zamienniki vs oryginalne cześci

Data: 2009-08-21 21:15:51
Autor: DoQ
zamienniki vs oryginalne cześci
Tom pisze:

konkretnie chodzi mi o cewkę zapłonową, czy przemierzona rezystancja
po stronie NN i WN w zamienniku i cewce oryginalnej powinna być
zbliżona do siebie czy nie koniecznie. Kupiłem taką sztukę - nową - i
trochę zdębiałem bo oznaczenia się zgadzają, lecz wyniki pomiarów są
duuużo różne.

Ta oryginalna to sprawna jest? Bo chyba nie skoro kupiles druga?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-22 00:24:16
Autor: Tom
On 21 Sie, 21:15, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:
Tom pisze:

> [...]
> duuużo różne.

Ta oryginalna to sprawna jest? Bo chyba nie skoro kupiles druga?

ma przypalony styk na jeden przewód WN poza tym wydaje się być
sprawna.
Pomiary dość równe i sensowne.

zamienniki vs oryginalne cześci