zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.

Data: 2011-07-08 13:28:35
Autor: mleko
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
On 2011-07-08 13:23, Piotr wrote:

czy ktos moze zaopiniowac ten moto:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160613718580&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123

ja wiem ze sie powinno pytac przed aukcja, ale tak wyszlo ;)

jedno co sie rzuca w oczy - nie ma plastikow oryg, kierunkow itd. - moze
byc tak, ze sie nie da zarejestr? nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

"V5 been lost" - czyli bez papierów.  To tak jakbys w Polsce kupowal moto bez tablic i DR.  Byc moze gosc ma mozliwosc udokumentowac pochodzenie pojazdu i wowczas da sie V5 odzyskac.

Data: 2011-07-08 13:31:28
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-08 13:28, mleko pisze:

"V5 been lost" - czyli bez papierów.  To tak jakbys w Polsce kupowal
moto bez tablic i DR.  Byc moze gosc ma mozliwosc udokumentowac
pochodzenie pojazdu i wowczas da sie V5 odzyskac.

no potem gdzies wyczytalem ze jesli v5 w uk jest lost (cokolwiek to v5 jest) to mozna isc do lokalnego authority jakiegos i to odzyskac...

....no ale jesli on pisze, ze lost - w sensie - nigdy go nie mial - to juz klops ;)

Data: 2011-07-10 00:58:33
Autor: morghul
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
no potem gdzies wyczytalem ze jesli v5 w uk jest lost (cokolwiek to v5 jest) to mozna isc do lokalnego authority jakiegos i to odzyskac...

Ale wiesz że lost ma kilka znaczeń? Aha... nie wiesz i zakładasz że zgubiony, do tego że zgubiony przez obecnego właściela, do tego że on bedzie chciał go dla Ciebie specjalnie odzyskiwać...

...no ale jesli on pisze, ze lost - w sensie - nigdy go nie mial - to juz klops ;)

Aha... i zaczynasz się zastanawiać nad tym po wygraniu aukcji? I jeszcze chciałeś za to coś bez papierów zapłacić 850f? Bezmózgowie. I jeszcze się obruszasz jak Ci chłopaki napisali ze dureń jesteś?
To sobie wyobraź co sobie angol pomyslał o Tobie.

--

morghul

Data: 2011-07-10 01:24:19
Autor: Piotr
[...]

A jakie jeszcze znaczenie ma slowo "lost" - oprocz tego, ze zagubiony?

http://www.thefreedictionary.com/lost

- czyli zagubiony, nie w posiadaniu, zniszczony - itd.

Tam jest tak, ze ten V5 mozna odzyskac nawet bez wychodzenia z domu - czyli minimum checi i zalatwione.

Aha... i zaczynasz się zastanawiać nad tym po wygraniu aukcji?

A nie mam prawa pytac o to po zakonczeniu aukcji? Przeciez jakbys w Polsce wystawil motocykl i napisal "dowod rejestracyjny zostal zagubiony" to dla mnie oznacza tyle, ze trzeba go odzyskac przed przerejestrowaniem - tak dla mnie to brzmi. Ze nie ma go od razu, od tzw. reki - ale trzeba odzyskac.

I jeszcze chciałeś za to coś bez papierów zapłacić 850f?

Chyba cos okolo tego, nie pamietam dokladnie. Ale mniej wiecej - tak ;) Dlaczego bez papierow - przeciez to jest do odzyskania. Jak zagubisz w Polsce dowod rejestracyjny - to mozna to odzyskac czy nie? Poza tym - chcialem zaplacic tyle za XT600 z 2001 roku, dla mnie OK cena - pod warunkiem prawdziwosci opisu oczywiscie 'excellent condition' itd. itp.

Bezmózgowie. I jeszcze się obruszasz jak Ci chłopaki napisali ze
dureń jesteś?
To sobie wyobraź co sobie angol pomyslał o Tobie.

Przepraszal i twierdzil, ze niestety nie wie jak to sie odzyskuje, ze sie nie da, ze nie mial i tak go kupil i ze tak wlasciwie to klops z tym jest. Co sobie pomyslal to nie wiem - ale mogl konkretnie napisac "nie ma i nie bylo V5 i jest nie do odzyskania" czy jak tam - albo "sprzedaje bez V5 i nie ma mozliwosci jego odzyskania". No ja bym jakos tak to ujal - to dosc wazny faktor w calej sprawie.

Data: 2011-07-11 00:19:48
Autor: morghul
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Tam jest tak, ze ten V5 mozna odzyskac nawet bez wychodzenia z domu - czyli minimum checi i zalatwione.

Pierdolenie, napisał że nie ma i już a ty z góry założyłeś że nie ma ale może mieć.

