zamkni臋cie konta w Inteligo

Data: 2011-08-19 17:33:22
Autor: ikarek
zamkni臋cie konta w Inteligo
U偶ytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j2lhpm$v9a$1news.onet.pl...
Witam!

Takie kr贸tkie pytanko do BiSwK: kiedy mog臋 spodziewa膰 si臋 zamkni臋cia konta Inteligo? Wypowiedzenie umowy wys艂a艂em w zesz艂ym miesi膮cu, "zwrotk臋" z poczty otrzyma艂em z dat膮 dor臋czenia 25.VII. Konto nadal jest aktywne i z tego co pami臋tam termin wypowiedzenia jest miesi臋czny, wi臋c przypuszczam, 偶e przestanie by膰 aktywne w艂a艣nie 24/25.VIII. Czy dobrze kombinuj臋, czy na wszelki wypadek ju偶 wysy艂a膰 drugie wypowiedzenie ;-) ?

B臋dzie tak, 偶e po pr贸bie zalogowania zobaczysz info, 偶e
konto zosta艂o zablokowane. Nie wiem czy idealnie po
30 dniach - jak co艣 daj im tydzie艅 luzu :)

Samo konto b臋dzie istnia艂o jeszcze bodaj przez 5 lat,
bo to wynika z przepis贸w.

Data: 2011-08-20 18:47:49
Autor: pwz
W dniu 2011-08-19 17:33, ikarek pisze:
[...]

Tak mi si臋 w艂a艣nie _wydawa艂o_. W najbli偶szy czwartek, 25.VIII, minie miesi膮c od wypowiedzenia. Zobaczymy - dam zna膰 na grup臋 dla potomno艣ci.
pwz

zamkni臋cie konta w Inteligo