zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.

Data: 2011-07-08 18:31:37
Autor: Tmek
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.

U偶ytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:4e16e898$1news.home.net.pl
czesc koledzy,

czy ktos moze zaopiniowac ten moto:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160613718580&ssPageName=ADME:X:AAQ:GB:1123

ja wiem ze sie powinno pytac przed aukcja, ale tak wyszlo
;)
jedno co sie rzuca w oczy - nie ma plastikow oryg,
kierunkow itd. - moze byc tak, ze sie nie da zarejestr?
nie wiem, narazie wlasciciel nie odbieral

Wiesz co, silnik na pewno nie jest z 2000, od 96 linka sprzegla szla z prawej strony.
W xt nie ma oslony tarczy, taka byla w malej tenerze. Tym bardziej kolorowe oslony lag przemawiaja za tym ze przednie lagi sa od jakiejs starej xtz.
Tak samo kolorowa naklejka na baku to bardziej 96-99 niz 2001.

Rzezba to jakas.

Tmek

Data: 2011-07-09 13:33:04
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-08 18:31, Tmek pisze:
[...]

No juz facetowi podziekowalem, pisze w aukcji ze "V5 has been lost" - ale tez i, ze nie moze odzyskac i nie ma faktury zakupu bo kupil od kolegi itd. itp.

Tak swoja droga to mnie ta oslona tarczy mocno zdziwila bo w XT nie widzialem tego nigdzie...myslalem ze sobie dorzucil. Zwraca za to uwage tlumik - bo to na pewno nie oryginal, a wyglada wlasnie na Leo Vince - te sa fajne ;)

Data: 2011-07-09 13:34:28
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
W dniu 2011-07-08 18:31, Tmek pisze:

Rzezba to jakas.

Chociaz bak malowany jak w XT z tego rocznika - moze jakos polamal te plastiki i pokupowal od starszych modeli...

Data: 2011-07-09 14:58:08
Autor: Tmek
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.

U偶ytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:4e183cc3$1news.home.net.pl
W dniu 2011-07-08 18:31, Tmek pisze:

> Rzezba to jakas.

Chociaz bak malowany jak w XT z tego rocznika - moze
jakos polamal te plastiki i pokupowal od starszych
modeli...

Akurat plastiki pod siedzeniem sa zrobine z najmniej lamliwego gumowego plastiku, ktory mozesz wygiac w osemke i wroci do swojego ksztaltu.
Te skrzelowe na baku, owszem, strzelaja pieknie i po pierwsej glebie w niej pozostaja.

Poza tym pisalem, ze silnik jest max z 96 roku.

Pzdr

Data: 2011-07-09 16:06:30
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 14:58, Tmek pisze:

Poza tym pisalem, ze silnik jest max z 96 roku.

No i to wyjasnia sprawe ;)) Poza tym - nigdzie nie wpisal przebiegu ani nic...ah no!

Data: 2011-07-09 16:08:20
Autor: Grzybol
news:4e186065$1news.home.net.pl... W dniu 2011-07-09 14:58, Tmek pisze:
Poza tym pisalem, ze silnik jest max z 96 roku.
No i to wyjasnia sprawe ;)) Poza tym - nigdzie nie wpisal przebiegu ani nic...ah no!

To po jakiego chuja licytujesz w takiej aukcji, zawracasz dupe angolowi, ludziom na tym forumie i szukasz usprawiedliwienia dla siebie, 偶e niby nie jeste艣 pierdolni臋ty...

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 16:30:49
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 16:08, Grzybol pisze:

To po jakiego chuja licytujesz w takiej aukcji, zawracasz dupe angolowi,
ludziom na tym forumie i szukasz usprawiedliwienia dla siebie, 偶e niby
nie jeste艣 pierdolni臋ty...

Z reguly z chamstwem mam styk zaden - ale widac na grupie dyskusyjnej sie nie uniknie ;)

Jak mniemam to 'po jakiego chuja' - znaczy mniej wiecej po polsku 'dlaczego' - ano dlatego, ze jak sie zapewne domyslasz - cos chcialem kupic (konkretnie to cos co bylo na aukcji). W tym przypadku, nie wdajac sie wieksze szczegoly - opis nieco odbiegal od rzeczywistosci.

