zapachy do nawilżacza

Data: 2010-01-17 18:42:12
Autor: Maciej S.
zapachy do nawilżacza
Jak w temacie - chodzi o zapachy dolewane do wody do nawilżaczy ultradzwiękowych, by był ładny zapach w pomieszczeniu.

Niestety nie mogą być na bazie oleju, co jest wyraźnie napisane w instrukcji - muszą być na alkoholu lub wodzie.

gdzie coś takiego mogę kupić? Na razie dolałem kapkę wody toaletowej o zapachu kowalii, ale strasznie śmierdzi :(((

MS

Data: 2010-01-17 18:49:52
Autor: Prawusek
zapachy do nawilżacza

"Maciej S." <macius@cyberia.pl> wrote in message
[...]

Dolej odrobinę indolu - stężony śmierdzi jak GWno, ale rozcieńczony pachnie
jaśminem.

Data: 2010-01-17 19:04:31
Autor: Maciej S.
zapachy do nawilżacza

Dolej odrobinę indolu - stężony śmierdzi jak GWno, ale rozcieńczony pachnie
jaśminem.

Dzięki za konstruktywną odpowiedź :))
Można jeszcze skatolu i fenolu.

A zresztą po co dolewać - mozna taniej czegoś dodać :))

A może olać ten zapis z instrukcji i dodać olejku? Może sa na grupie ludzie co tak robią i działa?

MS

Data: 2010-01-23 12:53:16
Autor: Jarek P.
zapachy do nawilżacza

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:hivjfb$9se$1news.onet.pl...

A może olać ten zapis z instrukcji i dodać olejku?

Jak ci się znudził nawilżacz... spróbuj. W najlepszym przypadku przestanie wytwarzać mgiełke i wystarczy jego baaardzo dokładne umycie, w najgorszym szlag trafi membranę.

J.

zapachy do nawilżacza