[...]

Ale on Ci napisał że nie ma przecież. To ty założyłeś że może mieć nie pytając. Dla mnie to dziecianada. Przecież nie napisał że sprzedaje z dowodem tylko że sprzedaje bez a Ty się dziwisz po fakcie że nie ma.
Twoja wina a nie sprzedającego i ja na jego miejscu bym się wkurwił. Ot co.

--

morghul

Data: 2011-07-11 00:51:28
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 00:19, morghul pisze:
[...]

V5 has been lost = V5 zostalo zagubione (nie rowna sie - V5 nie ma, nie bylo, nie bedzie). Czysta matma.

Data: 2011-07-11 07:50:18
Autor: Jasio
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Piotr <zx040040@gmail.com> napisała rzekomo news:4e1a2cf1$1news.home.net.pl
[...]

V5 been lost - oznacza, nie ze "dowod zgubiony i da sie odzyskac". Oznacza "dowod zgubiony". Kropka.
Przeczytales, co chciales przeczytac. Zalicytowales po pijaku w piatek w nocy podjarany, ze tanio i bez problemow. A teraz chcesz sie wykrecic, skoro wczesniej byles zamroczony. Ot co.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-07-11 08:08:14
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 07:50, Jasio pisze:
Przeczytales, co chciales przeczytac. Zalicytowales po pijaku w piatek w
nocy podjarany, ze tanio i bez problemow. A teraz chcesz sie wykrecic, skoro
wczesniej byles zamroczony. Ot co.

Wklep w google 'V5 document' i zobacz jak to sie odzyskuje to zrozumiesz.

Kuniec i kropka (moja) w tym watku.

Data: 2011-07-11 08:10:00
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 08:08, Piotr pisze:

Wklep w google 'V5 document' i zobacz jak to sie odzyskuje to zrozumiesz.

wklep 'lost' w dowolny slownik ang-pol to zrozumiesz.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 11:22:00
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
wklep 'lost' w dowolny slownik ang-pol to zrozumiesz.

no zgubiony, zgubiony. to ty nie rozumiesz do konca - bo ten v5 nawet jesli zgubilem 3 lata temu i nie mam pojecia gdzie i nigdzie nie zglosilem etc. etc. - jesli kiedykolwiek istnial - otrzymam w 2 dni po zgloszeniu - do skrzynki pocztowej - to jak dowod rejestracyjny - tego nie mozna sie pozybyc, mozna zgubic, spalic, przepic nie wiem co - ale jesli byl - to sie odzyska - a jesli nawet nie bylo to na podstawie faktur zakupu itd. poczytaj o v5, zrozumiesz.

i to juz naprawde ostatnia moja wypowiedz w sprawie. panowie zamknijmy temat, prosze.

Data: 2011-07-11 12:01:23
Autor: Roman Niewiarowski
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
W dniu 2011-07-11 11:22, Piotr pisze:

no zgubiony, zgubiony.

chodzilo mi o 'utracony'.

[...]

Po co mam czytac o V5 ? Wystarczy ze sie zastanowie i jesli wystawiam na aukcje motocykl z opisem 'lost v5' to znaczy ze nie mam i miec nie bede tego dokumentu. Bo gdybym mial mozliwosc odzyskania w dwa dni czy tydzien, wtedy bym odzyskal i dostal wiecej dularow angielskich za pascia. Brak papira w znaczacy sposob obniza wartosc sprzetu, takze u fajfoklokow.
Oni sie nie robia lewi od jezdzenia lewa strona.

i to juz naprawde ostatnia moja wypowiedz w sprawie. panowie zamknijmy
temat, prosze.

od tego jest moderator albo admin tego foruma.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 12:12:06
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
no zgubiony, zgubiony.

chodzilo mi o 'utracony'.

no tez moze byc - ale jakkolwiek by nie byl utracony - jest do odzyskania w 5 minut, no - w 2 dni.

Po co mam czytac o V5 ?

chodzilo mi o to, ze to jakos jest latwe do odzyskania - a zakladalem, ze ty mozesz o tym nie wiedziec...

[...]

tez tego nie rozumiem tak ogolnie - mysle, ze ten motor po prostu jest niewiadomego pochodzenia, a chlopak nie chcial tego wprost napisac na aukcji - moze kupil od jakichs szemranych typow...

Oni sie nie robia lewi od jezdzenia lewa strona.

nie, oni sie robia lewi od tych autobusow pietrowych i czerwonych budek telefonicznych ;)

Data: 2011-07-11 12:16:10
Autor: Grzybol
Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości
nie, oni sie robia lewi od tych autobusow pietrowych i czerwonych budek telefonicznych ;)

Weź już wypierdalaj na targ chłopów w jaja całować, może ci wybaczą... I nie pisz tu już swoich jebanych, hrabiowskich przemyśleń, bo my lud gminny jakoś nie współczujemy ci.