Co do 'tego foruma' jak to pieknie nazywasz ;))) - to mysle, ze to jest miejsce, gdzie oprocz takich wsiokow jak ty - siedza ludzie w miare inteligentni, pokojarza pewne fakty - a i nawet pomoga. I okazuje sie, ze mam racje.

Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.

No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

Data: 2011-07-09 16:34:33
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-09 16:30, Piotr pisze:
[...]

Grzybol ma racje chociaz napisal to w jezyku mniej zrozumialym dla wielu hrabiow stad.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-07-09 16:38:27
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 16:34, Kuczu pisze:
Grzybol ma racje chociaz napisal to w jezyku mniej zrozumialym dla wielu
hrabiow stad.

Moze nie od razu hrabiow, bo dyc nie kazdy kto nie jest chamem jest od razu hrabia.

A co do tego czy ma racje, czy nie ma - to zalezy od punktu widzenia - dla mnie nie ma. Zreszta z chamem sie nie dyskutuje - wiec tez i obiektywne racji miec nie moze - bo jakby nie istnial...

I ciesze sie, ze pojawily sie jakies opinie konstruktywne - oprocz tego pana z obory (Grzybol czy jak tam) byly tez konstruktywne opinie - np. ja sam bym nie wpadl na to, z ta linka od sprzegla i nie rozpoznalbym, ze to moto mialo silnik sprzed 1996 r - to dla mnie kolejna wazna informacja.

Data: 2011-07-09 16:40:29
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-09 16:38, Piotr pisze:

A co do tego czy ma racje, czy nie ma - to zalezy od punktu widzenia -
dla mnie nie ma.

Jakos mnie to nie dziwi. Malo kto umie przyznac ze zachowal sie jak idiota.

Data: 2011-07-09 16:43:42
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 16:40, Kuczu pisze:
Jakos mnie to nie dziwi. Malo kto umie przyznac ze zachowal sie jak idiota.

Wez sobie przeczytaj ten watek od poczatku i zobacz, ze z mojego punktu widzenia warto bylo zadac te pytania, wiele sie dowiedzialem (nie od ciebie ani od Rosola czy jak mu tam).

Z mojej strony EOT, bo to co teraz robimy to wlasnie strata czasu i smiecenie na forum.

Data: 2011-07-09 16:46:14
Autor: Kuczu
W dniu 2011-07-09 16:43, Piotr pisze:
[...]

Czytalem i ma wrazenie ze probujesz wykrecic sie z obowiazku kupna tego motocykla. Dlatego szukasz hakow.

Data: 2011-07-09 16:51:15
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 16:46, Kuczu pisze:

Czytalem i ma wrazenie ze probujesz wykrecic sie z obowiazku kupna tego
motocykla. Dlatego szukasz hakow.

Odnosisz zle wrazenie. Gdyby byl OK, chetnie bym go kupil za te cene - niestety nie jest OK, wiec nie kupie.

Kwestie silnika, przebiegu itd. to kwestie poboczne - najwazniejszy jest ten V5 - sprzedajacy pisze, ze 'zgubil' - ale to jest latwe do odzyskania (nawet online mozna w UK to zrobic) - jesli sie kiedykolwiek go mialo...

Data: 2011-07-09 22:46:15
Autor: Jasio
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
U偶ytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4e186ae2$1news.home.net.pl...
[...]

Cena niska, bo motocykl sztukowany i bez mo偶liwo艣ci rejestracji.

[...]

No tak, ale o to wszystko si臋 pyta przed zalicytowaniem raczej.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-07-09 23:19:35
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
Odnosisz zle wrazenie. Gdyby byl OK, chetnie bym go kupil za te cene -
niestety nie jest OK, wiec nie kupie.

Cena niska, bo motocykl sztukowany i bez mo偶liwo艣ci rejestracji.

Wiesz, ze cena niska to akurat przypadek, bo ja dalem limit 850 GBP, a ze wyszlo jak wyszlo...

[...]

No dokladnie, powinienem byl tak zrobic - chociaz z tym V5 to sie zamotalem, bo myslalem, ze kazdy motocykl mozna zarejestrowac pod warunkiem, ze przejdzie badania w PL - no w sensie, ze zakladalem, ze on te dokumenty moze odzyskac.

Data: 2011-07-09 22:48:17
Autor: Jasio
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
U偶ytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iv9p9d$i50$1news.onet.pl...
[...]

