zamnięcie rachunku

Data: 2010-03-16 10:58:31
Autor: ketiv
zamnięcie rachunku
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Data: 2010-03-16 03:54:56
Autor: Jarek Andrzejewski
zamnięcie rachunku
On 16 Mar, 10:58, ketiv <ke...@o2.pl> wrote:
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem
formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Masz oświadczyć jasno swą wolę (rozwiązania umowy prowadzenia
rachunku(-ów) bankowego(-ych)) i podpisać. Żadne formularze nie są
niezbędne, wystarczy kartka papieru.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-16 12:27:12
Autor: Grażyna.Ł
zamnięcie rachunku

Użytkownik "ketiv" <ketiv@o2.pl> napisał w wiadomości news:hnnkt3$se8$1atlantis.news.neostrada.pl...
jak wygląda kwestia zamknięcia rachunku w VWBank, dysponuje ktoś wzorem formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie też się nad tym zastanawiam.

Grażyna

Data: 2010-03-16 05:31:27
Autor: Jarek Andrzejewski
zamnięcie rachunku
On 16 Mar, 12:27, "Grażyna.Ł" <lusz...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "ketiv" <ke...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:hnnkt3$se8$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> formularza co do którego nie będą mieli zastrzeżeń?

Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z konta,własnie

Lepiej nie, bo pozbawiasz się wtedy dowodu swojego oświadczenia woli.
Istotny będzie p.11 - radzę zerknąć do umowy.

Art. 54. 1. Otwarcie rachunku bankowego następuje przez zawarcie z
bankiem umowy na piśmie.
2. Umowa rachunku bankowego powinna określać w szczególności:
  1)   strony umowy,
  2)   rodzaj otwieranego rachunku,
  3)   walutę, w jakiej rachunek jest prowadzony,
  4)   czas, na jaki rachunek został otwarty,
  5)   wysokość oprocentowania i warunki jego zmiany,
  6)   sposób dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku,
  7)   terminy wypłaty lub kapitalizacji odsetek,
  8)   terminy realizacji zleceń posiadacza rachunku,
  9)   zakres odpowiedzialności banku za terminowe i prawidłowe
przeprowadzenie rozliczeń pieniężnych oraz wysokość odszkodowania za
przekroczenie terminu realizacji dyspozycji posiadacza rachunku,
  10)  tryb i warunki dokonywania zmian umowy,
  11)  sposób i termin wypowiedzenia lub rozwiązania umowy rachunku,
  12)  zasady rozwiązania umowy w razie niedokonywania na rachunku
żadnych obrotów.

(Prawo bankowe)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-16 19:47:35
Autor: Krzysztof
zamnięcie rachunku

"Grażyna.Ł" <luszcz1@poczta.onet.pl> wrote in message news:hnnq3m$b33$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zamykalem w styczniu 2009, wyslalem pismo o zamknieciu rachunkow tradycyjna poczta, listem poleconym wraz z tokenem, co zaznaczylem w liscie. Przez poczte wewnetrzna wyslalem tylko info, ze zamykam konto i wysylam im token wraz z pismem. Wystarczylo i potem po pewnym czasie wyslali mi pismo, ze konto zostalo zamkniete.

zamnięcie rachunku