zamkni?cie konta GetinUP

Data: 2014-02-05 07:44:43
Autor: cranou
zamkni?cie konta GetinUP
Witam,

W jaki sposób sprawnie zamknąć konto GetinUP które przestało być dla mnie atrakcyjne? Czekam tylko do 10 lutego na ostatni zwrot za paliwo.
Mailowo i z dokumentów dowiedziałem się o 30-dniowym okresie wypowiedzenia - w tym przypadku chyba trzeba by jeszcze w lutym zrobić obrót 300zł żeby uniknąć opłaty za prowadzenie konta?
Natomiast Pani na infolinii mnie zapewniała o zamknięciu konta w ciągu 5 dni i że żadna opłata nie zostanie pobrana..
Jakieś doświadczenia praktyczne?

pozdrawiam,
kranu

Data: 2014-02-05 17:35:19
Autor: kowtow
zamkni?cie konta GetinUP

Tez jestem zainteresowany
Bo dojenie Getinu juz sie skonczylo -- -

Data: 2014-02-10 12:38:36
Autor: lolekanabolek
zamkni?cie konta GetinUP
Witaj kowtow!

W dniu 5 lutego 2014 (środa) o godzinie 12:37:54 napisano:

Tez jestem zainteresowany
Bo dojenie Getinu juz sie skonczylo

no ja dzisiaj mam w planach wizytę w oddziale, to się dopytam co i jak z
tą prowizją

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-02-11 09:44:21
Autor: lolekanabolek
zamkni?cie konta GetinUP
Witaj lolekanabolek!

W dniu 10 lutego 2014 (poniedziałek) o godzinie 09:40:14 napisano:

[...]

czas zamykania konta ma trwać do 31 dni, ale w banku mówili, że do końca
lutego powinno już być zamknięte. Opłaty mają nie pobierać za konto, bo
Pani coś tam zablokowała. Pożyjemy zobaczymy. We wniosku o zamknięcie
podaje się też nr konta, na które mają być przelane środki z konta.
Salda miałem zerowe co prawda, ale spodziewam się jakiś groszy ze
skarbonki, bo dopiero wczoraj czyściłem getina

Data: 2014-02-06 14:04:49
Autor: --=olo=--
zamkni?cie konta GetinUP
[...]

już pisałem opłata jest pobierana 10-go więc trzeba się do tego czasu wyrobić

Data: 2014-03-04 22:53:39
Autor: lolekanabolek
zamkni?cie konta GetinUP
W dniu czwartek, 6 lutego 2014 14:04:49 UTC+1 użytkownik -- =olo=-- napisał:
[...]

dzisiaj, 3 marca konto zostało zamknięte, wniosek o zamknięcie został złożony 10 lutego, więc zajęło im to jakieś 3 tygodnie, naliczone odsetki przelali na wskazane konto, opłaty za konto nie pobrali

pozdrawiam
Marcin

zamkni?cie konta GetinUP