zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt

Data: 2010-07-04 22:47:29
Autor: SN .. AP
zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt
Witam
Chce kupic osobno ³o¿yska obojetnie jakiej firmy i zmienic je samemu.
Raczej bede umial to zrobic (^_^) tylko potrzebuje
symbolu jakie mam ³o¿yska kupiæ.
Kiedy¶ mia³em zapisane te parametry ale nie moge tego odszukaæ....
Proszê podaæ co mam kupiæ :)
Aha  i czy bede musial podpilowywac ten plastik troche ?
Pozdrawiam

Data: 2010-07-04 22:49:24
Autor: SN .. AP
zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt
zapomnialem dodac ze to support shimano xt hollowtech II

Data: 2010-07-04 23:02:32
Autor: SN .. AP
zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt
dobra odpowiedzialem se sam.
£o¿yska 6805 2RS -25x37x7 mm

Data: 2010-07-04 23:03:18
Autor: MadMan
zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt
Dnia Sun, 4 Jul 2010 22:47:29 +0200, SN .. AP napisa³(a):

Kiedy¶ mia³em zapisane te parametry ale nie moge tego odszukaæ....
Proszê podaæ co mam kupiæ :)

W Truvativie s± 61805/6805 (symbole zamienne). Jednak gdzie¶ czyta³em ¿e
w Shimano s± ³o¿yska wê¿sze/szersze, jakie¶ niestandardowe. Nie wiem ile
w tym prawdy, ja prawdê mówi±c mam pewne w±tpliwo¶ci co do tego
stwierdzenia. A wymiana rzeczywi¶cie, bardzo prosta, o ile z plasticzkami siê
obchodzisz delikatnie. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

zamiennik ³o¿ysk do suportu shimano xt