Ja umiem, ale to kwestia wprawy.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-07-09 17:33:35
Autor: Grzybol
Z reguly z chamstwem mam styk zaden - ale widac na grupie dyskusyjnej sie nie uniknie ;)

Skoro tu napisa艂e艣, to ju偶 nie unikniemy... Ch艂opcze z ma艂ym jebanym m贸zgiem: chamstwem jest licytacja w aukcji, w kt贸rej z g贸ry okre艣lone s膮 zasady, opis, zdj臋cie a potem idiotyczne wykr臋canie si臋 z zawartej umowy-cywilno-prawnej jak膮 jest wygrana aukcja. Wniosek: jeste艣 chamem.

Jak mniemam to 'po jakiego chuja' - znaczy mniej wiecej po polsku 'dlaczego'

Po jakiego chuja, znaczy po polsku "po jakiego chuja". Nie wiem czego tu nie rozumiesz.

ano dlatego, ze jak sie zapewne domyslasz - cos chcialem kupic (konkretnie to cos co bylo na aukcji). W tym przypadku, nie wdajac sie wieksze szczegoly - opis nieco odbiegal od rzeczywistosci.

A sk膮d ty kurwa wiesz jaka jest rzeczywisto艣膰 grzeczny ch艂opczyku?

[...]

Chc膮c si臋 przymili膰, obrazi艂e艣 wszystkich.

Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.
No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

U nas sie m贸wi tak samo jak u was. Chamie:-)

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 17:53:59
Autor: Piotr
[...]

W sumie to zabawne, wiec moge jeszcze poklikac - widzac jak sie pienisz, samemu nie wiedzac o co, naprawde urocze ;)

No ale dobra - jak sam zauwazyles - jest opis. Tyle, ze mija sie z rzeczywistoscia. No moze nie tyle mija - co nie odpowiada w pelni prawdzie. Facet pisze, ze V5 zgubil - ja w miedyczasie sprawdzam - i okazuje sie, ze to nie problem to odzyskac (w tym kraju robi sie to nawet za pomoca internetu i otrzymuje sie kopie poczta do domu). Wiec - wyglada ok. No coz, potem sie okazuje - ze facet nie zgubil, a nie ma i nigdy nie mial. Jest roznica? Jest. Do tego dochodzi caly szereg innych parametrow, ktore wskazuja na watpliwe pochodzenie motocykla. Ot i problem rozwiazany. EOT.

Jak mniemam to 'po jakiego chuja' - znaczy mniej wiecej po polsku
'dlaczego'

Po jakiego chuja, znaczy po polsku "po jakiego chuja". Nie wiem czego tu
nie rozumiesz.

Wiesz, w twojej polszycznie moze taki zwrot funkcjonuje - w mojej nie. Nie mowie, ze nie slyszalem bo tez i czasem przechodze obok jakichs kiboli czy innych meneli itd. - ale to nie znaczy, ze tak w mig zalapie kazdy niuans. Choc jak widac - staram sie ;)

[...]

Ano stad wiem, ze to ja bralem udzial w aukcji i ja rozmawialem z wlascicielem...hmm banalnosc, nieprawdaz?

[...]

Na poczatku to pomyslalem, ze to jakis trol czy, ze zartujesz. A tu - prosze, ty naprawde rozumiesz to wszystko tylko pogladowo ;)) Przeczytaj to jeszcze z kilka razy i zrozum co tam jest napisane, lub choc sie postaraj. Po 1sze nie mam zamiaru sie nikomu, jak to nazywasz - przymilac, po 2gie - nikogo tez nie obrazilem. Moze ktos poczul sie urazony - ale to juz inna sprawa.

Co do trzeciej czesci to nawet nie chce mi sie polemizowac.
No, a teraz - sio do obory, czy jak tam sie to u was mowi.

U nas sie m贸wi tak samo jak u was. Chamie:-)

Nie wiem jak u was, ale u mnie nie ;)

No i tak - tym razem naprawde koncze watek, nie zapraszam do dalszej dyskusji na prv - bo i tez z chamami nie rozmawiam.

Biez widly spod przyzby i sio do obory, czy jak tam sie u was mowi ;)

Data: 2011-07-09 18:28:02
Autor: Grzybol
[...]

Miotasz si臋 ch艂opczyku. Po kiego chuja EOTy piszesz a potem dyskutujesz?

[...]