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 12:27:07
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 12:12, Piotr pisze:

chodzilo mi o to, ze to jakos jest latwe do odzyskania

gdyby bylo to by nie bylo 'v5 lost', w tym wypadku jest trudne/niemozliwe.

tez tego nie rozumiem tak ogolnie

Ogolnie to jest: 'nikt nie oddaje za poldarmo swojej wlasnosci, nawet w jukeju, niemcach czy ameryce (o Nigerii nie wspomne).'

- mysle, ze ten motor po prostu jest
niewiadomego pochodzenia, a chlopak nie chcial tego wprost napisac na
aukcji - moze kupil od jakichs szemranych typow...

A moze poszli do lasu.

pozdr
newrom
PS. zanim kupisz nastepny sprzet do przekladek to sie zorientuj wczesniej ile bedzie kosztowac rama do ktorej bedzie pasowac bez przerobek, albo ile zaplacisz komus za przerobki. Bo moze byc skorka za wyprawke.
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 12:45:14
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
gdyby bylo to by nie bylo 'v5 lost', w tym wypadku jest trudne/niemozliwe.

nie, to nie jest trudne ani nie jest niemozliwe - jest wrecz latwe - jesli sprzet jest udokumentowanego pochodzenia...

ten v5 to nie jest chyba taki dokladnie odpowiednik naszego dowodu rejestracyjnego tylko - jakby potwierdzenie pochodzenia bardziej - bo moto moze nie byc zarejestrowane nigdy, a v5 miec powinno

Ogolnie to jest: 'nikt nie oddaje za poldarmo swojej wlasnosci, nawet w
jukeju, niemcach czy ameryce (o Nigerii nie wspomne).'

hmm no nie jest tak do konca - ja swojego czasu sprzedawalem dobry samochod za pol darmo bo wyjezdzalem na 2 lata i kompletnie nie byl mi potrzebny - a musialem sprzedac w 2 tygodnie...

....albo - ostatnio poszedl na aukcji Aprilia Pegaso Trail 2008 rok z malym przebiegiem za 1500 GBP - wlasnie pol darmo...

....ogolnie nie dla wszystkich moto czy auto czy co tam stanowi taka wartosc by sie cackac pol roku i stracic 'jak najmniej' - moze sie komus oplacac sprzedac za duzo mniej i miec problem z glowy...

i tutaj mysle, ze UK jest dobrym rynkiem bo wielu ludzi zmienia czesto miejsce zamieszkania na inny kontynent.

[...]

ta rama to tam 500 zl, wiec nic - ale bez sensu kupowac cos i potem przekladac w jakas rame, za duzo pieprzenia jak dla mnie

dobra, dosc dywagacji mam nadzieje, ze komus sie ta cala wiedza w tym watku a'propos v5 zgromadzona - przyda

Data: 2011-07-11 12:59:18
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 12:45, Piotr pisze:

nie, to nie jest trudne ani nie jest niemozliwe - jest wrecz latwe -
jesli sprzet jest udokumentowanego pochodzenia...

No to kupuj i odzyskaj..
kyrjeelejson, debil angol, napiszze mu co ma zrobic zeby ten dokument odzyskac bo to latwe.

samochod za pol darmo bo wyjezdzalem na 2 lata i kompletnie nie byl mi
potrzebny - a musialem sprzedac w 2 tygodnie...

Na jeden taki przypadek jest tysiac gdzie obsliniony nabywca mysli ze wyruchal sprzedajacego albo co najmniej Pana Boga za nogi zlapal. A pozniej sie okazuje ze 'niedoczytal, niezrozumial, myslal, zle zinterpretowal' etc.

....albo - ostatnio poszedl na aukcji Aprilia Pegaso Trail 2008 rok z
malym przebiegiem za 1500 GBP - wlasnie pol darmo...

A platnosc byla western union ? ;)

pozdr
newrom
PS. ej, wygralem w anglii na loterii 1mln funtow, odebralbys za mnie i podrzucil mi wygrana w gotowce ? 20% daje za ta usluge!
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 13:07:15
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
No to kupuj i odzyskaj..
kyrjeelejson, debil angol, napiszze mu co ma zrobic zeby ten dokument
odzyskac bo to latwe.

chesz powiedziec, ze chcesz wystapic w moim imieniu i napisac tam jak ma odzyskac dokument v5? tylko jako kto chcesz wystapic?

