Data: 2011-08-19 13:35:17 | |
Autor: pwz | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
Witam!
Takie kr贸tkie pytanko do BiSwK: kiedy mog臋 spodziewa膰 si臋 zamkni臋cia konta Inteligo? Wypowiedzenie umowy wys艂a艂em w zesz艂ym miesi膮cu, "zwrotk臋" z poczty otrzyma艂em z dat膮 dor臋czenia 25.VII. Konto nadal jest aktywne i z tego co pami臋tam termin wypowiedzenia jest miesi臋czny, wi臋c przypuszczam, 偶e przestanie by膰 aktywne w艂a艣nie 24/25.VIII. Czy dobrze kombinuj臋, czy na wszelki wypadek ju偶 wysy艂a膰 drugie wypowiedzenie ;-) ? Pozdr pwz |
|
Data: 2011-08-19 07:28:54 | |
Autor: witek | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
On 8/19/2011 6:35 AM, pwz wrote:
Witam! a co ci臋 obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie? Wypowiedziales umowe? wypowiedzia艂e艣. Konto prowadzone na tw贸j rachunek zostaje "logicznie" zamkniete i wiecej cie nie interesuje. Co sie dzieje z nim fizycznie to nie twoja sprawa tylko banku. |
|
Data: 2011-08-19 14:44:36 | |
Autor: pwz | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze:
a co ci臋 obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?(...) Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy. pwz |
|
Data: 2011-08-19 09:31:36 | |
Autor: witek | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
On 8/19/2011 7:44 AM, pwz wrote:
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze: nie, to nie twoje konto. to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go wykorzystywac do swoich celow. Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan. |
|
Data: 2011-08-20 18:24:39 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:
Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy. Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie nalicza膰 jakie艣 op艂aty to nikt inny jak on b臋dzie musia艂 wyja艣nia膰 spraw臋, traci膰 czas i udowadnia膰, 偶e nie jest wielb艂膮dem. Albo jak zechce skorzysta膰 z us艂ug banku ponownie. Ja tak偶e monitoruj臋 poprawno艣膰 zamkni臋cia konta, jak wypowiadam umow臋. Dla w艂asnego 艣wi臋tego spokoju. |
|
Data: 2011-08-21 18:00:06 | |
Autor: crea | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara wrote:
Ja tak偶e monitoruj臋 poprawno艣膰 zamkni臋cia konta, jak wypowiadam umow臋. Tzn jak monitorujesz? |
|
Data: 2011-08-22 21:39:37 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:
Wojciech Nawara wrote: Na tyle na ile mog臋 zdalnie - czy rachunek znikn膮艂 z dost臋pu internetowego, czy przesta艂em m贸c si臋 logowa膰 via net i tel - je艣li nadal mog臋 to dlaczego i czy mog臋 przez telefon na podstawie uprzednio rozwi膮zanej umowy otworzy膰 np. nowy rachunek... W Aliorze to fajnie wygl膮da艂o, przesta艂em m贸c si臋 logowa膰 do internetu, ale logowanie do serwisu telefonicznego dzia艂a, po艂膮czy艂em si臋 z konsultantem, zapyta艂em czy jestem dla niej klientem zalogowanym z aktywn膮 umow膮 ramow膮, Pani po sprawdzeniu odpar艂a: - "nie mog臋 udzieli膰 panu 偶adnych informacji podczas rozmowy telefonicznej" - "ok, rozumiem zatem, 偶e umowa ramowa zosta艂a rozwi膮zana i dlatego nie ma pani formalnych podstaw do rozm贸w ze mn膮 i przekazywania informacji" - "jest to jedna z mo偶liwo艣ci" :-))) |
|
Data: 2011-08-22 22:08:13 | |
Autor: crea | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara wrote:
W Aliorze to fajnie wygl膮da艂o, przesta艂em m贸c si臋 logowa膰 do Nie mog臋 Panu udzieli膰 informacji, bo Pana wypowiedzenie nie by艂o ca艂kiem skuteczne i teraz ma Pan cz臋艣ciowo zablokowany dost臋p, ale oczywi艣cie naliczamy op艂aty. Zgodnie z regulaminem wyst膮pimy o sp艂at臋 dopiero jak przekroczy zad艂u偶enie 50z艂. :-)) |
|
Data: 2011-08-22 19:28:07 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> writes:
Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie nalicza膰 jakie艣 op艂aty to Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby tam cos znalazly. Albo jak zechce skorzysta膰 z us艂ug A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia powinien zalatwic sprawe od reki. Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient nie powinien sie tym musiec interesowac. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2011-08-19 17:33:22 | |
Autor: ikarek | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j2lhpm$v9a$1news.onet.pl...
Witam! B臋dzie tak, 偶e po pr贸bie zalogowania zobaczysz info, 偶e konto zosta艂o zablokowane. Nie wiem czy idealnie po 30 dniach - jak co艣 daj im tydzie艅 luzu :) Samo konto b臋dzie istnia艂o jeszcze bodaj przez 5 lat, bo to wynika z przepis贸w. |
|
Data: 2011-08-20 18:47:49 | |
Autor: pwz | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 17:33, ikarek pisze:
B臋dzie tak, 偶e po pr贸bie zalogowania zobaczysz info, 偶e Tak mi si臋 w艂a艣nie _wydawa艂o_. W najbli偶szy czwartek, 25.VIII, minie miesi膮c od wypowiedzenia. Zobaczymy - dam zna膰 na grup臋 dla potomno艣ci. pwz |
|
Data: 2011-08-22 09:48:08 | |
Autor: pwz | |
zamkni臋cie konta w Inteligo - c.d. | |
W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
Witam! C.d. historyjki (dla przypomnienia - 25. VII odebra艂o w Inteligo moje wym贸wienie): dzisiaj naliczy艂o mi op艂at臋 za prowadzenie konta (4,99 z艂) oraz za... kart臋 (0,99 z艂), co jest tym bardziej dla mnie zaskakuj膮ce, 偶e nie mam aktywnej 偶adnej karty (poprzedni膮, star膮, zastrzeg艂em i znikn臋艂a z systemu, a nowej, kt贸r膮 mi w mi臋dzyczasie przys艂ano, nie aktywowa艂em). Pozdr pwz |
|
Data: 2011-08-22 12:15:58 | |
Autor: Waldek | |
zamkni臋cie konta w Inteligo - c.d. | |
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j2t1jr$qsl$1news.onet.pl...
To akurat jest IMO mozliwe jezeli maja 30dniowy okres wypowiedzenia co jest tym bardziej dla mnie zaskakuj膮ce, 偶e nie mam aktywnej 偶adnej karty (poprzedni膮, star膮, zastrzeg艂em i znikn臋艂a z systemu, a nowej, kt贸r膮 mi w mi臋dzyczasie przys艂ano, nie aktywowa艂em). O ile zastrzezenie karty jest rownowazne z rezygnacja z karty skoro wydali nowa ;) |
|
Data: 2011-08-25 18:03:52 | |
Autor: pwz | |
zamkni臋cie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
Witam! Ju偶 sobie (i dla potomno艣ci) sam odpowiadam: wym贸wienie dotar艂o do Inteligo 25.VII, dzisiaj 25.VIII mog臋 si臋 jeszcze zalogowa膰 na konto, ale nie ma 偶adnych rachunk贸w ani kart, a w historii operacji mam komunikat "Nie posiadasz 偶adnego rachunku, na kt贸rym mog艂aby by膰 wykonana wybrana operacja.(...)". Czyli rachunek zlikwidowany. Amen. pwz |