zaniżone odszkodowanie OC - jak walczy ć?

Data: 2014-12-28 14:33:17
Autor: GrzeÅ›
zaniżone odszkodowanie OC - jak walczy ć?
Witam,

do tych co mają doświadczenie: jak walczyć z ubezpieczycielem o należne
odszkodowanie (OC)?
Na razie mam wycenę z PZU, np. reflektor (biksenon skrętny) wyceniony
jest na 450zł, na allegro najtańszy nowy (nie chiński, albo oryginalny,
albo Hella, nie pamiętam...) 1700zł.

Masz Autocasco ?

Jak masz to likwiduj z AC, a po sprawie ubezpieczyciel wystąpi do OC sprawcy o zwrot. A jako że Twojemu AC nie zależy na kosztach - wyceni jak należy.

O ile wiem to najspokojniejszy sposób "walki" z upierdliwym towarzystwami.

A jak w koło dostałeś, to całe zawieszenie do przeglądu, w tym łożyska, przekładnia kierownicza i wszystkie gałki, wahacze itd. A jak to np. VW albo Audi, to masz wesoło .... i nie odpuszczaj, bo autko jest niepewne po takim uderzeniu !!!

Powodzenia !
--
Grzegorz

zaniżone odszkodowanie OC - jak walczy ć?