[...]

no nie uzywalbym az takich slow - ale zgadzam sie, okazje sie trafiaja zadko, a prawdziwe okazje juz wogole zadko-zadko ;)

....wiesz to jest tez kwestia podejscia do rzeczy - np. ta aprilia byla dosc mocno pordzewiala, wlasciwie nie pordzewiala - ale na niektorych czesciach (wahacz itp.) byl taki dosc mocny nalot - dla jednych to dyskwalifikacja, inny to oleje...

....albo - ostatnio poszedl na aukcji Aprilia Pegaso Trail 2008 rok z
malym przebiegiem za 1500 GBP - wlasnie pol darmo...

A platnosc byla western union ? ;)

nie, akurat spoko deal bo przez dealera uzywanych moto, platnosc przy odbiorze itd. - w sumie to moze byc ta rdza (czytaj powyzej) - albo po prostu aprilia nie jest tak popularna tam i sie dlugo nie sprzedawala...no nie wiem, wiesz za 1500 GBP mozesz miec np. taka XT 600 2003-4 rok (koncowka produkcji) i to chyba lepsze moto niz Pegaso 2008 - no przynajmniej jak dla mnie

Data: 2011-07-11 13:28:07
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 13:07, Piotr pisze:

chesz powiedziec, ze chcesz wystapic w moim imieniu i napisac tam jak ma
odzyskac dokument v5? tylko jako kto chcesz wystapic?

NAPISZŻE.

no nie uzywalbym az takich slow

ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

czesciach (wahacz itp.) byl taki dosc mocny nalot - dla jednych to
dyskwalifikacja, inny to oleje...

Czyli cena byla adekwatna do wartosci zaniedbanego pascia?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 11:34:12
Autor: AZ
On 2011-07-11, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
prostu nie wypada Ci tak mowic.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-11 13:37:16
Autor: Grzybol
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci
On 2011-07-11, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.
Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
prostu nie wypada Ci tak mowic.

No i do HRABIEGO sie zwraca...

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 13:48:53
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 13:34, AZ pisze:

Chlopie, Tyzes z dawnej stolycy, miasta ksiezy i slynnego okna. Po
prostu nie wypada Ci tak mowic.

Wszystko co nie jest Stolica obecna (czyli nie znajduje sie pomiedzy grojcem, sohaczewem, minskiem, a makowem) to prowincja.
A prowincjusz moze wiecej

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-07-11 13:40:25
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
chesz powiedziec, ze chcesz wystapic w moim imieniu i napisac tam jak ma
odzyskac dokument v5? tylko jako kto chcesz wystapic?

NAPISZŻE.

Ah, no. Pisalem, napisal, ze czasu nie ma sie w to bawic i jak chce to biore bez v5 albo anulujemy. No to anulujemy.

no nie uzywalbym az takich slow

ja z prowincji jestem, wiec mi wypada.

Nikomu nie wypada, a szczegolnie w takim szacownym gremium ;)

czesciach (wahacz itp.) byl taki dosc mocny nalot - dla jednych to
dyskwalifikacja, inny to oleje...

Czyli cena byla adekwatna do wartosci zaniedbanego pascia?

Ja nie wiem czy zaniedbanego. A ty polerujesz swoj motor? Bo ja tam moge miec jakis 'brzydszy' byle mechanicznie byl OK.

Moim zdaniem i tak 1500 GBP za Pegaso z 2008 - o ile oczywiscie ktos by chcial takie moto - to dobra cena. Nawet jak ktos by sobie potem spedzil troche czasu na polerce ;))

Data: 2011-07-11 14:26:07
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 13:40, Piotr pisze:

Nikomu nie wypada, a szczegolnie w takim szacownym gremium ;)

Gremium MC tu sa ?

Ja nie wiem czy zaniedbanego.

napisales ze z jakimis naciekami :)

A ty polerujesz swoj motor?

A jakie ma znaczenie co JA robie ? :)
Za moj motor, niepolerowany moglbym dostac z 8 tysiakow, jakbym go piescil bylby wart ze dwa tysiaki wiecej.
Ale gdyby ktos go kupil za osiem to nie zrobilby megainteresu, po prostu cena bylaby zgodna ze stanem sprzetu.
A w motocyklach stan wizualny na bardzo duzy wplyw na cene.

