zamwowienia publiczne wadium niestartowanie w przetargu

Data: 2013-05-11 18:20:44
Autor: AdamS
zamwowienia publiczne wadium niestartowanie w przetargu
Dnia Fri, 10 May 2013 17:09:14 +0200, Wojtek napisał(a):

Witam!

Jest sobie przetarg na usługi w Gminie. Wpłaciłem wadium, jednak z pewnych przyczyn nie mogę (nie chcę) wystartować w tym przetargu (złożyć oferty). Czy wadium przepadnie?

Na pewno powinni zrócić wadium zgodnie z art.46 ust.1 pzp

Jak chcesz wcześniej to patrz ust.2 ww art. Co prawdna nie wycofałeś
oferty tylko w ogóle jej nie złożyłeś ale efekt jest ten sam, tzn. w
przed upływem terminu składania ofert Twojej oferty zamawiający nie
posiada.

Celem wadium jest zabezpieczenie oferty a nie samych chęci wzięcia
udziału w postępowaniu.

Zamawiający zatrzymuje wadium w ściśle określonych przypadkach
określonych w ust. 4a i 5 a nie uznaniowo.
--
Pozdrawiam AdamS

zamwowienia publiczne wadium niestartowanie w przetargu