To jednak t臋py jeste艣, my艣la艂em, 偶e masz kawa艂ek 艂ba a Ty masz tylko grubsze zako艅czenie szyi...

Ano stad wiem, ze to ja bralem udzial w aukcji i ja rozmawialem z wlascicielem...hmm banalnosc, nieprawdaz?

Nie. Rzeczywisto艣c to to co zastajesz na miejscu.

Na poczatku to pomyslalem, ze to jakis trol czy, ze zartujesz. A tu - prosze, ty naprawde rozumiesz to wszystko tylko pogladowo ;))

Ja natomiast na pocz膮tku my艣la艂em, 偶e to jaki艣 chuj, nierozgarni臋ty mato艂, onanista a tu prosze, ty co艣 tam nawet jarzysz, z lekka tylko, ale zawsze...

[...]

Raz mi wystarcza.

[...]

Nie藕le znasz sw贸j j臋zyk Ociec w pole za m艂odu gania艂, gn贸j napierdala艂e艣 wid艂ami, na zabawach wiejskich pewnie ca艂y czas wpierdol za przyg艂upi u艣miech. Teraz do miasta uciek艂e艣 i w艂asnej mowy zapomnia艂e艣. Dobrze chocia偶, 偶e wiesz jeszcze co to przyzba i wid艂y - nied艂ugo to mo偶e by膰 Twoj warsztat pracy...

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 19:50:43
Autor: Piotr
[...]

Ah, jednak nie wytrzymalem...zabawa to zabawa. Ja wiem, wiem - wszyscy mowia i powtarzaja, nie dyskutuj z debilem bo sprowadzi cie do swojego poziomu...ah no, nie wytrzymalem.

EOT - odnosnie tego akurat konkretnego akapitu, konkretnie tej, a nie zadnej innej czesci wypowiedzi. Wyjasnilem i EOT - nie ma dalszej dyskusji co do akurat tej konkretnej czesci wypowiedzi. Wiesz - to taki styl rozmowy, w ktorym jak jest kilka watkow i np. co do jednego jest zgodnosc, zostal wyjasniony, nie ma dalszej dyskusji - to sie go nie ciagnie tylko skraca liste.

Bo inaczej sie robi taki wiejski bazarek, no wiesz - to tam gdzie ojciec chodzili po czosnek do ogorkow.

Ano stad wiem, ze to ja bralem udzial w aukcji i ja rozmawialem z
wlascicielem...hmm banalnosc, nieprawdaz?

Nie. Rzeczywisto艣c to to co zastajesz na miejscu.

Ah, no jak debil to juz do konca, co sumie oczywiste - jak to drzewiej mowiono - 'nie wystarcza dobre checi, z gowna bata nie ukreci'. To a'propos hasla komunistow - ze 'nie matura lecz chec szczera zrobi z ciebie oficera' ;) Ty to taki wypisz wymaluj - kapitan Iksinski bez matury za to z calym zapasem zaprzanstwa, chamstwa, pelna gama wulgaryzmow, bez cienia inteligencji, za to tzw. wygadany no i oddany towarzysz ;))

Jak myslisz - czy jak sprzedajacy twierdzi, ze nie ma dokumentu V5 i nie odzyska - bo nie mial nigdy i bez tego kupil i ze przykro mu ale nie wie czy wogole kiedykolwiek byl - to jak pojade na miejsce (czyli jak twierdzisz - sprawdze te twoja 'rzeczywistosc na miejscu' bo niby innej nie ma) otrzymam ten dokument??? No pewnie nie - i to jest wlasnie ta rzeczona rzeczywistosc - rzeczywista. Ah, mam wrazenie, ze zbyt zawile to tlumacze. Ale przeczytaj z dwa razy, mam nadzieje, ze zrozumiesz.

A jak juz zrozumiesz - to zrozumiesz tez, ze nie ma juz dyskusji i zadnych merytorycznych aspektach sprawy - jest tylko takie chamskie, wiejskie obrzucanie sie gnojem - ty bedziesz zaciekle bronil swoich 'argumentow', po to tylko, zeby nie przeprosic, zeby nie przyznac sie i nie powiedziec ze zrobiles brzydko, nieladnie, nieelegancko i zle - obrzucajac mnie na poczatku stekiem wlasnie takich gnojkowatych wyzwisk. Nie ma sytuacji, ktora by ci do tego dawala prawo - nawet wiesz, jakby cie ktos poszturchnal pod kosciolem czy na targu czy gdzie tam chadasz - to tez nie wypada, nic nie usprawiedliwia chamstwa, agresji i wyzwisk. Tata nie uczyli, to chociaz to przeczytaj - moze sie przyda jak bedziesz chcial sie zenic, a wybranka nie bedzie zza miedzy tylko z miasta.