Bo ja tam moge  miec jakis 'brzydszy' byle mechanicznie byl OK.

to ja to na przykladzie sproboje
1. stan idealny 5tys
2. drobne rysy 4,5 tys
3. lekkie odrapania, przerysowanai (np po parkingowce) 4tys
4. szlif 3
5. szlif zakonczony na slupie 1500
6. po szlifie zakonczonym na slupie pomalowany pedzlem, spod farby wylazi rdza , rama zaszpachlowana* 500

czyli kupujac ten za 500 nie trafiles okazji bo w stanie idealnym sa po 5tys, tylko kupiles motor za 500...

pozdr
newrom

* - nie dotyczy gsxr
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 12:31:45
Autor: AZ
On 2011-07-11, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

6. po szlifie zakonczonym na slupie pomalowany pedzlem, spod farby wylazi rdza , rama zaszpachlowana* 500

* - nie dotyczy gsxr

Chyba ze sie kupi brand new frame nieskalana numerem VIN ani
tabliczka. Wtedy wartosc sprzetu rosnie pieciokrotnie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-11 14:41:16
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 14:31, AZ pisze:

Wtedy wartosc sprzetu rosnie pieciokrotnie.

Koszt. Nie wartosc!

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - doĹźywocie.

Data: 2011-07-11 15:44:44
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Ja nie wiem czy zaniedbanego.

napisales ze z jakimis naciekami :)

Szkoda, ze juz nie ma fotek. To byly takie jakby...hmmm jakby rdza, ale nie rude ;)

[...]

Hmm, nie sadzilem. Ja raczej potrzebuje moto do jezdzenia na jakies wypady do lasu, szutry, jakies Gruzje itp. i mi to w sumie lata jak to wyglada - byle nie rozkraczyl sie gdzies w interiorze ;)

No ale to ja, rzeczywiscie sa chlopaki na czoperach co pewnie pieszcza swoje wydechy i moze nic w tym zlego, ba - nawet nakrecaja koniunkture ekonomiczna (pasty, sciereczki itd.) ;)

[...]

Nie no rozumiem punkt widzenia. To powiem inaczej - z mojego punktu widzenia kupic jakas lekko zakefiala Pegaso z 2008 roku za 1500 GBP - byloby super interesem. Ale rozumiem, ze dla kogos kto zwracalby uwage na takie rzeczy - bylby to sredni interes lub nawet - normalny.

Data: 2011-07-11 13:54:47
Autor: AZ
On 2011-07-11, Piotr <zx040040@gmail.com> wrote:

No ale to ja, rzeczywiscie sa chlopaki na czoperach co pewnie pieszcza swoje wydechy
Nie wiem ale wydaje mi sie, ze kogos obrazasz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-11 16:10:31
Autor: Piotr
On 2011-07-11, Piotr<zx040040@gmail.com>  wrote:

No ale to ja, rzeczywiscie sa chlopaki na czoperach co pewnie pieszcza
swoje wydechy

Nie wiem ale wydaje mi sie, ze kogos obrazasz.

Bez przesady. Widzialem wiele z wypieszczonymi chromami, nawet jeden u mnie stoi w hali garazowej - Intruder, ladny swoja droga - typ pucuje na glanc chyba po kazdej jezdzie. Ale to inne moto - pucowalbys tak enduro ktore za chwile urypiesz w blocie albo ktore i tak obetrzesz o jakis kamien itd.? No pewnie nie, inny styl.

Data: 2011-07-11 20:02:39
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 15:44, Piotr pisze:

Szkoda, ze juz nie ma fotek. To byly takie jakby...hmmm jakby rdza, ale
nie rude ;)

To ja juz wiem co to bylo, chlopakom sie znudzilo piss on the harley i zrobili piss on the pegaso.

Hmm, nie sadzilem. Ja raczej potrzebuje moto do jezdzenia na jakies
wypady do lasu, szutry, jakies Gruzje itp. i mi to w sumie lata jak to
wyglada - byle nie rozkraczyl sie gdzies w interiorze ;)

Czyli za poobijanego obdartego z godnosci i lakieru motora dasz tyle wychuchona sztuke z oryginalnym lakierem ?

No ale to ja, rzeczywiscie sa chlopaki na czoperach co pewnie pieszcza
swoje wydechy i moze nic w tym zlego, ba - nawet nakrecaja koniunkture
ekonomiczna (pasty, sciereczki itd.) ;)

to nie zalezy od typu motocykla, tylko typu czlowieka. Enduraki tez bywaja wypieszczone.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-11 21:32:29
Autor: Jacot
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2011-07-11 15:44, Piotr pisze:

Ales sie wciagnal;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-07-11 22:24:58
Autor: Piotr
[...]

No wiesz, bez przesady - poobijany, odarty z godnosci i lakieru - to sie rozni od 'ryska tu, ryska tam i troche rdzy' ;)

Ale tak - jakbym mial fajne moto z jakimis ryskami, peknieciami tu i uwdzie itd. i w super stanie techn, np. z niskim przebiegiem - albo swietnie wygladajace tylko jakos gorsze mechanicznie - wybralbym to pierwsze.

