zamkni臋cie konta w Inteligo

Data: 2011-08-19 13:35:17
Autor: pwz
zamkni臋cie konta w Inteligo
Witam!

Takie kr贸tkie pytanko do BiSwK: kiedy mog臋 spodziewa膰 si臋 zamkni臋cia konta Inteligo? Wypowiedzenie umowy wys艂a艂em w zesz艂ym miesi膮cu, "zwrotk臋" z poczty otrzyma艂em z dat膮 dor臋czenia 25.VII. Konto nadal jest aktywne i z tego co pami臋tam termin wypowiedzenia jest miesi臋czny, wi臋c przypuszczam, 偶e przestanie by膰 aktywne w艂a艣nie 24/25.VIII. Czy dobrze kombinuj臋, czy na wszelki wypadek ju偶 wysy艂a膰 drugie wypowiedzenie ;-) ?

Pozdr
pwz

Data: 2011-08-19 07:28:54
Autor: witek
On 8/19/2011 6:35 AM, pwz wrote:
[...]

a co ci臋 obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
Wypowiedziales umowe? wypowiedzia艂e艣. Konto prowadzone na tw贸j rachunek zostaje "logicznie" zamkniete i wiecej cie nie interesuje.

Co sie dzieje z nim fizycznie to nie twoja sprawa tylko banku.

Data: 2011-08-19 14:44:36
Autor: pwz
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze:
a co ci臋 obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
(...)

Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy.
pwz

Data: 2011-08-19 09:31:36
Autor: witek
On 8/19/2011 7:44 AM, pwz wrote:
[...]

nie, to nie twoje konto.
to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go wykorzystywac do swoich celow.
Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan.

Data: 2011-08-20 18:24:39
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:

[...]

Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie nalicza膰 jakie艣 op艂aty to nikt inny jak on b臋dzie musia艂 wyja艣nia膰 spraw臋, traci膰 czas i udowadnia膰, 偶e nie jest wielb艂膮dem. Albo jak zechce skorzysta膰 z us艂ug banku ponownie.

Ja tak偶e monitoruj臋 poprawno艣膰 zamkni臋cia konta, jak wypowiadam umow臋. Dla w艂asnego 艣wi臋tego spokoju.

Data: 2011-08-21 18:00:06
Autor: crea
Wojciech Nawara wrote:

Ja tak偶e monitoruj臋 poprawno艣膰 zamkni臋cia konta, jak wypowiadam umow臋.
Dla w艂asnego 艣wi臋tego spokoju.

Tzn jak monitorujesz?

Data: 2011-08-22 21:39:37
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:
Wojciech Nawara wrote:

Ja tak偶e monitoruj臋 poprawno艣膰 zamkni臋cia konta, jak wypowiadam umow臋.
Dla w艂asnego 艣wi臋tego spokoju.

Tzn jak monitorujesz?

Na tyle na ile mog臋 zdalnie - czy rachunek znikn膮艂 z dost臋pu internetowego, czy przesta艂em m贸c si臋 logowa膰 via net i tel - je艣li nadal mog臋 to dlaczego i czy mog臋 przez telefon na podstawie uprzednio rozwi膮zanej umowy otworzy膰 np. nowy rachunek...

W Aliorze to fajnie wygl膮da艂o, przesta艂em m贸c si臋 logowa膰 do internetu, ale logowanie do serwisu telefonicznego dzia艂a, po艂膮czy艂em si臋 z konsultantem, zapyta艂em czy jestem dla niej klientem zalogowanym z aktywn膮 umow膮 ramow膮, Pani po sprawdzeniu odpar艂a:
- "nie mog臋 udzieli膰 panu 偶adnych informacji podczas rozmowy telefonicznej"
- "ok, rozumiem zatem, 偶e umowa ramowa zosta艂a rozwi膮zana i dlatego nie ma pani formalnych podstaw do rozm贸w ze mn膮 i przekazywania informacji"
- "jest to jedna z mo偶liwo艣ci"
:-)))

Data: 2011-08-22 22:08:13
Autor: crea
Wojciech Nawara wrote:

[...]

