zaniżone odszkodowanie oc - co dalej

Data: 2011-10-07 14:25:27
Autor: Robert_J
zaniżone odszkodowanie oc - co dalej
Pacjent to Octavia II kombi z 2007r., według rzeczoznawcy hdi do wymiany lampa tylna prawa, nakładka zderzaka tył dowymiany i lakierowania, błotnik tylny prawy do lakierowania. Kosztorys łącznie na kwotę 1245zł netto, w tym m.in. lampa tylna za 84zł (za tyle nawet na allegro nie ma!), lakierowanie błotnika 89zł, lakierowanie zderzaka 183zł.

Za tyle to nie wiem czy naprawisz dobry rower :-). MZ te kwoty są mocno zaniżone. W życiu się na to nie pisz...

Chciałbym naprawić to w warsztacie pana kazia gotówkowo, nie dowiadywałem się jeszcze za ile to zrobi ale wątpię żeby się zmieścił w tej kwocie,

Marne szanse że się zmieści. A już na pewno nie da się "uszczknąć" nic z tej kwoty :-)

Jakie kroki dalej poczynić? pojechać po kosztorys do aso i z tym jechać do ubezpieczyciela?

Oddaj auto do dobrego warsztatu, który ma umowę z HDI o naprawy bezgotówkowe. Wtedy Ty masz święty (prawie) spokój i zrobione auto, oni się pałują z TU. Podejrzewam że chciałeś trochę przyoszczędzić na odszkodowaniu, ale często kończy się to zerowym zyskiem, a nawet bywa że i potrzebą dołożenia do interesu ;-).

zaniżone odszkodowanie oc - co dalej