A oczywiscie ze jakbym kupowal z salonu i chocby byl babol na kierze to bym targowal ;)

Data: 2011-07-13 11:30:11
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-11 22:24, Piotr pisze:

Ale tak - jakbym mial fajne moto z jakimis ryskami, peknieciami tu i
uwdzie itd. i w super stanie techn, np. z niskim przebiegiem -

Zglos sie do Zapka.
Ciesze sie ze moglem pomoc.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-13 12:02:30
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Zglos sie do Zapka.
Ciesze sie ze moglem pomoc.

No widzialem ta XRke ale to na kopa, ja niedoswiadczony to ciezko mi by bylo...

A widziales ta Pegaso 2008 za 1560 GBP - bo wyslalem poprzednio linka i widac ten nalot co to niby rdza.

Data: 2011-07-13 13:48:41
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-13 12:02, Piotr pisze:

No widzialem ta XRke ale to na kopa, ja niedoswiadczony to ciezko mi by
bylo...

Dobrze ze nie zalicytowales bo pomyslales ze skoro nie ma rozrusznika to moze go kupic i dolozyc w pare chwil ;)

A widziales ta Pegaso 2008 za 1560 GBP - bo wyslalem poprzednio linka i
widac ten nalot co to niby rdza.

Nie widzialem, ikserke Zapka znam, pegaso nie znam.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-13 19:35:29
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Dobrze ze nie zalicytowales bo pomyslales ze skoro nie ma rozrusznika to
moze go kupic i dolozyc w pare chwil ;)

Odczep sie juz no z tym v5 to inna sprawa. Ale ten bak acerbisa to by mogl dolozyc...;)

A widziales ta Pegaso 2008 za 1560 GBP - bo wyslalem poprzednio linka i
widac ten nalot co to niby rdza.

Nie widzialem, ikserke Zapka znam, pegaso nie znam.

Tu masz - bo mowiles, ze to niemozliwe ze w UK czy tam na ebaju mozna cos 'taniej' znalezc:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260807687089&ssPageName=STRK:MEDWX:IT

Data: 2011-07-13 23:00:43
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-13 19:35, Piotr pisze:

Odczep sie juz no z tym v5 to inna sprawa.

:-D
No ale przeciez moglby dokupic, sciagnac dhlem i za dwa dni by mogl montowac! ;)

Ale ten bak acerbisa to by mogl dolozyc...;)

I jeszcze laske zrobic.

Tu masz - bo mowiles, ze to niemozliwe ze w UK czy tam na ebaju mozna
cos 'taniej' znalezc:

Przeczytaj co pisalem. Nie twierdzilem ze okazje nie istnieja, nie twierdzilem ze nie mozna kupic taniej niz u nas, ale anglosasi maja takie powiedzenie 'dostajesz to za co placisz'.
Ta aprilka jest od makaroniarzy, to tez wplywa na cene (obnizenie jej oczywiscie).

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-07-13 23:35:47
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Ale ten bak acerbisa to by mogl dolozyc...;)

I jeszcze laske zrobic.

łaski nikt nie robi, że bak doda, skoro ma, sprzeda moto i co - bedzie uzywal jako bidon? po co mu to ;)

[...]

generalnie rozmowa byla w kierunku - ze ja jestem glupi bo mysle, ze w UK to za pol darmo cos dostane, bo mysle, ze oni niby tacy glupi, ze sie nie znaja itd. - ja tylko mowilem, ze na pewno na rynku UK bedzie wiecej okazji, ludzie czesciej sie przenosza z kontynentu na kontynent itd. - i tu dalem przyklad tej aprili.

a ona wcale nie jest od makaroniarzy, jak piszesz - tylko z UK, no wyprodukowana moze jest 'gdzies tam', ale rejestrowana i uzywana byla w UK - zobacz zreszta na nalepke na szybie, poprzedni uzytkownik to zolnierz - a wiec masz 100% ze dbana jak wlasny M16 czy co oni tam maja ;)

Data: 2011-07-14 00:05:20
Autor: Grzybol
nie znaja itd. - ja tylko mowilem, ze na pewno na rynku UK bedzie wiecej okazji, ludzie czesciej sie przenosza z kontynentu na kontynent itd. - i

Panie Hrabio, taki maliniak? Wszak wżdy narody znają i Wiegachną Brytanię WYSPĄ nazywają...

--
Grzybol

Data: 2011-07-14 00:17:56
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-14 00:05, Grzybol pisze:
Panie Hrabio, taki maliniak? Wszak wżdy narody znają i Wiegachną
Brytanię WYSPĄ nazywają...

Ale konkretnie - to o co chodzi w tym pytaniu?