Ja rozumiem, ze 50 lat komunistow i rzadow chamow swoje zrobily - dlatego tez wybaczam, choc jest to nieprzyjmne o tyle - ze myslalem, ze w internecie bedzie jakis cenzus inteligencji, ze kibole i inne wiejskie glupki beda stac z piwkami pod sklepem i jakos sie klawiatury nie uczepia. Ot, mylilem sie.

[...]

Spokojnie, spokojnie - to ze czytalem "Chlopow" - jak kazdy przyzwoity licealista swojego czasu - nie oznacza, jeszcze ze bym umial machac widlami czy doic krowki. To trzeba miec w genach ;)) No spojrz na swoje rece, twarz w lustrze, grymas chlopskiego wkurwu... - to wlasnie geny, od tego nie uciekniesz, nie uciekniesz.

Data: 2011-07-09 20:32:30
Autor: Grzybol
[...]

Wow, jestem pod wra偶eniem!

P.S. Nie ci膮艂em celowo. Kuczu, op艂at臋 abonamentow膮 uiszcz臋 w browarach, jak zwykle...

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 20:46:29
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
W dniu 2011-07-09 20:32, Grzybol pisze:
Wow, jestem pod wra偶eniem!

Wytnij swoje wypociny, wydrukuj tylko to co madre - czyli w tym przypadku to co ja napisalem - powies sobie obok haczyka na widly i czytaj co rano przed wyjsciem w pole.

Pomoze, a i moze bedzie lepiej z toba otoczeniu.

Data: 2011-07-09 20:47:25
Autor: Grzybol
news:4e18a204$1news.home.net.pl... W dniu 2011-07-09 20:32, Grzybol pisze:
[...]

Ja pierdole. Jezus???

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 20:51:30
Autor: Piotr
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
W dniu 2011-07-09 20:47, Grzybol pisze:
Ja pierdole. Jezus???

A ty dalej cham, nic nie dotarlo?

Wydrukuj, powies na haczyku obok widel, czytaj co rano.

Powtorz to sobie 100 razy zeby nie ulecialo wraz z wieczorna szklanka wodki.

EOT

Data: 2011-07-09 21:08:33
Autor: Marcin N
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
U偶ytkownik "Piotr"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:4e1894f2$1@news.home.net.pl...
(...)
[...]

============

No bracie, po czym艣 takim przesta艂em si臋 dziwi膰, 偶e si臋 narody co jaki艣 czas buntuj膮 i robi膮 rewolucj臋.
Szlachectwo pe艂n膮 g臋b膮 z Ciebie wylaz艂o.

Data: 2011-07-09 21:37:25
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
W dniu 2011-07-09 21:08, Marcin N pisze:

Szlachectwo pe艂n膮 g臋b膮 z Ciebie wylaz艂o.

Ja jako potomek chlopstwa od paru pokolen jakos nie czuje sie obrazony tym co pisze Piotr - chlop potrafi byc zawziety i generalnie jak raz dobrze wkurwisz to ta nienawisc do grobu zabierzesz.  I dobrze.

Piotr - grzybol jaki jest widzisz i to sie nie zmieni, wrzuc do KF.

Inna sprawa ze on ma tu na preclu nawet swoich fanow dlatego tez jeszcze tu istnieje jako zjawisko i swiadczy o nas jako grupie nienajlepiej.
Moze i dziwne ale syndrom sztokcholmski zwany inaczej miloscia ofiary do wlasnego kata najwyrazniej niejedna ma postac :-)

KJ

Data: 2011-07-09 21:42:01
Autor: Grzybol
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
U偶ytkownik "KJ Si艂a S艂贸w" <KJ@noway.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
Ja jako potomek chlopstwa od paru pokolen jakos nie czuje sie obrazony tym co pisze Piotr - chlop potrafi byc zawziety i generalnie jak raz dobrze wkurwisz to ta nienawisc do grobu zabierzesz.  I dobrze.

Znaczy, 偶e ja cham ze wsi, to mnie lubisz?

