zamknięcie konta w Inteligo

Data: 2011-08-19 07:28:54
Autor: witek
zamknięcie konta w Inteligo
On 8/19/2011 6:35 AM, pwz wrote:
Witam!

Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia
konta Inteligo? Wypowiedzenie umowy wysłałem w zeszłym miesiącu,
"zwrotkę" z poczty otrzymałem z datą doręczenia 25.VII. Konto nadal jest
aktywne i z tego co pamiętam termin wypowiedzenia jest miesięczny, więc
przypuszczam, że przestanie być aktywne właśnie 24/25.VIII. Czy dobrze
kombinuję, czy na wszelki wypadek już wysyłać drugie wypowiedzenie ;-) ?

Pozdr
pwz

a co ciÄ™ obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
Wypowiedziales umowe? wypowiedziałeś. Konto prowadzone na twój rachunek zostaje "logicznie" zamkniete i wiecej cie nie interesuje.

Co sie dzieje z nim fizycznie to nie twoja sprawa tylko banku.

Data: 2011-08-19 14:44:36
Autor: pwz
W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze:
a co ciÄ™ obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
(...)

Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy.
pwz

Data: 2011-08-19 09:31:36
Autor: witek
On 8/19/2011 7:44 AM, pwz wrote:
[...]

nie, to nie twoje konto.
to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go wykorzystywac do swoich celow.
Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan.

Data: 2011-08-20 18:24:39
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:

[...]

Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i udowadniać, że nie jest wielbłądem. Albo jak zechce skorzystać z usług banku ponownie.

Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę. Dla własnego świętego spokoju.

Data: 2011-08-21 18:00:06
Autor: crea
Wojciech Nawara wrote:

Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
Dla własnego świętego spokoju.

Tzn jak monitorujesz?

Data: 2011-08-22 21:39:37
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:
Wojciech Nawara wrote:

Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
Dla własnego świętego spokoju.

Tzn jak monitorujesz?

Na tyle na ile mogę zdalnie - czy rachunek zniknął z dostępu internetowego, czy przestałem móc się logować via net i tel - jeśli nadal mogę to dlaczego i czy mogę przez telefon na podstawie uprzednio rozwiązanej umowy otworzyć np. nowy rachunek...

W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do internetu, ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem się z konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem zalogowanym z aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła:
- "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy telefonicznej"
- "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i dlatego nie ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania informacji"
- "jest to jedna z możliwości"
:-)))

Data: 2011-08-22 22:08:13
Autor: crea
Wojciech Nawara wrote:

[...]

Nie mogę Panu udzielić informacji, bo Pana wypowiedzenie nie było
całkiem skuteczne i teraz ma Pan częściowo zablokowany dostęp, ale oczywiście naliczamy
opłaty. Zgodnie z regulaminem wystąpimy o spłatę dopiero jak przekroczy zadłużenie 50zł.
:-))

Data: 2011-08-22 19:28:07
Autor: Krzysztof Halasa
Wojciech Nawara <usenet@nawara.info> writes:

Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
udowadniać, że nie jest wielbłądem.

Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz
podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby
tam cos znalazly.

Albo jak zechce skorzystać z usług
banku ponownie.

A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia
powinien zalatwic sprawe od reki.

Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy
wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz
dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient
nie powinien sie tym musiec interesowac.
--
Krzysztof Halasa

zamknięcie konta w Inteligo