Musze doprecyzowac, bo belkot plebsu zawsze jakis taki niezrozumialy, niby cos tam taki chamek chce, ale o co konkretnie chodzi - to zawsze jednak trzeba dopytac...bo cos tam taki steknie, cos wyduka - ale zeby juz jakos sensownie zdanie zlozyc do kupy to tego my panowie sie oczywiscie od plebsu nie spodziewamy - nianie ucza nas by jak plebs o cos pyta - spytac na wszelki wypadek o co chamowi chodzi...

....duza szansa ze taki rzeczony chamek nie bedzie w stanie nawet powtorzyc pytania...to calkiem naturalne, a pan po prostu nadal podtrzyma w plebsie to takie dozgonne poczucie nizszosci, ktore nim powoduje i dzieki ktoremu to plebs jest plebsem, a nie panem - i to plebs zbiera truskawki czy tnie swinie czy pucuje jakis tam podjazd...a pan siedzi i pije piwo i poswieca swoj czas rzeczom wazniejszym...

Data: 2011-07-14 08:06:29
Autor: Grzybol
news:4e1e1995$1news.home.net.pl... W dniu 2011-07-14 00:05, Grzybol pisze:
[...]

Nie pochlebiaj sobie psi chuju... Z pana masz tyle co kurwa z damy. Najpierw do szkoły trzeba było chodzić, potem szpanować.

--
Grzybol

Data: 2011-07-12 10:31:18
Autor: Piotr
[...]

no i zeby nie bylo zem goloslowny - nie uwazasz, ze to dobra cena za takie cos:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260807687089&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Data: 2011-07-11 21:11:20
Autor: Piotr Rezmer
Piotr pisze:

Hmm, nie sadzilem. Ja raczej potrzebuje moto do jezdzenia na jakies
wypady do lasu, szutry, jakies Gruzje itp. i mi to w sumie lata jak to
wyglada - byle nie rozkraczyl sie gdzies w interiorze ;)

Kilka lat temu kontaktowałem się z pewnym Niemcem który organizował motocyklowe wypady offroadowe po Hiszpanii. Wypady robili na beemkach małych i dużych. Co kilka lat wymieniają motocykle. Z tego co mi mówił, maszyny mają wady optyczne (zarysowania, obcierki) natomiast są regularnie serwisowane. Chciałem kiedyś od nich kupić maszynę ale akurat mieli tylko duże gieesy. Spróbuj poszukać takich firm, może akurat coś trafisz.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-07-11 22:22:59
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 21:11, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Spoko, dzieki. Nie no generalnie jest duzo fajnych moto na ebayach i innych takich.

Jest tez taka firma w DE sprzedajaca moto po jakichs przekretach celnych czy czyms takim oraz moto polizei - no i po wojsku...mieli swojgo czasu duzo tych HD MT350 - u nas na allegro po 13k PLN a tam jakies 400-500 EUR :)

Data: 2011-07-11 22:27:03
Autor: Grzybol
[...]

Oczywiście. Niemiec jebnięty daje za darmo, a durny Polak płaci 10 razy tyle. Pierdolisz jak wielu małych kutasów podobnych do ciebie. Teraz zacznij wyzywać mnie od polaczków... Kurwa, tfu...

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 22:47:52
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 22:27, Grzybol pisze:
Oczywiście. Niemiec jebnięty daje za darmo, a durny Polak płaci 10 razy
tyle. Pierdolisz jak wielu małych kutasów podobnych do ciebie. Teraz
zacznij wyzywać mnie od polaczków... Kurwa, tfu...

Sluchaj, to chyba ty sie tak tam ze mna wczesniej scierales - wiec nie, nie bede cie wyzywal bo...no ojej - operujemy na innych poziomach energetycznych ;) To juz wiemy i taka wiedze o sobie pewnie masz.

Co do tych MT350 - to akurat dokladnie tak bylo - bo sam myslalem zeby nie kupic do polatania po okolicznych lasach - ale jednak 350 ccm i 190 kg wagi to troche cos nie tak, no i trzeba bylo brac po kilka sztuk.

Stronka to chyba http://www.edisposals.com ale nie jestem pewien - mam w linkach kilka takich.

Data: 2011-07-11 14:10:01
Autor: morghul
[...]

A to jest akurat proste. Może się angolowi nie chciało słać listów do DVLA, może jest za głupi zeby taki list napisać, może go nie stać na znaczek albo i inne równie głupie może. Gdyby mógł mieć to by miał bo te herbatniki nie są takie naiwne jak to polacy o nich myślą i nie sprzedają sprzęta wartego 2500f za 1500f, chyba że sprzęt stał 3 lata na brzegiem oceanu. Napisał że nie ma i koniec pierdolenia. Nie ma i chuj. I co mu zrobisz? Wiedziałeś że nie ma? Wiedziałeś. Napisał że może mieć? Nie. Koniec bajki. Czemu usilnie nam tu wmawiasz że miałeś prawo spodziewać że że kupujesz moto bez V5 a dostaniesz z. Jakiś absurd.

