zamykanie rachunków

Data: 2010-07-02 14:58:20
Autor: MarekZ
zamykanie rachunków
Dziś zamykałem kilka rachunków i do grona banków (Raiffeisen), który zamyka rachunki od razu i bez niepotrzebnego gadania należy dodać Getin.

Natomiast w przypadku Aliora wydaje się, że oni nie rozumieją co to jest brak okresu wypowiedzenia (żadna karta nie była powiązana z tym rachunkiem), choć na samym wydruku taka opcja jak najbardziej jest możliwa do zaznaczenia. Nie chciało mi się wykłócać, bo to i tak nic nie zmienia, zostało z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.

Data: 2010-07-02 15:15:39
Autor: XYZ
zamykanie rachunków
On 02.07.2010 14:58, MarekZ wrote:
[...]

Chyba w Pekao na formularzu zamknięcia rachunku też jest możliwość takiego wyboru. Oczywiście klient dostaje pismo z zaznaczonym kwadratem, że zamknięcie nastąpi z końcem miesiąca następującego po miesięcu złożenia wypowiedzenia (OIDP).

zamykanie rachunków