Piotr - grzybol jaki jest widzisz i to sie nie zmieni, wrzuc do KF.

Kurwa, to albo lubisz, albo KF, nie rozumiem...

Inna sprawa ze on ma tu na preclu nawet swoich fanow dlatego tez jeszcze tu istnieje jako zjawisko i swiadczy o nas jako grupie nienajlepiej.

Tu si臋 mylisz. 艢wiadczy to ca艂kiem dobrze, np. 偶e niekt贸rzy my艣l膮, widz膮 idiotyzmy pisane przez innych i pi臋tnuj膮 bezmy艣lno艣膰...

sztokcholmski

Popisa艂e艣 si臋 jak Tw贸j kolega Piotrkutas (czy jak mu tam).

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 23:29:07
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-09 21:37, KJ Si艂a S艂贸w pisze:
[...]

Ja nie mialem zamiaru urazic 'chlopstwa' jako jakiejs klasy spolecznej, kasty czy co tam. W gruncie rzeczy wszyscy mamy korzenie chlopskie lub wojskowe - no szczegolnie w Polsce ;)

Nie w tym rzecz - ale jest jednak jakis system zachowan przypisywany kulturowo ludziom z jakas oglada i jest jakis przypisywany historycznie wlasnie ludziom z tzw. warstw nizszych - i Rybol - wlasnie prezentuje taki niestety stereotypowy obraz chama, czy jak kto woli - ciecia spod budki z piwem przy stacji PKP. No niestety ;)

[...]

No fanow. Wiesz no Michal Wisniewski tez ma swoich fanow. Czy inne takie kurioza - i co z tego. To nikomu nie daje prawa do bezczelnego atakowania innych - zgodnie z zasada - ze jak chcesz gdzies nalezec, to musisz jakis normy szanowac. Jak Rybol nie szanuje - to nalezy sie choc reprymenda, chociaz slowna bo dyc w skore dac takiemu nawet nie wypadaloby ;)

Ja wiem, ze generalnie to usenet i kazdy sobie moze pisac co chce itd. i nie ma niestety zadnej kontroli nad tym i nawet nie mowie, ze szkoda - bo to jednak po to wymyslono, zeby kazdy mogl mniej wiecej zaistniec. Nawet barachlo.

Data: 2011-07-10 00:10:37
Autor: KJ Si艂a S艂贸w
W dniu 2011-07-09 23:29, Piotr pisze:

bo to jednak po to wymyslono, zeby kazdy mogl mniej wiecej zaistniec.
Nawet barachlo.

ano, ale dawac zaistniec wlasnym kosztem to jednak podtrzymywac zjawisko przy zyciu, wbrew woli ale jednak.

Dla mnie EOT

KJ

Data: 2011-07-10 00:21:52
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-10 00:10, KJ Si艂a S艂贸w pisze:
ano, ale dawac zaistniec wlasnym kosztem to jednak podtrzymywac zjawisko
przy zyciu, wbrew woli ale jednak.

Dla mnie EOT

Racja, EOT. I co do powyzszego - tez racja...

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-10 07:56:06
Autor: Grzybol
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
U偶ytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:4e18c821$1news.home.net.pl... W dniu 2011-07-09 21:37, KJ Si艂a S艂贸w
pisze:
[...]

Miotaj sie szmato, przepraszaj, ukorz sie...

--
Grzybol

Data: 2011-07-09 23:22:47
Autor: Piotr
[...]

No zgoda, ale zawsze po jakims czasie rzadow pospolstwa, swiat jednak wraca do rownowagi vide rewolucja francuska, czy zeby dalej nie szukac jakies tam wiosny ludow, rabacje galicyjskie itd. No tak to juz jest. I zeby nie bylo - nie jestem hrabia, baronem, nie mam zadnych tytulow szlacheckich.

Pomysl tak - gdyby prawo jazdy nadawano z jakims cenzusem inteligencji czy jakos tak - ilez mniej byloby idiotow za kierownica. A tak - masz co masz.

Albo jakby dalej chlop byl przypisany do ziemi - ilez mniej chamstwa w miastach!

Data: 2011-07-09 18:41:49
Autor: Hinek
zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.

U偶ytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisa艂

Biez widly

Hrabia a ma klopoty z ortografia? Hm...pewnie zwykle pisze
po francusku...

--
Hinek

zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.