--

morghul

Data: 2011-07-11 14:17:50
Autor: Grzybol
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomości
Koniec bajki. Czemu usilnie nam tu wmawiasz że miałeś prawo spodziewać że że kupujesz moto bez V5 a dostaniesz z. Jakiś absurd.

Weź mu jebnij.

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 15:13:56
Autor: morghul
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Weź mu jebnij.

-- Grzybol

Nie  mam siły, ręce mi padły już. Jego cyrk jego małpy. Zresztą sam twierdzi że wie lepiej to co ja się będę spuszczał.

--

morghul

Data: 2011-07-11 15:15:40
Autor: Grzybol
Weź mu jebnij.
-- Grzybol
Nie  mam siły, ręce mi padły już. Jego cyrk jego małpy. Zresztą sam twierdzi że wie lepiej to co ja się będę spuszczał.

No ta. No i nie wypada nam chamom bić hrabiego...

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 15:18:52
Autor: morghul
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
No ta. No i nie wypada nam chamom bić hrabiego...

-- Grzybol

Chyba wam chamom ;)

--

morghul

Data: 2011-07-11 15:53:08
Autor: morghul
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Myślisz, że według hrabiego nie jesteś chamem? Po tym co mu napisałeś? :-)

-- Grzybol

Prawdę? No w sumie racja, mogło Jaśnie Pana obrazić. Ale kto by się tym. Chłopak już zjebki dostał więc mu odpuśćmy, może następnym razem sie zastanowi przed a nie po.

--

morghul

Data: 2011-07-11 16:13:18
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 15:53, morghul pisze:
Prawdę? No w sumie racja, mogło Jaśnie Pana obrazić. Ale kto by
się tym. Chłopak już zjebki dostał więc mu odpuśćmy, może
następnym razem sie zastanowi przed a nie po.

Nie rozumiesz, ze mnie, jak to nazywasz - 'zjebki' - od jakiegos chlystka nie dotykaja...? Tak jak menel z dworca tez moze sobie wrzucac do woli (choc ci z reguly bardziej kulturalni, niz niektorzy z tej grupy) - no wiec - moze taki menel sobie wrzucac do woli, ale to zupelnie nie trafia, co najwyzej moze sie zachlystnac i obrzygac sobie buty...

Data: 2011-07-11 15:51:57
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 15:13, morghul pisze:
Nie  mam siły, ręce mi padły już. Jego cyrk jego małpy. Zresztą
sam twierdzi że wie lepiej to co ja się będę spuszczał.

Nie wiem - to do mnie?

Generalnie to nie rozumiem o co ci chodzi - ja prosze o zaopiniowanie moto, wez przeczytaj tytul watku i pierwszy post.

Na poczatku jakos szlo normalnie, ktos cos pisal sensownego itd.

A teraz o co chodzi - ktos chce mi udowodnic...ze co - ze nie mialem prawa czegos tam myslec, powinienem spytac przed licytowaniem itd. itp. - ale to sa moje prywatne sprawy co i jak licytuje - wogole nie o to chodzi, to nie temat dyskusji mial byc...

Czy komus tak usilnie zalezy zeby zablyszczec, uczepic sie jakiejs pierdoly i to kontynowac w nieskonczonosc?

Sam sie lapie, ze odpowiadam - a wlasciwie nie wiem juz sam z czym i z kim i na jaki temat polemizuje.

Data: 2011-07-11 17:18:34
Autor: Grzybol
Sam sie lapie, ze odpowiadam - a wlasciwie nie wiem juz sam z czym i z kim i na jaki temat polemizuje.

Świetnie. Tabletek oczywiście nie wziąłeś. A Pan Psychiatra mówił, że mogą być nawroty... Zakładaj kaftan i do kąta.

--
Grzybol

Data: 2011-07-11 15:48:05
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-11 14:10, morghul pisze:
Wiedziałeś że nie ma? Wiedziałeś. Napisał że może mieć? Nie.
Koniec bajki. Czemu usilnie nam tu wmawiasz że miałeś prawo
spodziewać że że kupujesz moto bez V5 a dostaniesz z. Jakiś
absurd.

Ja nikomu nic nie wmawiam.

Pisal, ze zgubil - mozna myslec wiele - ja pomyslalem - zgubil, mi to nie przeszkadza - odzyskam sobie, dodam jakies tam koszta itd.

zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.