Nie mog臋 Panu udzieli膰 informacji, bo Pana wypowiedzenie nie by艂o
ca艂kiem skuteczne i teraz ma Pan cz臋艣ciowo zablokowany dost臋p, ale oczywi艣cie naliczamy
op艂aty. Zgodnie z regulaminem wyst膮pimy o sp艂at臋 dopiero jak przekroczy zad艂u偶enie 50z艂.
:-))

Data: 2011-08-22 19:28:07
Autor: Krzysztof Halasa
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> writes:

Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie nalicza膰 jakie艣 op艂aty to
nikt inny jak on b臋dzie musia艂 wyja艣nia膰 spraw臋, traci膰 czas i
udowadnia膰, 偶e nie jest wielb艂膮dem.

Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz
podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby
tam cos znalazly.

Albo jak zechce skorzysta膰 z us艂ug
banku ponownie.

A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia
powinien zalatwic sprawe od reki.

Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy
wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz
dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient
nie powinien sie tym musiec interesowac.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-08-19 17:33:22
Autor: ikarek
zamkni臋cie konta w Inteligo
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j2lhpm$v9a$1news.onet.pl...
[...]

B臋dzie tak, 偶e po pr贸bie zalogowania zobaczysz info, 偶e
konto zosta艂o zablokowane. Nie wiem czy idealnie po
30 dniach - jak co艣 daj im tydzie艅 luzu :)

Samo konto b臋dzie istnia艂o jeszcze bodaj przez 5 lat,
bo to wynika z przepis贸w.

Data: 2011-08-20 18:47:49
Autor: pwz
W dniu 2011-08-19 17:33, ikarek pisze:
[...]

Tak mi si臋 w艂a艣nie _wydawa艂o_. W najbli偶szy czwartek, 25.VIII, minie miesi膮c od wypowiedzenia. Zobaczymy - dam zna膰 na grup臋 dla potomno艣ci.
pwz

Data: 2011-08-22 09:48:08
Autor: pwz
zamkni臋cie konta w Inteligo - c.d.
W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
Witam!

Takie kr贸tkie pytanko do BiSwK: kiedy mog臋 spodziewa膰 si臋 zamkni臋cia
konta Inteligo?(...)

C.d. historyjki (dla przypomnienia - 25. VII odebra艂o w Inteligo moje wym贸wienie): dzisiaj naliczy艂o mi op艂at臋 za prowadzenie konta (4,99 z艂) oraz za... kart臋 (0,99 z艂), co jest tym bardziej dla mnie zaskakuj膮ce, 偶e nie mam aktywnej 偶adnej karty (poprzedni膮, star膮, zastrzeg艂em i znikn臋艂a z systemu, a nowej, kt贸r膮 mi w mi臋dzyczasie przys艂ano, nie aktywowa艂em).
Pozdr
pwz

Data: 2011-08-22 12:15:58
Autor: Waldek
zamkni臋cie konta w Inteligo - c.d.

U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j2t1jr$qsl$1news.onet.pl...

C.d. historyjki (dla przypomnienia - 25. VII odebra艂o w Inteligo moje wym贸wienie): dzisiaj naliczy艂o mi op艂at臋 za prowadzenie konta (4,99 z艂) oraz za... kart臋 (0,99 z艂),

To akurat jest IMO mozliwe jezeli maja 30dniowy okres wypowiedzenia

co jest tym bardziej dla mnie zaskakuj膮ce, 偶e nie mam aktywnej 偶adnej karty (poprzedni膮, star膮, zastrzeg艂em i znikn臋艂a z systemu, a nowej, kt贸r膮 mi w mi臋dzyczasie przys艂ano, nie aktywowa艂em).

O ile zastrzezenie karty jest rownowazne z rezygnacja z karty
skoro wydali nowa  ;)

Data: 2011-08-25 18:03:52
Autor: pwz
zamkni臋cie konta w Inteligo
W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
Witam!

Takie kr贸tkie pytanko do BiSwK: kiedy mog臋 spodziewa膰 si臋 zamkni臋cia
konta Inteligo?(...)

Ju偶 sobie (i dla potomno艣ci) sam odpowiadam: wym贸wienie dotar艂o do Inteligo 25.VII, dzisiaj 25.VIII mog臋 si臋 jeszcze zalogowa膰 na konto, ale nie ma 偶adnych rachunk贸w ani kart, a w historii operacji mam komunikat "Nie posiadasz 偶adnego rachunku, na kt贸rym mog艂aby by膰 wykonana wybrana operacja.(...)".
Czyli  rachunek zlikwidowany.
Amen.