Data: 2011-08-19 07:28:54 | |
Autor: witek | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
On 8/19/2011 6:35 AM, pwz wrote:
Witam! a co cię obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie? Wypowiedziales umowe? wypowiedziałeś. Konto prowadzone na twój rachunek zostaje "logicznie" zamkniete i wiecej cie nie interesuje. Co sie dzieje z nim fizycznie to nie twoja sprawa tylko banku. |
|
Data: 2011-08-19 14:44:36 | |
Autor: pwz | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze:
a co ciÄ™ obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?(...) Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy. pwz |
|
Data: 2011-08-19 09:31:36 | |
Autor: witek | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
On 8/19/2011 7:44 AM, pwz wrote:
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze: nie, to nie twoje konto. to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go wykorzystywac do swoich celow. Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan. |
|
Data: 2011-08-20 18:24:39 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:
Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy. Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i udowadniać, że nie jest wielbłądem. Albo jak zechce skorzystać z usług banku ponownie. Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę. Dla własnego świętego spokoju. |
|
Data: 2011-08-21 18:00:06 | |
Autor: crea | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara wrote:
Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę. Tzn jak monitorujesz? |
|
Data: 2011-08-22 21:39:37 | |
Autor: Wojciech Nawara | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:
Wojciech Nawara wrote: Na tyle na ile mogę zdalnie - czy rachunek zniknął z dostępu internetowego, czy przestałem móc się logować via net i tel - jeśli nadal mogę to dlaczego i czy mogę przez telefon na podstawie uprzednio rozwiązanej umowy otworzyć np. nowy rachunek... W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do internetu, ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem się z konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem zalogowanym z aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła: - "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy telefonicznej" - "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i dlatego nie ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania informacji" - "jest to jedna z możliwości" :-))) |
|
Data: 2011-08-22 22:08:13 | |
Autor: crea | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara wrote:
W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do Nie mogę Panu udzielić informacji, bo Pana wypowiedzenie nie było całkiem skuteczne i teraz ma Pan częściowo zablokowany dostęp, ale oczywiście naliczamy opłaty. Zgodnie z regulaminem wystąpimy o spłatę dopiero jak przekroczy zadłużenie 50zł. :-)) |
|
Data: 2011-08-22 19:28:07 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
zamknięcie konta w Inteligo | |
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> writes:
Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby tam cos znalazly. Albo jak zechce skorzystać z usług A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia powinien zalatwic sprawe od reki. Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient nie powinien sie tym musiec interesowac. -- Krzysztof Halasa |