sytuacji bardziej miękki obrót bo każde mocniejsze szarpnięcie kończy się właśnie utratą przyczepności lub podniesieniem przedniego koła.

Data: 2009-12-15 03:01:48
Autor: Mateusz
zamienię kasetę
co to za brednie...

jakbyś na miękkim przełożeniu, w błocie próbował jeszcze powiesić się
na kierze to byś na pewno nie ujechał daleko.

drugi cytat... oczywiście, zgadzam się. Tyle, że po co mi mocniejsze
szarpnięcia ? pakujesz się w w kombinacje z kasetami a chyba nawet o
SPD nie słyszałeś. Na jednostajnym ruchu, bez żadnych szarpnięć i do
tego na miękkim biegu nie będziesz miał większych problemów z
zaliczeniem żadnego błotka.

Data: 2009-12-15 19:58:58
Autor: mariuszmo
zamienię kasetę

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:40a94ca6-2c0b-433f-b61e-c15593751a70k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

i tu się mylisz bo spd używam od dawna, ja pisałem o podjazdach pod ekstremalne wzniesienia nie o bagienku na ścieżce,
przy takim podjeździe chwila nieuwagi jedno sarpnięcie i tracisz przyczepność, z racji nachylenia o ponownym ruszeniu można zapomnieć

Data: 2009-12-15 13:53:29
Autor: Mateusz
zamienię kasetę
bagienko na ścieżce czy strome wzniesienie... jeden kij. Poćwicz
'ciągnięcie' w spd to nie będziesz miał takich problemów.

Sprzęt Cię nie uratuje. Technika tak.

[OG] zamienię kasetę