zaniżona wycena szkody AC - Aviva

Data: 2012-02-08 01:56:22
Autor: grzech
zaniżona wycena szkody AC - Aviva
mam ac w opcji ze swoim udzialem, samochod jest stary wiec amortyzacja
wchodzi w grę również, ubezpieczneie wykupilem na czesci oryginalne..

Bywa, że to jest niejasne w ubezpieczeniu. Niedawno ubezpieczałem auto
i poprosiłem by również policzył koszt ac na nowych częściach.
Ten policzył i wyszło jakieś 60% więcej. Zrezygnowałem z tej opcji ale
potem doczytałem w OWU, że ona działa ale dla aut nie starszych niż 6
lat.
Czy agent o tym nie wiedział? - nie wiem, nie dochodziłem. Pewnie
kłopot by się pojawił w razie dzwonka jak bym się zdecydował na to -
jak Ty.
Doczytaj OWU.

grzech
626