zamrażarka do piwnicy

Data: 2013-02-12 10:39:03
Autor: Ann
zamrażarka do piwnicy

Użytkownik "Andrzej" <123456789www@poczta.onet.pl> napisał
Stara zamrażarka już ledwo dycha, rozejrzałem się za nową. W jednym ze sklepów sprzedający poinformował mnie że obecne zamrażarki pracują w pewnym zakresie temperatur poniżej 16 stopni celsjusza nie chodzą i powyżej 34 się wyłączają.

zarowno moi rodzice jak i tesciowie maja zamrazarki w piwnicy, razem 3 lub 4 sztuki beda juz z tych nowych i nic tam sie nie dzieje z nimi, na pewno w pomieszczeniach jest ponizej 10 stopni
jesli nie chcesz inwestowac w nowa zamrazarke, bo nie jestes pewny warunkow w piwnicy, mozesz kupic jakas uzywke z niemiec za 200 zlotych i pewnie tez pare lat posluzy
pozdrawiam
Anka

zamrażarka do piwnicy