zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy

Data: 2012-11-19 18:34:02
Autor: Yakhub
zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy
W liście datowanym 17 listopada 2012 (19:22:25) napisano:

Witam, chyba będe miał problem ze sklepem meblowym i potrzebuję
Waszej opinii w tej sprawie. Otóż, złożyłem pisemne zamówienie na
kilka mebli "wolnostojących", wpłaciłem zaliczkę. Na kilka dni przed
dostawą obsługa sklepu poinformowała mnie mailowo, że jedna z szaf
przyjedzie rozmontowana/.../

Ja bym się ucieszył.

Uwielbiam montować meble! (serio).

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

zamowienie mebli, dodatkowy koszt zlozenia jednej szafy